Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kuvat: Tällaisissa asuissa Miss Suomi edustaa Universum-kisassa

Vierailija
31.10.2025 |

Mitä mieltä täällä ollaan asuista? Fantasia-asu näyttää minusta taas jonkun naamiaispuodin tuotokselta. Kirjailu halkion ympärillä on kaunis, harmi ettei sitä ole muualla asussa. Jakun kanssa on paritettu todellinen vesirajahame, tuosta kyllä näkyy ihan kaikki jos yhtään kumartelee, tai kyykistelee. Vähän on tylsää eikä kovin näyttävää nämä asut. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011596221.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kaikki asut jokseenkin naamiaiskaupan kamaa. Sekä itse missi on näihin kisoihin liian pullea, ainakin linkin kuvissa.

Kaunis nainen, mutta liian tavis naama, kroppa ja huonot asut.

Vierailija
2/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan kaikki asut jokseenkin naamiaiskaupan kamaa. Sekä itse missi on näihin kisoihin liian pullea, ainakin linkin kuvissa.

Kaunis nainen, mutta liian tavis naama, kroppa ja huonot asut.

Mun mielestä missi on oikein kaunis, mutta nämä puvut eivät todellakaan tee hänelle oikeutta. Näyttää halvalta eikä mitenkään harkitulta tämä puvustus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi "pimpata" tuo ensimmäinen asu, niin vaihtaisin karsean keltaisen feikkikullan ruskean sävyihin. Siis jos teema on metsä, niin mistä lähtien metsässä kiiltää tuommoinen feikkikulta? Ja alaosaan kunnon runsas ja pitkä, v muotoon laskeutuva laahus. 

Vierailija
4/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta kuvissa missi näyttää kovin lyhyeltä minun silmiini. 

Vierailija
5/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa linjaa mitä ennenkin.

Vierailija
6/6 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa linjaa mitä ennenkin.

Vuodesta toiseen. Eikö ne siellä osaa ottaa mitään palautetta vastaan? Vaikka ei mentäisi voittamaan, niin voisi edes lähettää naisen sinne edustavissa ja jotenkin suomalaisuutta heijastavissa asuissa.