HS: Alisa Vainio elänyt aina yksin
Tämä oli kyllä yllättävä uutinen. Kyseessä sentään nainen jota perustellusti voi kutsua urheilijakaunottareksi.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen hoikka, pienikokoinen ja nättikin, mutta ei ole kyllä Suomessa kukaan mies koskaan lähestynyt. Ulkomailla joku on joskus vislannut perään.
N25
Siis etkö käy missään ihmisten parissa etkä ikinä juttele miehille missään kotibileissä, töissä, harrastuksissa ja siitä sitten synny puolin ja toisin kiinnostusta?
En tässä meinaa mitään kadulla iskemistä, sitä täällä ei juuri tapahdu, mutta kyllä nuoret yleensä yllämainituista paikoista kumppanin löytää ihan vaan juttelemalla vaikka tarjolla olevista sipseistä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku luulee, että jos nainen on hyvännäköinen niin sitten on miehiä jonossa? Ei ainakaan Suomessa, muista maista en tiedä mutta eiköhän siellä ole ihan samanlainen meininki. Melkein kaikki kaverini ovat kauniita naisia ja kaikki vastentahtoisesti sinkkuja. Sitten tiedän paljon rumia ja epämiellyttäviä ja ilkeitä naisia, jotka kaikki ovat parisuhteessa. Että näin.
Se on vain teidän naistenkin tehtävä aloitteita ja otettava riskiä pakeista, jos olette sinkkuja vastentahtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku luulee, että jos nainen on hyvännäköinen niin sitten on miehiä jonossa? Ei ainakaan Suomessa, muista maista en tiedä mutta eiköhän siellä ole ihan samanlainen meininki. Melkein kaikki kaverini ovat kauniita naisia ja kaikki vastentahtoisesti sinkkuja. Sitten tiedän paljon rumia ja epämiellyttäviä ja ilkeitä naisia, jotka kaikki ovat parisuhteessa. Että näin.
Se on vain teidän naistenkin tehtävä aloitteita ja otettava riskiä pakeista, jos olette sinkkuja vastentahtoisesti.
Kukaan näistä naisista ei halua eikä ole kiinnostuneita suomalaisista miehistä niin tämä manspleinaamisesi on turhaa.
Aivan kuin yksin eläminen olisi aina tahdonvastaista ja johtuu ulkonäöstä? En minäkään mikään ruma (mies) ole, joudun usein torjumaan minusta kiinnostuneita naisia, en vain halua parisuhdetta. Äiti hoiti homman jo lapsuudessa kunnialla, enää en tarvitse naista kämppääni kertomaan minulle mitä saan tehdä ja mitä en. Yksin olen onnellisempi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin yksin eläminen olisi aina tahdonvastaista ja johtuu ulkonäöstä? En minäkään mikään ruma (mies) ole, joudun usein torjumaan minusta kiinnostuneita naisia, en vain halua parisuhdetta. Äiti hoiti homman jo lapsuudessa kunnialla, enää en tarvitse naista kämppääni kertomaan minulle mitä saan tehdä ja mitä en. Yksin olen onnellisempi.
Useimmat vaan ei ole niin traumatisoituneita että haluaisivat elää koko elämän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat vaan ei ole niin traumatisoituneita että haluaisivat elää koko elämän yksin.
Traumatisoituneita? Siitäkö se mielestäsi vain johtuu? Voivoi. Menepä sinä laumasielu pariutumaan siitä kuten lisääntymisviettisi käskee, ja anna muiden elää elämänsä kuten parhaaksi näkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka ihannoi tällaista autistia? Se on outoa suomalaisissa.
Kuule, hänelläkin on oikeus tulla hyväksytyksi ihan sellaisena kuin on.
Samoin kun ylihava Jasmiina Yildis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi porukka ihannoi tällaista autistia? Se on outoa suomalaisissa.
Kuule, hänelläkin on oikeus tulla hyväksytyksi ihan sellaisena kuin on.
Samoin kun ylihava Jasmiina Yildis...
Tai persujen homopari Tynkkynen ym.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, että juokseminen kiinnostaa enemmän kuin kotileikit.
Juosta voi myös lastenrattaita työntäen 👍
Lapsuuden seksuaalinen trauma aiheuttanut totaalisen tunnelukon. Lisäksi ehkä epävarma seksuaalisuudestaan.
Et taatusti ole nätti, jos ei Suomessa kukaan ole lähestynyt.