Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Alisa Vainio elänyt aina yksin

Vierailija
01.11.2025 |

Tämä oli kyllä yllättävä uutinen. Kyseessä sentään nainen jota perustellusti voi kutsua urheilijakaunottareksi.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011588475.html

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tosiaan ollut näteimmästä päästä, mutta olin pieni ja hoikka, ja kyllä aina kun oli joku porukka esim kesätöissä, opiskelu paikoissa, harrastuksissa niin kyllä sieltä ilmaantui aina joku kiinnostunut ikätoverimies. Aivan eri meininki ollut kolmen kympin jälkeen (kun en tosiaan ole ikinä ollut mikään kaunotar). 

Vierailija
42/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista siinä muka on, jos 27v ei ole (vielä) ollut koskaan parisuhteessa?

Eikä ole kaunotar, vaikka ihan tavallisen eli kivan näköinen onkin. Ja urheilija tietysti. Hyvä, kun joku tuo esille tuotakin todellisuutta eli: voit olla näennäisesti normaali, kivannäköinen, hyvä jossain jne. ja silti ulkopuolinen, eli hankala saada kavereita, ei parisuhdetta koskaan. 

Hyvin hoikka ja super pienikokoinen, näistähän tulee runsaasti ulkonäköpisteitä lisää, eli kysyntää olisi varmasti vaikka kuinka ja paljon ja korkealaatuistakin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tosiaan ollut näteimmästä päästä, mutta olin pieni ja hoikka, ja kyllä aina kun oli joku porukka esim kesätöissä, opiskelu paikoissa, harrastuksissa niin kyllä sieltä ilmaantui aina joku kiinnostunut ikätoverimies. Aivan eri meininki ollut kolmen kympin jälkeen (kun en tosiaan ole ikinä ollut mikään kaunotar). 

Ei välttämättä oo sattunut hänelle sopivaa just noihin paikkoihin. Usein on harrastuksissa ja kesätöissä ollut mulla ainakin kaikki muut naispuolisia. Ei se vaan ksikille aina suju niin automaattisesti kuin kuvittelette. 

Vierailija
44/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa nyt on. Niin olen minäkin asunut aina yksin aikuisiässä, paitsi 18 vuotta asuin lapseni kanssa. En ole ikinä ollut parisuhteessa. Kyllä meidän kaltaisia naisia on joka puolella, ei kaikki naiset ole miesten perään ja yksin on helpoin elää. Ja on meillä yksineläjilläkin yleensä perhe, rakkaita, ei me välttämättä olla maailmassa yksin vaikka asutaan yksin. 

Vierailija
45/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä erikoista siinä muka on, jos 27v ei ole (vielä) ollut koskaan parisuhteessa?

Eikä ole kaunotar, vaikka ihan tavallisen eli kivan näköinen onkin. Ja urheilija tietysti. Hyvä, kun joku tuo esille tuotakin todellisuutta eli: voit olla näennäisesti normaali, kivannäköinen, hyvä jossain jne. ja silti ulkopuolinen, eli hankala saada kavereita, ei parisuhdetta koskaan. 

Hyvin hoikka ja super pienikokoinen, näistähän tulee runsaasti ulkonäköpisteitä lisää, eli kysyntää olisi varmasti vaikka kuinka ja paljon ja korkealaatuistakin vielä.

On hänellä myös kauniit kasvot. Miehet arvostaa enemmän kauniita kasvoja kuin supertimmiä urheilijan kroppaa. Hänellä toki on molemmat. 

Vierailija
46/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä oo sattunut hänelle sopivaa just noihin paikkoihin. Usein on harrastuksissa ja kesätöissä ollut mulla ainakin kaikki muut naispuolisia. Ei se vaan ksikille aina suju niin automaattisesti kuin kuvittelette. 

En pidä todennäköisenä että nuorella on kaikki opiskelut ja työt ja harrastukset täynnä pelkkiä naisia, ja sitten vielä päälle kaikki kotibileet ja illanistujaiset ja baarireissut niin kyllä pitäisi nuorella naisella miehiä olla edes jonkin verran tarjolla. 

Vierailija
47/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen hoikka, pienikokoinen ja nättikin, mutta ei ole kyllä Suomessa kukaan mies koskaan lähestynyt. Ulkomailla joku on joskus vislannut perään. 

N25

Vierailija
48/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka ihannoi tällaista autistia? Se on outoa suomalaisissa. 

Vierailija
49/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tossa nyt on. Niin olen minäkin asunut aina yksin aikuisiässä, paitsi 18 vuotta asuin lapseni kanssa. En ole ikinä ollut parisuhteessa. Kyllä meidän kaltaisia naisia on joka puolella, ei kaikki naiset ole miesten perään ja yksin on helpoin elää. Ja on meillä yksineläjilläkin yleensä perhe, rakkaita, ei me välttämättä olla maailmassa yksin vaikka asutaan yksin. 

Näin juuri. Ikisinkkuja löytyy kyllä ulkonäköön katsomatta ja syytkin on moninaiset. Ehkä vaikea uskoa, mutta näin se vaan on. 

Vierailija
50/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksumuuri välissä, en lukenut.

Onhan tuossa raadettu, jos

lääket.lisensiaattikin vielä noin nuorena.

Hyvänen aika mikä ahkera tarmonpesä.

Tehokkaat tunnit daamilla, 24 h täyttä 

kryptoniittia.🥳 Eipä ihme ettei miehille ole 

korvaansa Dr-DI lotkauttanut.. tuolla

tuntinopeudella. Mun ainoa ketjussa.

Vierailija
51/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, hänelläkin on oikeus tulla hyväksytyksi ihan sellaisena kuin on. 

Vierailija
52/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttaisin dikkini niin syvälle Alisuun =) että se joka saisi vedettyä minut ulos, kruunattaisiin kuningas Arthuriksi.

Vierailija
53/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen hoikka, pienikokoinen ja nättikin, mutta ei ole kyllä Suomessa kukaan mies koskaan lähestynyt. Ulkomailla joku on joskus vislannut perään. 

N25

Tämä on ihan normaalia Suomessa. Ehkä jossain muussa maassa ei olisi. 

Vierailija
54/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on vientiä. Suomalaiset eivät oikein ymmärrä autismia. 

Japanissa olisi tosi hot. Miksei suuntaa sinne? 

Vierailija
55/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksumuuri välissä, en lukenut.

Onhan tuossa raadettu, jos

lääket.lisensiaattikin vielä noin nuorena.

Hyvänen aika mikä ahkera tarmonpesä.

Tehokkaat tunnit daamilla, 24 h täyttä 

kryptoniittia.🥳 Eipä ihme ettei miehille ole 

korvaansa Dr-DI lotkauttanut.. tuolla

tuntinopeudella. Mun ainoa ketjussa.

Sekotatko nyt Anni Vuohijokeen vai onko Alisakin lekuriksi ryhtynyt?

Vierailija
56/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään jos suorastaan välttelette paikkoja missä voisi miehiin törmäillä.

Vierailija
57/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on vientiä. Suomalaiset eivät oikein ymmärrä autismia. 

Japanissa olisi tosi hot. Miksei suuntaa sinne? 

Japani nyt on surkein esimerkki jos pariutumisista puhe.

Vierailija
58/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Tämä on ihan normaalia Suomessa. Ehkä jossain muussa maassa ei olisi. 

Ai nytkö se onkin huono kun suomimies antaa naisen olla rauhassa, kuten hän on aina halunnutkin olla.

Vierailija
59/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku luulee, että jos nainen on hyvännäköinen niin sitten on miehiä jonossa? Ei ainakaan Suomessa, muista maista en tiedä mutta eiköhän siellä ole ihan samanlainen meininki. Melkein kaikki kaverini ovat kauniita naisia ja kaikki vastentahtoisesti sinkkuja. Sitten tiedän paljon rumia ja epämiellyttäviä ja ilkeitä naisia, jotka kaikki ovat parisuhteessa. Että näin.

Vierailija
60/71 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astujia kyllä riittäisi - en tiedä sitten parisuhteeseen asti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi