Bill Gates muutti mielensä ilmastonmuutoksesta.
Mielestäni tämä todistaa, että yksikään miljonääri ei oikeasti ole kiinnostunut mistään muusta kuin omista rahoistaan, ja siitä miten voisivat rikastua entistä enemmän. Gates tajusi että datakeskuksilla tienaa paremmin, ja nehän eivät ole kovin ympäristöystävällisiä.
Kommentit (8)
Gates pysyköön lestissään. Hänen asiantuntemuksensa asiasta lienee Teemu Selänteen tasoa.
Tästä on näkynyt uutisia. Ihan valtamediassa.
Vierailija kirjoitti:
Gates pysyköön lestissään. Hänen asiantuntemuksensa asiasta lienee Teemu Selänteen tasoa.
Hän on jo pitkään puhunut ilmastonmuutoksesta, ja laittanut sen torjumiseen valtavasti rahaa. Nyt hän on yhtäkkiä sitä mieltä, että ei se olekaan niin paha juttu, kuin on uskoteltu? Samaan aikaan hän on alkanut puhua tekoälyn puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on näkynyt uutisia. Ihan valtamediassa.
mä en ole kyllä löytänyt edes hakemalla. Erikoista.
Gates siis uskoo ilmastonmuutoksen olevan totta ja sillä olevan vakavia seurauksia mutta ei maailmanloppua aiheuttavia.
Gatesin mielestä on olemassa vakavampiakin ongelmia joihin ihmiskunnan pitäisi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Gates siis uskoo ilmastonmuutoksen olevan totta ja sillä olevan vakavia seurauksia mutta ei maailmanloppua aiheuttavia.
Gatesin mielestä on olemassa vakavampiakin ongelmia joihin ihmiskunnan pitäisi puuttua.
Mutku mä oon persu niittuo tarkottaa selvästi ettei oo ilmasto muutosta.
Yksikään valtamedia ei tästä uutisoi, ja täältä nämä aloitukset poistuvat välittömästi. En ymmärrä miksi, koska eihän tämä ole mitään ilmastonmuutoksen vastaista propagandaa. Tästä pitää voida keskustella.