Onko Janne Lehtonen hot?
Oma vastaukseni on kyllä🤤.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No ei tod,N22.
No ehkä sinun ikäiselle liian vanha?
Sillä on kivat viirut silmissä kun hymyilee, tykkään.
En tunne ihmistä, mutta ulkonäöllisesti ehdottomasti mies, jonka naama ja kroppa miellyttää.
Ei. Liikaa tatuointeja ja pettäjä, eikö tämä pitänyt tyttöystävää vaimon ohella.
Monen mielestä varmaan on. Minusta ei niinkään. Matias Petäistö sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Monen mielestä varmaan on. Minusta ei niinkään. Matias Petäistö sen sijaan on.
No ei kyllä ole hänkään. Sen sijaan Robin Hendry on kuuma
Kyllä miehellä pitää olla pienemmät tissit kuin naisella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehellä pitää olla pienemmät tissit kuin naisella.
Pienemmäthän hänellä onkin, mutta oikein seksikkäät, sekä nännipiha että nännit, ei mitkään ylisuuret, mutta ei myöskään nuppineulan ja 5 pennin kokoiset🤤.
Ei vaan iske. Mun ihannemiestyyppi on älykäs keskustelija, jolla jestävyysurheilijan jäntevä vartalo. Ei lävistyksiä, eikä tatuointeja. Tämä on aika kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liikaa tatuointeja ja pettäjä, eikö tämä pitänyt tyttöystävää vaimon ohella.
Tatointeja tuppaa nykyään olemaan vähän jokaisella, henkilökohtaisiin ominaisuuksiin/moraaliin en voi ottaa kantaa, kun en häntä tunne sen kummemmin, mutta hyvännäköisenä pidän.
Olen nähnyt muutaman kerran meikussa ja ei kyllä iske yhtään. Muuten ei olisi kiinnittänyt edes huomiota mutta tyyppi on harvinaisen leso ja sellainen "katsokaa, katsokaa kaikki! MINÄ!!!!"
Vierailija kirjoitti:
No ei tod,N22.
No hän voisi olla isäsi niin ei varmaankaan sytytä.
Mä mietin aina kun on juttua tästä tai siitä toisesta (petäistö) että nämä taitaa nyt olla niitä miesten ihannemiehen prototyyppejä.
Sanoisin kyllä, hyväkroppainen ja seksikäs, kelpaisi.