Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1011-vuotiaiden tyttöjen joukko on käyttäytynyt häiritsevästi satunnaisia vastaantulijoita kohtaan

Vierailija
01.11.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011595890.html

Mistähän ne tällaista ovat oppineet? Onko tuollaista ollut tässä maassa koskaan ennen? Selkäsaunahan ennen tuollaisesta annettiin. Ja tehosi joka kerta.

Kommentit (429)

Vierailija
421/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kykene lukemaan kontekstiä saatikka tajuamaan siitä mitään ilman väliviivaa, syytä itseäsi.

Vierailija
422/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhat tytöt nuo 1011- vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit on monessa kyllä mukana mutta ei tässä.

Vierailija
424/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ei ole mielekkäitä harrastuksia niin notkuvat kadulla ja ostareilla.

Vierailija
425/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tytöistä suomalaisia ja osa ei. Näin olen ymmärtänyt. Joka tapauksessa noin ipanat pitää saada kuriin. Ei voi jatkua heidän touhu enää. 

Vierailija
426/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille pitää kovalla äänellä karjaista että menkää kotiin nukkumaan siitä kakarat, ja huitoa millä tahansa kättä pidemmällä, niin lähtevät. 

Vierailija
427/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei  tapahdu ja mitään ei asialle tehdä. Tiedetään mitä nuo kakarat tehneet vanhemmalle rouvalle. Täytyy sanoa nuolla lapsilla viiraa päässä tosi pahasti. Metrossa heille on sanottu lopettakaa nyt , niin nauretaan vaan ja huudellaan vastaan. Toisaalta hiton hyvä jos joku vähän ravistelisi noita pikku tyttöjä.

Sanallinen ravistelu ei auta ja koskea ei uskalla missään tapauksessa, olen huomannut että heillä on kännykkäkamerat kuvausvalmiudessa. Ilkkuen ja ilveillen kiusaavat vanhuksia busseissa? 

Se varmaan loppuu heti jos itse kaivaa puhelimen esille ja alkaa kuvata? Sanoo että pääsette youtubeen jos ei lopu tuo häiriökäytös.

Sitten sinua aletaan pitää pedofiilinä.

Vierailija
428/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tytöistä suomalaisia ja osa ei. Näin olen ymmärtänyt. Joka tapauksessa noin ipanat pitää saada kuriin. Ei voi jatkua heidän touhu enää. 

Eikös ne kaikki tummat tytöt ole suomalaisia kun ovat vaan syntyneet Suomessa? Näinhän täällä aina jankutetaan.

Vierailija
429/429 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö meillä pitäs olla poliisit, sosiaalityöntekijät, viranomaiset sun muut tuollaisia varten vai onko se iltapaskan ja av-palstan tehtävä nämä ratkaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä