Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon 28 vuotias naisystävä nukahti sohvalle vähissä vaatteissa

Vierailija
31.10.2025 |

Laitoin hänelle viltin päälle. Ettei vilustu.

T:M43

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika cuck olet jos annat vaimosi kaveerata nuorien vähiin vaatteisiin pukeutuvien hutsujen kanssa. Kannattaisi varmaan tajuta että vaimosi on samanlainen hutsu silloin kun et näe. Ihmiset ovat samanlaisia kuin ystävänsä.

Saanko tiedustella ikääsi? Vaikutat nuorelta ja kokemattomalta. Miksi sinä ajattelet naisista noin? Onko sinulla henkilökohtaisia pettymyksiä vai ajatteletko sinä naisettomuutesi johtuvan naisista?

En ole mies. Olen 20 vuotias nainen. Yllättikö?

Vierailija
22/25 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika cuck olet jos annat vaimosi kaveerata nuorien vähiin vaatteisiin pukeutuvien hutsujen kanssa. Kannattaisi varmaan tajuta että vaimosi on samanlainen hutsu silloin kun et näe. Ihmiset ovat samanlaisia kuin ystävänsä.

Saanko tiedustella ikääsi? Vaikutat nuorelta ja kokemattomalta. Miksi sinä ajattelet naisista noin? Onko sinulla henkilökohtaisia pettymyksiä vai ajatteletko sinä naisettomuutesi johtuvan naisista?

Hiukan. Ei se silti poista viestini sisältöä. Muuttaa vain sitä hiukan. Onko sinulla henkilökohtaisia pettymyksiä tai kokemuksia muista naisista? Miksi ajattelet toisista naisista noin? Mistä ajatuksesi kumpuavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan. Ei se silti poista viestini sisältöä. Muuttaa vain sitä hiukan. Onko sinulla henkilökohtaisia pettymyksiä tai kokemuksia muista naisista? Miksi ajattelet toisista naisista noin? Mistä ajatuksesi kumpuavat?

Kunnioitan miestäni, ja mitä hän sanoo ja ajattelee. Siksi minulla onkin vain konservatiivisia ystäviä, kuten itsekin olen konservatiivinen. Niin kaikkien naisten pitäisi olla.

Vierailija
24/25 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan miestäni, ja mitä hän sanoo ja ajattelee. Siksi minulla onkin vain konservatiivisia ystäviä, kuten itsekin olen konservatiivinen. Niin kaikkien naisten pitäisi olla.

Jos kunnioitat miehiä, niin mikset kunnioita sitä, että peittelen viattoman naisen ettei hän vilustu unissaan? Etkö olekaan konservatiivinen?

Vierailija
25/25 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan. Ei se silti poista viestini sisältöä. Muuttaa vain sitä hiukan. Onko sinulla henkilökohtaisia pettymyksiä tai kokemuksia muista naisista? Miksi ajattelet

Kunniotan OMAA miestäni. Ja sinun kannattaisi varmaan vähän katsoa että millaisia naisia vaimollasi on ystävinä. Nuo paljastavasti pukeutuvat kertovat jo pukeutumistavallaan moraalistaan. Vaimosi jakaa samat moraalit, kun on tuollaisten kaveri. Eli kevytkenkäinen. Vai hyväksytkö vaimosi pettämisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi