Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1011-vuotiaiden tyttöjen joukko on käyttäytynyt häiritsevästi satunnaisia vastaantulijoita kohtaan

Vierailija
01.11.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011595890.html

Mistähän ne tällaista ovat oppineet? Onko tuollaista ollut tässä maassa koskaan ennen? Selkäsaunahan ennen tuollaisesta annettiin. Ja tehosi joka kerta.

Kommentit (351)

Vierailija
41/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli joku rikas mummo arvoalueella edes jos poliitikot heräisivät...

Vierailija
42/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat häiriintyneitä ja huonosti käyttäyviä. Persut tämän käytöksen ovat jalkauttaneet. Mitä isot edellä sitä pienemmät perässä. 

Mitä sää höpötät? Kyllä tällainen käyttäytyminen on vassareiden kannattaman rajatoman kasvatuksen tulosta. Mä saan koska mä voin ja mull on oikeus saada mitä mä haluun, yhteiskunta antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloweeninä voi tapahtua kaikenlaista

Vierailija
44/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat häiriintyneitä ja huonosti käyttäyviä. Persut tämän käytöksen ovat jalkauttaneet. Mitä isot edellä sitä pienemmät perässä. 

Mitä sää höpötät? Kyllä tällainen käyttäytyminen on vassareiden kannattaman rajatoman kasvatuksen tulosta. Mä saan koska mä voin ja mull on oikeus saada mitä mä haluun, yhteiskunta antaa.

Joo, ja kaikki asiallinenkin kritiikki niputetaan samaan "vihapuheeseen" persunatsirasistijne kanssa. Ei ihme että yhteiskunta polarisoituu, kun mitään keskustelua ei sallita, vaan kaikki vaiennetaan. Ainoat jotka pääsee esille on pahimmat ylilyönnit.

Mutta ollaan sentään historian oikealla puolella! Ja että Palestiina!

Vierailija
45/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on pyörinyt jo vuosia videoita missä joukko mustakaapuja piirittää suomalaisen mummon jossain kävelytiellä. Sylkevät päälle ja tönivät! 

Linkki?

Vierailija
46/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan tietyt mamuset tekevät tässä maassa kuin aiheuttavat ongelmia? Ja me sallimme sen kun ongelmat pitää kieltää ja huutaa persua. 

Oliskohan nämä ottaneet mallia Odinin potilaista, jotka häiriköivät naisia ja lapsia kaduilla jo yli kymmenen vuotta sitten.

Nurmijärvellä ne marssivat koulun pihaan kännipäissään pelottelemaan oppilaita ja kun poliisi tuli, selittivät olevansa matkalla yhden tyypin synttäreille, vaikkeivät tienneet tyypin osoitetta. Kovasti oli kaljoja siinä vaiheessa juotu jo.

Joku aktivii porukka teki niistä parodiaa ja oli myötähäpeällistä katsoa sitä niiden aktiivien infanttiilista performanssia. 

Vierailija
47/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei junttaa noita pissiksiä turpaan? Loppuu perseily siihen. Niin minä tekisin.

Joo, ja tuomio tyttölasten hakkaamisesta siinä, parhaimmassa tapauksessa joku vielä kuvaa sen vierestä ja nimeäsi levitellään somessa kuvasi keran?

Ainoastaan jos on oma lähimmäinen kohteena, niin sitten on pakko tirvaista ja kunnolla.

Vierailija
48/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille nyt ei ilmeisesti vaan voida mitään. Ehkä joskus nousee aiheena A-Studioon. Siellä voi mainitaan useaan kertaan lasten ja nuorten pahoinvointi.

Vierailija
49/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä on pyörinyt jo vuosia videoita missä joukko mustakaapuja piirittää suomalaisen mummon jossain kävelytiellä. Sylkevät päälle ja tönivät! 

Linkki?

Oli tuubissa aika rankkoja videoita, joissa mm. kantasuomalaiset lapset ja teinit jahtasivat ja ahdistelivat agressiivisesti jotain vanhaa pappaa porukalla. En tiedä katsooko poliisi näitä, ja jos katsoo niin kiinnostaako sitä edes. Aika pahalta näyttää tämä salliva ilmapiiri.

Sitten kun on aikanaan pappa-iässä niin täytyy varmaan alkaa kantaa mukanaan jotain printattavaa taskuun mahtuvaa mutkaa.

Vierailija
50/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi noin pikkuvanhan jo ymmärtävän tapojen päälle. Ehkä tuhatlululla syntyneillä on eri maku.

Vierailija
51/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain huostasossulapsia?

Eivät kelpaa edes lasun ihmiskauppatavaraksi...

Vierailija
52/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodisanat: "porukka" "joukko"

Vierailija
53/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkään muun puolueen edustajat eivät käyttäydy niin huonosti kuin persut. Persuilta lapset tuon naisvihamielisyydenkin ovat oppineet sillä naisten kimpussahan nuo pennut ovat. Väitteesi "mull on oikeus saada mitä mä haluun ja yhteiskunta antaa" on oikeiston mantraa. 

Vierailija
54/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivallalla kasvatetut lapset ovat väkivaltaisempia kuin muut.

Paitsi jos on älykäs. Itse olen katkaissut sukumme väkivaltaisuuden omalla kohdallani. Mua hakattiin lapsena pahoin kotona. Omaa lastani en lyönyt koskaan. Ehkä se on isoin tekoni tässä maailmassa. Oman väkivaltaisuuteni purin karatessa ja nyrkkeilyssä sallitulla tavalla.

Vierailija
55/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei junttaa noita pissiksiä turpaan? Loppuu perseily siihen. Niin minä tekisin.

No esimerkiksi miehet ei voi puuttua asiaan ja vanhemmat naiset pelkää. Niin kuin tiedät olet pedofiilin leima otsassa jos edes hidastat tyttöjen kohdalla autoa jos olet mies, vaikka aikomus olisi päästää tien yli 

Vierailija
56/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on paljon opittavaa moniosaajilta.

Vierailija
57/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että vastaantulijat olivat kauhuissaan, jos yli tuhatvuotiaita tyttöjä oli liikkeellä.

Väliviivojen katoaminen ei ole tämän palstan suurin vika, mutta sitäkään ei ole saatu korjatuksi.

Työnnä väliviivat perseeseesi.

Työnnä itse. Ei ole sama ovatko kyseessä olevat tytöt 1011 tai 10 - 11 vuotiaita.-eri

Ei niin, hienoa kun huomasit🤭

t. 1015 tyttönen

Vierailija
58/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähä alkoi 2015 joku rikastuu tällä!

Vierailija
59/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutakaan tietyt mamuset tekevät tässä maassa kuin aiheuttavat ongelmia? Ja me sallimme sen kun ongelmat pitää kieltää ja huutaa persua. 

Jep. Voit vaan kuvitella seuraukset jos edes läpäytät noita maahan muuttajia naamaan.

Maahan muuttajat voi riehua miten vaan mutta sulla voi mennä koko elämä pilalle.

Sulla on outo halu läpsiä ihmisiä naamaan. Saako sinua läpsiä naamaan koska olet kusipää?

Jos käyttäydyn kuin kusipää niin saa ja pitääkin. 

Vierailija
60/351 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika wanhoja muoreja ovat olleet!