Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko v.1980 syntyneitä nimittää vielä tänä päivänä teineiksi?

Vierailija
01.11.2025 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 1989 syntynyt, on vasta 36-vuotias eli ei keski-ikäinen. 1980 - 1984 syntyneet ovat jo vahvasti keski-ikäisiä. Monet kyllä voivat käyttäytyä kuin ikiteinit, mutta he ehkä kirjolla.

Vierailija
22/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Ovat jo keski-ikäisiä tai lähellä keski-ikää. Eliniänodotuskin tulee laskemaan, kiitos elintapojen ja soten.

Eihän nyt 45v ole mikään keski-ikäinen, ihan nuorukainen vielä.

Elät harhoissasi. Harva saavuttaa edes tuon 90 vuoden iän. On jo yli eliniänodotuksen miehillä ja naisilla.

Etkö oikeasti tunnista noin selkesti sarkastista viestiä? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Voi kuule, tällä palstalla tuon ikäiset setämiehet väittävät usein vetoavansa parikymppisiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitä miksi haluat, ketä kiinnostaa.

Vierailija
24/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja vuosi sinne tänne, myös -79 syntyneitä voi nimittää teineiksi. Terv. teini

Vierailija
25/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Keski-ikäisenä näen muiden keski-ikäisen henkisen iän, ja omani. Onko käytös minkälainen ja elekieli. Laserkatseeni huomaa miten kohtelette muita. Samoin äitini ikäiset.

Vierailija
26/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 90-luvulla syntyneet mainitsee ihan somessa, jos kysytty henkkarit.

No, pistän paremmaksi : paperit kysytty tänä vuonna 3 kertaa, olen syntynyt 1977.

Lääkäri kirjoitti iäkseni 35. No, vain 13 vuotta nuoremmaksi.

paras arvio koko vuonna: miten mulla voi olla 3-kymppinen lapsi, kun en oo vielä 25 v täyttänyt.

ja kyllä, minulla ei ole edes uurteiden alkuja, älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään.

enole mitääm tehnyt ulkonäölleni.

olen ollut koko aikuisikäni samaa kokoa, BMI 20.

Vierailija
27/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että oli vasta äsken kun työharjoittelussa sanoessani syntymävuoteni -81 , minulle sanottiin, että sinun ikäisen pitäisi olla vielä lastentarhassa. Iltatähtenikään ei ole enää lastentarhassa. Äkkiä se elämä menee. 

Vierailija
28/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet 1980 syntyneet ovat jo isovanhempia, mummoja ja pappoja.

No eihän ole 😅

Vierailija
29/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on 1989 syntynyt, on vasta 36-vuotias eli ei keski-ikäinen. 1980 - 1984 syntyneet ovat jo vahvasti keski-ikäisiä. Monet kyllä voivat käyttäytyä kuin ikiteinit, mutta he ehkä kirjolla.

Media ei silti koskaan jutuissa mainitse erikseen henkilöä keski-ikäiseksi, Jos hän on esim. 39-49vee.

tällä viikolla mainittiin kadonnut keski-ikäiseksi ja aina heidän kasvonsa perusteella ikä on noin 60.

ja ikä alkaa vähintään vitosella.

joten ikäänsä vanhemman näköiset vuonna 1985. Menkää lenkille!

Vierailija
30/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulta kysyttiin paperit siideriin vaikka olen syntynyt 1980,,,hihhiiii.

Vierailija
31/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun 90-luvulla syntyneet mainitsee ihan somessa, jos kysytty henkkarit.

No, pistän paremmaksi : paperit kysytty tänä vuonna 3 kertaa, olen syntynyt 1977.

Lääkäri kirjoitti iäkseni 35. No, vain 13 vuotta nuoremmaksi.

paras arvio koko vuonna: miten mulla voi olla 3-kymppinen lapsi, kun en oo vielä 25 v täyttänyt.

ja kyllä, minulla ei ole edes uurteiden alkuja, älkää kysykö miksi, en tiedä itsekään.

enole mitääm tehnyt ulkonäölleni.

olen ollut koko aikuisikäni samaa kokoa, BMI 20.

Ja jos kaikki jatkuu näin, minusta on tulossa maailman nuorekkain 50vuotias ja täysin luomusti. Täytän parin vuoden päästä puoli vuosisataa.

Vierailija
32/32 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se , kun näyttää yhtään täytteitä, piikityksiä, botoxia ja meikkiä laittamatta 25 vuotiaalta nukkuessaankin, vaikka on 45. on kuulkaas jotain muuta nuorekkuutta , kuin se, että olette tehneet kaiken naamallenne ja näytätte silti aivan ikäiseltänne ja suuri osa jopa vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän