Päästin aamulla vaimon kauppaan
Päästin aamulla ennen kymppiä vaimon kauppaan. Ei ole tullut vieläkään takaisin. Onkohan sille käynyt pahasti?
Kommentit (36)
Ap, sinun täytyy pitää huolta ketjustasi, ettei se pääse hiipumaan!
Nyt olis hyvä saada niitä tuntomerkkejä siitä.
Onko tuuhea karvoitus esim. ja minkä värinen?
kerrran vuares pääsöö lomalle nii bileet on valtavat
Sitä on joku hyväntahtoinen naapuri varmaan alkanut ruokkia, ei taida olla paljon tehtävissä jos ei löydä itse takaisin.
Se panemassa sun parasta kaveriasi todennäköisesti.
Hanii tutkapanta, niin löydät helposti jos vielä katoaa.
En nyt halua säikytellä, mutta se on 100-2000 euroa tunti, mitä naisella menee kaupassa. Jos on pihi niin tuo satanen tunti riittää.
Tiedustelisin löytöeläintalosta, joku varmaan ottanut kiinni, kun ei ne naaraat yksinään kovin kauan pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olis hyvä saada niitä tuntomerkkejä siitä.
Onko tuuhea karvoitus esim. ja minkä värinen?
Karvoituksen väri ei ole niillä mikään tuntomerkki. Ne voivat vaihtaa sen nopeastikin.
Anteeksi ap. Mä en voinu vastustaa kiusausta. Tää on niin söötti ja tuoksuukin hyvälle. Se taitaa jo olla tiineenä, oli hyvin halukas.
Kyl sun olis pitänyt panna sille heijastinmantteli päälle.
Onko pannassa puh.nrosi?
Soita löytöeläintaloon. Ne pitää vaan 2 viikkoo löytönarttua, sit se lähtee piikille.
Somen karkurit sivustolle ilmo asap.
Kai sulla kuva löytyy siitä karkurista?
Vierailija kirjoitti:
Meillä eläkeläispariskunnalla tapa yhdessä käydä kerran viikossa Vantaan Jumbossa lauantaisin aamusta (tällä viikolla perjantaina) ja silloin piiitkä hankintalista. Autolla mennen tullen koska ostoskasseja useita. Paluumatkalla sitten tarvittaessa muissa paikoissa kuten Lidl, Rusta, Tokmanni joissa sitten rouva käy ja minä odotan autossa ja räplään puhelimesta uutisia jos ei minulla mitään ostettavaa.
Tuskin kaupoissa käy itselle pahasti mutta kukkaro todennäköisesti tyhjenee erityisesti kun joulunaika lähestyy.
Viikolla sitten kadun toiselta puolen lähikaupasta haetaan jos jokin loppuu kesken.
Meillä rouva ei ole nyrkin ja hellan välissä vaan väijyy sohvan ja telkkarin välissä joten haluaa mielellään tehdä tuon viikottaisen kauppakierroksen, joskus juomme Jumbossa aamupäiväkaffet leivonnaisen kera kun odotamme pikkukauppojen avautuvan kello 10.
Vaikutat kivalta mieheltä.
Minä päästin pierun, oli ihan pakko.