Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1011-vuotiaiden tyttöjen joukko on käyttäytynyt häiritsevästi satunnaisia vastaantulijoita kohtaan

Vierailija
01.11.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011595890.html

Mistähän ne tällaista ovat oppineet? Onko tuollaista ollut tässä maassa koskaan ennen? Selkäsaunahan ennen tuollaisesta annettiin. Ja tehosi joka kerta.

Kommentit (351)

Vierailija
61/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat häiriintyneitä ja huonosti käyttäyviä. Persut tämän käytöksen ovat jalkauttaneet. Mitä isot edellä sitä pienemmät perässä. 

Mitä sää höpötät? Kyllä tällainen käyttäytyminen on vassareiden kannattaman rajatoman kasvatuksen tulosta. Mä saan koska mä voin ja mull on oikeus saada mitä mä haluun, yhteiskunta antaa.

Minkään muun puolueen edustajat eivät käyttäydy niin huonosti kuin persut. Persuilta lapset tuon naisvihamielisyydenkin ovat oppineet sillä naisten kimpussahan nuo pennut ovat. Väitteesi "mull on oikeus saada mitä mä haluun ja yhteiskunta antaa" on oikeiston mantraa. 

Jos sinulla olisi yhtään tervettä aivosolua jäljellä tajuaisit itsekin kuinka lapsellisia nämä ulostulosi ovat.

Vierailija
62/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat häiriintyneitä ja huonosti käyttäyviä. Persut tämän käytöksen ovat jalkauttaneet. Mitä isot edellä sitä pienemmät perässä. 

Mitä sää höpötät? Kyllä tällainen käyttäytyminen on vassareiden kannattaman rajatoman kasvatuksen tulosta. Mä saan koska mä voin ja mull on oikeus saada mitä mä haluun, yhteiskunta antaa.

Minkään muun puolueen edustajat eivät käyttäydy niin huonosti kuin persut. Persuilta lapset tuon naisvihamielisyydenkin ovat oppineet sillä naisten kimpussahan nuo pennut ovat. Väitteesi "mull on oikeus saada mitä mä haluun ja yhteiskunta antaa" on oikeiston mantraa. 

Entäs ne "cityvihreät" jotka polttelee pilveä ja istuu autoteillä? Siinä on älykästä toimintaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivallalla kasvatetut lapset ovat väkivaltaisempia kuin muut.

Paitsi jos on älykäs. Itse olen katkaissut sukumme väkivaltaisuuden omalla kohdallani. Mua hakattiin lapsena pahoin kotona. Omaa lastani en lyönyt koskaan. Ehkä se on isoin tekoni tässä maailmassa. Oman väkivaltaisuuteni purin karatessa ja nyrkkeilyssä sallitulla tavalla.

Hyvä sinä! 

Vierailija
64/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö pyytää Pihla Kaivo-oja paikalle takomaan järkeä näiden pentujen päähän. Eihän tuo käytös noilla puhumalla ja keskustelemalla muutu. 

65/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ilmiö tämä nuorten antisosiaalisen käyttäytymisen lisääntyminen nyt on? Liittyykö näihin tapauksiin jotain pimeitä some-haasteita? Johan nyt on kumma jos aikuisvoimin ei saada lapsia kuriin.

Aihe on vakava mutta otsikosta tuli kyllä hassu mielikuva. Yli tuhat vuotiaat tytöt kuulostaa jo pelottavalta, mutta tuo 1011 vuotta lisää siihen numerologista mystiikkaa.

Vierailija
66/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoutus vai kotiutus

Vierailija
67/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtoreiden ja juristien lapsia.

Vierailija
68/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mus saisivat ahdistella. t. setamies

Vierailija
69/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varoittanut iäkkäitä vanhempiani, ettei nuorisolle saa sanoa sanaakaan, ei edes katsoa päin. Ei kultakoruja, vaatimattomat vaatteet = ei ryöstettävää.

Ehkä tuo vanhus on yrittänyt ojentaa jotenkin. Valittanut vaikka kiroilusta.

Vierailija
70/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole suomalaisia tyttöjä nämä häiriköt vaan muslimeja.

Sekä että

Vierailija
71/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naisoletetun pitäisi tempaista näiltä maitohampaat suusta. Miesoletetut ei niin voi tehdä.

Vierailija
72/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oli joku rikkaan suvun mummo, jolla on kytköksiä sukulaisiin, jotka ajavat maahanmuuttoa ja normaalien suomalaisten kurjistamista. Näitä tapauksia lisää ja heti!

Rikkaan suvun mummot ei asu vuosaaressa.

Vierailija
73/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisikö miksi he kävivät naisen kimppuun?  luulen että lapset ehkä halusivat silittää koiraa tai sitten kiusasivat sitä ja nainen ajoi lapset pois haukkuen heidät.  joku syy täytyy olla. ei nainen nyt niin vanha ollut muttei se mikään puolustus ole.  joukolla kimppuun on raukkamaista.

Vierailija
74/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttaqun persujen syyt!!! 

Vierailija
75/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivottomia kanoja. Pahempia kuin pojat.

Vierailija
76/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset reagoivat tähän piirittämällä äidin, ottamalla hatun hänen päästään, uhkailemalla häntä ja sylkemällä hänen päälleen.

somppuja?

Minulle on tuota tehneet ihan kantasuomalaiset lapset ja nuoret.

Vierailija
77/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään terve lapsi ei käyttäydy näiden tyttöjen käytöksellä. Mieleltään terve aikuinen ei ole hakkaamassa lapsia, vaikka lapsi tekisi mitä. Todellakin tässä tarvittaisiin lisää mielenterveyspalveluja, aikuiset piirille ja lapset terapiaan.

Vierailija
78/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että vastaantulijat olivat kauhuissaan, jos yli tuhatvuotiaita tyttöjä oli liikkeellä.

Väliviivojen katoaminen ei ole tämän palstan suurin vika, mutta sitäkään ei ole saatu korjatuksi.

Työnnä väliviivat perseeseesi.

Työnnä itse. Ei ole sama ovatko kyseessä olevat tytöt 1011 tai 10 - 11 vuotiaita.-eri

Osoittaa vain että tuo on kopioitu teksti. Säälittävää

Vierailija
79/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleltään terve lapsi ei käyttäydy näiden tyttöjen käytöksellä. Mieleltään terve aikuinen ei ole hakkaamassa lapsia, vaikka lapsi tekisi mitä. Todellakin tässä tarvittaisiin lisää mielenterveyspalveluja, aikuiset piirille ja lapset terapiaan.

Jos lapsi ei usko mitään ja alkaa fyysisesti vaaralliseksi ja saa raivokohtauksen niin totta helvetissä sitä tukistetaan tai läimäytetään. Jos mikään muu ei auta. Eläinvanhemmat näykkäisee pentujaan, jos ne hyppii silmille. Mutta ei niin että jää pysyvää vahinkoa. Oletan nyt että nmäitä tyttölaumoja ei nyt ole kymmeniä ympäri paska-Helsinkiä.

Vierailija
80/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11-vuotiaat on vielä lapsia. Aivot kehittyy 25-vuotiaaksi asti. Ei niillä ole vielä käsitystä moraalista ja porukassa tyhmyys on jäätävää.