Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤ Club-30 viikot 16-17 ¤

16.04.2007 |

Ajattelin nyt aloittaa meille ihan uuden pinon, kun tuo edellinen on jo parin viikon takaa. =)

Omassa navassa tapahtuu niin että tänään kp1 ja nyt olen sitten katsellut lentoja josko vaikka pääsis taas yrittämään. Harmittaa vaan kun siinä tulee sitten vappukin vielä sotkemaan, mutta mulla on kyllä viimeaikoina ollut ovis melko aikaisessa vaiheessa kiertoa, että toivoisin sen osuvankin sitten jo ens viikon lopulle. Huh tuntuupa huimalle että jo ehkä ensi viikolla taas olis inssi. =)

[b]Leia[/b] pahoitteut negasta ja vuodon alkamisesta. Varmasti sitä lataa kuitenkin siihen IVF:n enemmän toiveita kuin insseihin, onhan niissä periaatteessa paremmat onnistumisprosentitkin. Eikös teillä jäänyt kuitenkin alkioita pakkaseenkin että jos piankin vielä pääsisitte yrittämään PAS:a. Oletko sitä jo ehtinyt jaksanut ajatella. Lohtuhalaus vielä ja jaksamista. [b]Agralle[/b] myös pahoittelut täti punaisen saapumisesta, mutta sinulla tuntui olevan jo uudet suunnitelmat mielessä. Tsemppiä.

[b]Tiuhtis[/b] haamuhan on aina tietenkin hyvä merkki... bd bd bd

Toivotaan että joku tai vaikka molemmat pikkusissit olis tarttuneet ja pitäisivät nyt kovasti kiinni koko 9kk matkan ajan.

[b]Wintteri[/b] siellä teillähän oli sitten kuitenkin nopeaa toimintaa sen ajan kanssa, kunhan sen viimein saitten niin nythän se on jo melkein ovella. Olisihan se aivan ihanaa jos teillä olisi se oma pienokainen sitten jo häissäkin mukana. =)

[b]Helille[/b] ja Penelopelle myös minulta huiskutukset \O/

Aurinkoisin terveisin Suvis, joka lähtee paistattelemaan päivää tuonne hellekeliin. =D

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä meinasi aamun aikana jo paniikki iskeä, kun eka hoitaja sanoi että on niin täyttä, eikä voi olla varma että mulle löytyy enää aikaa. No lupasi ottaa selvää, mun tilanteen huomioon ottaen.

Ja soitti sitten että mut on ympätty aikojen väliin iltapäivälle, jonottamaan tod.näk. joudun (kehoitti siis varautumaan). Sanoinkin että jonotan vaikka koko illan kunhan vaan pääsen tulemaan. =)

Nyt sitten pitäisi hoitaa muut hommat alta, jotta pääsen sitten sen oman vappupalloni puhaltamaan. ;)

Oikein hauskaa vappua kaikille!!!

Vierailija
22/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko klubille oikein hyvää ja aurinkoista vappua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sit simaa ja tippaleipiä klinikalle mukaan, niin pääset vapputunnelmaan :-) On se hienoa että on noin toimiva ovis, joka siis osaa lukea kalenteriakin. Toivottavasti seuraavat päivämäärät joita pitää seurailla liittyykin sitten tähän neljäänkymmeneen viikkoon!

Leia, mikä teidän PAS-aikataulu on? Joko yhtään tiedätte?

Hyvää vappua tosiaan ihan kaikille, toivottavasti muilla on ihan " oikea" vappu, meillä kun puoliso on töissä ja minä vaan voin niin pahoin ettei tartte edes perunasalaattia ajatella syövänsä.

Huiskutus!

Vierailija
24/38 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just selvittelen mihin sairaalaan tällä kertaa menen, alkoi meinaan tosi kovat kivut ja reipas vuoto. Että jippii ja kiva vappumeininki. Naikkarin päivystysnumero on varattu, Jorviin ei huvittais mennä taas kerran... Joten roikun täällä ja odotan että tilanne selviää.

Vierailija
25/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin ajoissa kaverin Vappu pirskeistä kotiin lepäämään, kun kuitenkin on tuo inssikin takana tänään ja huomenna olisi sitten ne lastenkutsutkin.

Inssissä kaikki meni hyvin ja vasemmalla oli mahtavan kokoinen munis odottelemass puhkeamsitaan. =)

Nyt sitten edetään piinistä päivä kerrallaan.

Hauskaa Vapunjatkua kaikille!!!

Vierailija
26/38 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Suomi-Venäjä matsia ja surffailen samalla kun peli on yhtä tuskaa...

Tiuhtiaiselle tsemppejä! Voi itku, toivotaan että se kuitenkin on jotain harmitonta vuotoa.

Hiljaista palstailua tosiaan, mutta nyt on itsellä ainakin sellainen suvantovaihe. Henkisesti valmistudun seuraavalle piikkikierrokselle. Tämä kk on ollut kivaa, kun en ole yhtään seurannut ovista tms.

Pullaa nassuun, eihän tätä peliä kestä...

Agra

Vierailija
27/38 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona tuli ulos toinen, ottivat naistenklinikalla osastolle seurantaan kun ultrassa vielä toinen näkyi. Olin siellä yötä ja eilen illalla sitten kotona tuli ulos toinenkin. Aika kovat on kivut ja masentaa, mutta onneksi nyt sentään voi syödä kunnon lääkkeitä, jos jotain positiivista asiasta pitää hakea. Voi olla että nyt taas tulee vähän taukoa palstailuun, kun pitää ensin kerätä rahaa ennen kuin on varaa uuteen IVF:n ja sitä kautta yrityksiin. Vaikka ei täältä kai malta pysyä poissa...

Suvikselle piinailutsemppiä ja muille parempaa loppuviikkoa!

Vierailija
28/38 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoja ei oikein löydy lohduttamaan, mutta lähetän sulle ison voimahalin näin viruaalisesti. (((o)))

Omassa navassa ei uutta, tänään pp2.

Vierailija
29/38 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, että näin kävi. Voimia teille!!

Suvikselle pitkää pinnaa piinaan! Toivottavasti toisit oikein hyviä uutisia pinoon. Niistä alkaa olla liian pitkä aika!

ON. Kierron vaihtumista odotellessa. Toivottavasti vaihtuu ensi viikolla, joka tarkoittaisi toukokuun viimeisen viikon passia.

Terkkuja kaikille!

Leia

Vierailija
30/38 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen ollut nyt viikon paivat pois palstalta ja paljon on taas clubiin sattunut.Ihan ensimaiseksi...

Tiuhtis: Ma tarjoan jalleen olkapaata. Kamala olo sun puolesta. Itkukin tuli lukiessani viestiasi. Elama on joskus niin epareilua, (tekis mieli sanoa pari teravaa voimasanaa) ja mieli tekis kirota kaikki...

Olen niin pahoillani, etta sanoja ei kuitenkaan ole. *Halaus*

LeiaK: tsemppia Pas' n odotteluun.

Suvis: Onnea Vappupallosta, ja tarraliimaa nyt kovasti!!!!

Omaa napaa: Me tultiin vasta eilen Londonista, ihana piiiitka viikonloppu ystavien luona. Aurinko helli lahes 30 asteen tunnelmissa. Kotona odotti enemman kuin katkera kirje ja palkkashekki entiselta pomolta ja siihen on tarkoitus vastata tanaan. Oli maksanut liian vahan ja pisti mun maksamaan takaisin lomarahoja (jotka olen kuitenkin tienannut!!!)PER...

Me kaytiin eilen illalla ostamassa mulle auto ja jouduin tietenkin ajamaan sen miehen perassa kotiin. Jannitti ihan kamalasti. Hyvin selvisin tuosta vaaranpuoleisesta liikenteesta, vaikka vaikea tuota vasentapuolta on hahmottaa. Taytyy varmaan menna johonkin tyhjalle parkkipaikalle harjoittelemaan, kuin autokoulussa konsanaan.

Lisaksi tanaan se nyt sitten tapahtuu, " tuomio" . Meilla on aika sairaalaan aamupaivalla. Nukkua en tietenkaan pystynyt, pelottaa etta sielta tulee taas kieltava vastaus. Ja jannittaa jos ne sanookin et hoidot aloitetaan. Eli pelon sekaisissa tunnelmissa taalla ollaan. Ma tuun iltapaivalla kertomaan kuinka kavi.

Iso halaus teille kissanaisille ja varsinkin Tiuhtikselle!!!

-Wintteri-

Vierailija
31/38 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvat uutiset:

Tulin juuri sairaalasta, haastatteluun ja tutkimuksiin meni lahes 2 tuntia. Ihana henkilokunta. Ultrassa kaikki ok, naytti kuulemma erinomaiselta, eika mitan turhia paksuuntumia ollut. Mulla oli hieman pelko takataskussa etta endoa olis, kun joskus sitakin valayteltiin keskusteluihin mukaan, mutta puhtaat paperit. Ja koska syy on tiedossa ainoat " testit" jaa miehen 2. naytteeseen ja mun vihurirokko testiin. Kesakuun lopussa on seuraava aika jolloin kaikki naytteet tutkittu ja silloin paatetaan mita tehdaan.

Niin ja sit niihin huonoihin uutisiin. (aina niitakin on)

Laakari sanoi et niilla ei ole tallahetkella yhden yhta munasolu luovuttajaa, joten jos me loydetaan luovuttaja hoidot tehdaan tai toinen vaihtoehto on kustantaa jonkun parin hoito jolloin he luovuttavat puolet munasoluista meille, ja hintaa talle tulee samanverran kuin yksityisesti eli 7000¿.

Itkettaa ihan kamalasti, ovi on raolla mut tuuli painaa sita kiinni koko ajan. Yksin me ei pystyta sita ovea pitamaan auki, vaan tarvitseme jonkun ihanan ihmisen tukemaan haaveitamme ja avaamaan tuon oven apposen avoimeksi. Ma olen umpikujassa, en tiia mita tehda. Mista ma sen luovuttajan loydan kun en ole sita tahankaan mennessa loytanyt??

Surullinen Wintteri

Vierailija
32/38 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun tunkeudun teidän ketjuunne. Olen lukenut teidän kuulumisianne pitkään ihan ulkopuolisena ja kirjoitellut joskus tuolla vauvakuume- ja odotuspuolella.

Olen harkinnut jo vuosia munasolun luovutusta ja nyt kolmannen lapsen saatuani ajatukseni on vahvistunut ja esteenä on enää kuopuksen imetys, joka jatkunee varmaan ainakin syksyyn saakka. Kysymys siis kuuluukin että onko edes mahdollista tällä tavalla vieraana ilmoittautua jollekin pariskunnalle luovuttajaksi ?

Koska olen kokenut tämän ihanan onnen ( raskaus+synnytys ) kolme kertaa niin olen ajatellut että jos vain voin jotakin auttaa kokemaan se myös niin en näe syytä miksi en sitä tekisi.

terveisin makkonen

Vierailija
33/38 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kosketti. Mäkin olin suunnitellut ryhtyväni luovuttajaksi jos lapsia olisi tullut, mutta nyt en tiedä miten tän geenivirheen kanssa on ja kun ei mun raskaudet tahdo kestää, että kelpaakohan mun munasolut enää mihinkään. Lisäksi Wintteri asuu niin kaukana ettei se ehkä muutenkaan onnistuisi meiltä...

Vierailija
34/38 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkosen kaltaisia ihmisia todellakin kaivataan lisaa. Ihania enkeleita.

Ja Tiuhtis...kylla siun solut viela hyodyksi tulee, siulle itsellesi nimittain!! Mie jaksan uskoa etta sie veila putkautat sen tupsupaisen pikku Tiuhtiksen.

Me yritetaan hoitoja suomessa jos luovuttaja vain loytyy.

Ma olen aloittanut autolla ajelun taalla...pikku hiljaa alkaa sujumaan. Vaikka pari kyynelta on vuodatettu tan vaaran puolen liikenteen takia.

Lahetan nain perjantai paivan kunniaksi kaikille teille suurenmoisille kissanaisille halauksen!

Vierailija
35/38 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Tiuhtis tuohan kuullosti hyvalta idealta, me olemme jo paattaneet tulla suomeenkin hoitoihin...kunhan luovuttaja loytyy.

Mut etkos sie ole siel pohjois jaostossa? Vai alkaako miun vahan polla taysin seota ja muistan asian vaarin. Ei mikaan ihme kaiken tan hulinan jalkeen. No ainakin sain siulle " lampun synttymaan paahan" . Ihanaa kun sie aina piristat paivaa.

Halaus, Wintsu

Vierailija
36/38 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulla asutaan. Kiitos sinulle tästä " valosta päässä" , ihan samalla tavalla itse piristät päivää täällä!

(.) alkaa onneksi vuoto vähän jo vähenemään ja kivuista selviää jo paracetamolilla eli parempaan päin. Ulkona on niin ihana keli että ajattelin käydä kysymässä puolisolta josko lähdettäisi metsäreissulle, vaikka otettais eväitä mukaan ja syötäis lounas ihan sananmukaisesti ulkona. Niin että huiskutus!

Vierailija
37/38 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanha klubilainen taas. Olen taas käynyt taustalla lukemassa viestejänne, kun meillä on kakkosen yritys alkanut. Ja keskenmenollahan se taas alkoi. Tiuhtiuaiselle myötätuntoiset halit. Monesko km sinulla oli? Meille tämä oli nyt kolmas keskenmeno. Toki tilanne on eri, kun on jo lapsi, mutta raskas menetys km oli silti. Sain taas hormoneja klinikaltamme - nyt otan vain lugeja loppukiertoon. (Aiemmin oli clomitkin.)

Makkoselle: tällä palstalla joku kyseli luovuttajaa muutama kuukausi sitten. Melkein vastasin, mutta sitten mies suostui yrittämään toista lasta ja suunnitelma kariutui tai jäi ainakin myöhempään ajankohtaan.

Pysyttelen jatkossa taustalla, mutta tässä tuli tutuille hieman meidän kuulumisia. Suvikselle tsemppiä. Toivon todella että teillä nyt tärppää!

Lene ja poika >1v

Vierailija
38/38 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenelle iso lohtuhalaus ja tervetuloa mukaan, vaikkakin hieman ikavissa tunnelmissa.

Tiuhtis: Ihana kuulla etta voimat alkaa paranemaan ja SUURI pahoitteluni etta mun vanha polla alkaa tekemaan temppuja. Meidan hoidot tehdaan Treella jos joskus sinne asti paastaan, luovuttajaa vailla ollaan.

Omaa napaa: Mun ajoharjoittelut miehen kanssa on alkaneet sujumaan, tanaan kaytiin illalla jo hieman pitemmalla lenkilla niin etta lupauduin ystavalleni etta piipahdan huomenna itsekseni sen luona. Mies menee yovuoroon joten mulla on illalla hyvaa aikaa ajella. Ehka ma en sittenkaan tarvitse ajoharjotusta autokoulussa.

Ma olen ollut ihan alyttoman vasynyt koko tan viikonlopun, enka oikein tieda onko taa siitepolyallergiaa vai alkavaa flunssaa. Mut nyt mie hipsin nukkumaan kun tuo leffakin loppu.

Adios amigos

Wintsu