1011-vuotiaiden tyttöjen joukko on käyttäytynyt häiritsevästi satunnaisia vastaantulijoita kohtaan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011595890.html
Mistähän ne tällaista ovat oppineet? Onko tuollaista ollut tässä maassa koskaan ennen? Selkäsaunahan ennen tuollaisesta annettiin. Ja tehosi joka kerta.
Kommentit (351)
Onko nykyään enää kasvatuslaitoksia?
Pitäisi olla suljettuja laitoksia, johon kaikki huonosti käyttäytyvät kakarat laitetaan, jos vanhemmat eivät saa jälkikasvuaan kuriin tai eivät osaa kasvattaa. Lisäksi ylläpito- ja kasvatuskustannukset vanhempien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä valokuvasta voitte katsoa kasvot ja muut tiedot. Valtaosa valkoisia ja vaaleahiuksisia.
Vuosaaressa asuu noin neljäkymmentätuhatta ihmistä ja pokkana väität että sielläpäin riehuu vain kolme kuvassa olevaa tyttöä joista muuten niistäkin yksi on afrikkalaisapina.
Niin no tämä ketju on alunperin tehty tästä kyseisestä porukasta. Siihen kuuluu useampia tyttöjä, osa on mukana jatkuvasti, osa vähän epäsäännöllisemin. Sillä, mistä tytöt ovat lähtöisin ei pitäisi olla painoarvoa siinä, että selvästi he hakevat aikuisten huomiota ja heillä on jotain sellaista elämässään, johon tarvitsevat ammattilaisten apua heti.
Hesarin jutussahan käännetään koko juttu päälaelleen. Että vanhemmat ihmiset huutelee teineille, vaikka keissi on ollut aivan päinvastainen.
Maksetaas noista vielö lapsilisääkin mulkerohuoltajille! Häh?
lapsilisät pitää uudistaa niin. Että saa 50€ kk ruokana ym ja 19vuotiaana kymppitonnin, jos ei ole rikosrekisteriä eikä ulosotossa ja 3-vuotinen tutkinto tai lukio takana.
ja yh korotukset pois, moni vaan esittää yyhoota.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin jutussahan käännetään koko juttu päälaelleen. Että vanhemmat ihmiset huutelee teineille, vaikka keissi on ollut aivan päinvastainen.
Moni erikoinen tapaus alkaa siitä kun alkoholisoitunut vanha akka alkaa soittamaan suutaan nuoremmille
Vierailija kirjoitti:
En tunne tyttöjen vanhempia, mutta tiedän porukan. Osa on Meri-Rastilan koulussa, ja ilmeisesti yksi tyttö Kontulasta. Tyttöjen vanhemmat (osan ainakin) ovat jo moneen kertaan saaneet viestiä aiheesta.
Koulun kautta sossuun /poliisille. Nämä ovat vielä ala-koulussa 4-5lk.
Vuosaaren ryhmässä taitaa olla jo näiden nimetkin
Vierailija kirjoitti:
Maksetaas noista vielö lapsilisääkin mulkerohuoltajille! Häh?
lapsilisät pitää uudistaa niin. Että saa 50€ kk ruokana ym ja 19vuotiaana kymppitonnin, jos ei ole rikosrekisteriä eikä ulosotossa ja 3-vuotinen tutkinto tai lukio takana.
ja yh korotukset pois, moni vaan esittää yyhoota.
Mitä yh-korotuksia on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästäKIN on tehty joku mamujuttu. Täällä tuota sekoilua pitää ihan vitivalkoiset (mitä nyt tytöillä oranssia pakkelia 10 cm naamassa) nuoret. Huutelua, uhkailua, räkimistä, pilkkaamista, naureskelua ym. Minä olin lenkillä koiran ja vauvanvaunujen kanssa, niin jotkut veetit h uoritteli ja naureskelivat perään, että kaatavat vaunut ja potkivat koiraa. Jäi toki vaan huuteluksi. Mutta kaikilla ihan valkoinen naama.
Myös Michael Jackson on valkoinen.
Jaa. Mutta nämä minua häiriköineet nyt olivat ihan luonnostaan valkoisia ja sukunimi mallia Anttila eikä Ahmed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni erikoinen tapaus alkaa siitä kun alkoholisoitunut vanha akka alkaa soittamaan suutaan nuoremmille
Tätäkin näkee hyvin paljon. Käsittääkseni kuitenkin tämä tyttöporukka, josta ketju on tehty, provosoi aikuisia huonolla käytöksellä ja pahiten uhriksi ovat joutuneet aikuiset, jotka ovat yrittäneet ojentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon menossa tänään oleilemaan pippurisumutteen kanssa.
Tytöt kaipaavat ilmiselvästi silmien pesua. 🤣
Ja olet itse posessa? Jännää porukkaa, viiden sentin pullasutitekoripsillä varustettuna. Kärppänä seuraavat julkisissa, jos vahingossa vilkaisee. Puhelimet valmiina kuvaamaan, byääh byääh rasistinen katse.
Ah, ihanaa tämä jälkikristillinen aika jolloin ei ole enää kuria, ei sääntöjä, ei käsitystä oikeasta ja väärästä, ei moraalia, ei mitään hyveitä,, siihen päälle vielä juhlitaan paholaista eli halloweenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin näkee hyvin paljon. Käsittääkseni kuitenkin tämä tyttöporukka, josta ketju on tehty, provosoi aikuisia huonolla käytöksellä ja pahiten uhriksi ovat joutuneet aikuiset, jotka ovat yrittäneet ojentaa.
Miksi joku vanha nainen yrittää ojentaa? Miksi pitää päästä jotenkin puuttumaan, JOS KESKENÄÄN jotain meuhkaavat ja kiroilevat? Eri juttu puolustaa muita, mutta eipä minulle tule ainakaan mieleenkään mennä puuttumaan johonkin kielenkäyttöön tms., jos se ei kohdistu minuun tai johonkin, jonka koen uhriksi. Joillakin on ihme tyyli päästä ojentamaan, komentamaan, pätemään jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleltään terve lapsi ei käyttäydy näiden tyttöjen käytöksellä. Mieleltään terve aikuinen ei ole hakkaamassa lapsia, vaikka lapsi tekisi mitä. Todellakin tässä tarvittaisiin lisää mielenterveyspalveluja, aikuiset piirille ja lapset terapiaan.
Jos lapsi ei usko mitään ja alkaa fyysisesti vaaralliseksi ja saa raivokohtauksen niin totta helvetissä sitä tukistetaan tai läimäytetään. Jos mikään muu ei auta. Eläinvanhemmat näykkäisee pentujaan, jos ne hyppii silmille. Mutta ei niin että jää pysyvää vahinkoa. Oletan nyt että nmäitä tyttölaumoja ei nyt ole kymmeniä ympäri paska-Helsinkiä.
Nimenomaan eläinVANHEMMAT, terve ihminen ei käyttäydy kuin eläin, varsinkaan muiden lapsia kohtaan.
No miten sinä pysäytät
Tarpeeksi isolla äänellä, nämäkin joiden hattuja oli otettu pois olivat sanoneet että ovat liian äänekkäitä. Jos aikoo puuttua ylipäätään mihinkään, niin pitää pistää kova kovaa vasten eikä mennä kotiin piiloon kun hattu otetaan
Suomen oikeusjärjestelmä on täysin mätä ja lapset tietävät että mitään seuraamuksia ei tule mistään tekemisistä. Ei koske pelkästään ulkomailta tulleita vaan myös esim. rikkaan eliitin lapsia, tekevät aivan mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Kalasatamassa kun joku 60+ juoppo eläkeläisnainen ryhtyi aukomaan päätään teinitytöille. Ihan syyttä ryhtyi huutelemaan.
Nainen ei tiennyt että nykyajan muksut osaa sanoa takaisin ja saattavat jopa tulla viereen huutamaan.
Miksi näitä juttuja tuntuu tapahtuvan vanhoille tai jotenkin vammautuneille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen samat tytöt, jotka pahoinpidelleet ainakin neljä lasta/nuorta (omat tiedot) viimeisen puolen vuoden aikana. Myöskin ainakin ne neljä rikosilmoitusta ja lasut tehty.
Miksi viranomaiset eivät saa toimintaa loppumaan?
Poliisilla on resurssipula. Kaikki aika mene kamapäiden, juoppojen ja vaimojenhakkaajien käsittelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen oikeusjärjestelmä on täysin mätä ja lapset tietävät että mitään seuraamuksia ei tule mistään tekemisistä. Ei koske pelkästään ulkomailta tulleita vaan myös esim. rikkaan eliitin lapsia, tekevät aivan mitä haluavat.
Kyllä ne pahimmat on näistä weetee-eroperheistä tulleet kakarat, joilla ties mitä aakkosdiagnoosia ja vanhemmat jopa puolustavat näiden käytöstä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei junttaa noita pissiksiä turpaan? Loppuu perseily siihen. Niin minä tekisin.
Kuinka käy jos itse huitasen hampaat sisään kun valitsevat väärän kohteen? Minä syyllinen, penska ei?
Miksi tästäKIN on tehty joku mamujuttu. Täällä tuota sekoilua pitää ihan vitivalkoiset (mitä nyt tytöillä oranssia pakkelia 10 cm naamassa) nuoret. Huutelua, uhkailua, räkimistä, pilkkaamista, naureskelua ym. Minä olin lenkillä koiran ja vauvanvaunujen kanssa, niin jotkut veetit h uoritteli ja naureskelivat perään, että kaatavat vaunut ja potkivat koiraa. Jäi toki vaan huuteluksi. Mutta kaikilla ihan valkoinen naama.