Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ns miesten töitä teidän mies tekee itse ja mitkä olette ulkoistaneet ammattilaisille?

Vierailija
01.11.2025 |

Meillä M44 juristi ja ekonomi:

Tekee itse:

Puutarhanhoitoon liittyviä töitä kuten istutukset, kasvihuoneen hoito ja hedelmäpuiden leikkaukset, paitsi ruohonleikkaus ja kastelu (jotka pihapalvelu hoitaa)

Suunnittelee remontit ja hankkii materiaalit.

Metsästys ja kalastus

Talouden kaikki paperityöt, arkistointi yms.

Teettää muilla:

Kaikki remontteihin ja sisustukseen liittyvät käytännön työt.

Talotekniikkaan liittyvät työt.

Kaikki autoihin liittyvät työt mukaan lukien nesteiden ja öljyjen vaihto, autojen pesu ja siivoaminen ja renkaiden vaihto.

Kalastusveneen talvisäilytys ja huolto.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin kerrostalossa. Ei ole miestä eikä rahaakaan. Siivoan itse joitakin asioita ja sen mitä voi teen. 

Vierailija
2/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuori mies ja miehen tehtävä on hoitaa vain puutarhaani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentää kuumoduulia ja ostaa seksitarvikkeita, myös masturbaatio ja machiavellismi sekä sovinistinen viisastelua sekä typerät vastailut typeriin viestiketjuihin sopivasti hoituu. Käy myös aamuisin vessassa, mutta illalla nenä niistettävä ja aluiset lakaistava ja vaihdettava itse kuivat oljet. Päätoimisesti lentokapteeninan kriisialuilla, jolloin pääsee yksi kotiin. 

Vierailija
4/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on DI ja hänellä on periaate että kaikki tehdään itse.

On melkoinen velho korjaamaan ja rakentamaan mitä tahansa. Viimeksi teki makuuhuoneeseemme fasadikaton kipsilevystä. nauhoitti tasoitti ja maalasi. Upea tuli.

Vierailija
5/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on DI ja hänellä on periaate että kaikki tehdään itse.

On melkoinen velho korjaamaan ja rakentamaan mitä tahansa. Viimeksi teki makuuhuoneeseemme fasadikaton kipsilevystä. nauhoitti tasoitti ja maalasi. Upea tuli.

Jaa. Minun Mieheni tykkää juoda olutta ja katsella urheilua. Renkaanvaihto tehdään liikkeessä ja pienetkin remontit remppafirmalla.

Hyvä jos osaa edes vettä keittää. 

Vierailija
6/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erottelua miesten ja naisten töihin.

Vierailija
7/7 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lähihoitaja.

Suurin osa autojen korjauksiin ja huoltoihin liittyvät työt teettää korjaamoilla, mutta tottakai renkaanvaihdot tekee itse. Oikeastaan kaiken muun tekee itse eli rempat, rakentamiset, polttopuut ym kodin ns "miesten työt". Ei sen puoleen, kykenee tekemään myös "naisten työt"; siivoamiset, pyykkihuollon, ruoanlaitot, leipomiset, vaatteiden silitykset, lasten asioiden hoidon jne, jne  Ainoa mistä ei ehkä suoriudu on vaatteiden korjaus ompelukoneella. Sitä ei ole koskaan tehnyt, mutta eiköhän tuo senkin oppisi helposti :)

Mulla on hyvä mies ja arvostan hänen panostaan kodin- ja perheen asioissa.