Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiklubeilla voin olla oma itseni Perheenäiti ja lähihoitaja Sara Väyrynen, 28, harrastaa seksibileitä.

Vierailija
31.10.2025 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011551822.html?utm_medium=promobox&u…

Sorry, maksumuuri mutta otsikko kertoo oleellisen.

Perheenäiti ainesta?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi bileisiin osallistujat on aina laarinpohjimmaisen näköisiä.ei parinvaihto bileissä käy kauniit ihmiset.

Vierailija
2/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kahelihan tuo on, kuten jutun kirjoittanut "toimittajakin". Ai että löysi piiskauksen myötä onnellisuuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja sairaat ihmiset sekoilee.

Vierailija
4/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatskua.

Vierailija
5/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yleistys:mutta aika usein noissa käyvät naiset ovat aika rumia, ylipainoisia, ehkä rumia tatuointeja, erikoisia kampauksia jne... Miksi hyväkropaiset  sexyt kauniit naiset eivät  noihin osallistu, eivätkä ainakaan anna haastatteluja asiasta , hmmm

Vierailija
6/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni yleistys:mutta aika usein noissa käyvät naiset ovat aika rumia, ylipainoisia, ehkä rumia tatuointeja, erikoisia kampauksia jne... Miksi hyväkropaiset  sexyt kauniit naiset eivät  noihin osallistu, eivätkä ainakaan anna haastatteluja asiasta , hmmm

Koska noissa seksibileissä käy ne, jotka ei muuten paljon seksiä saa varsinkaan miltään laatumiehiltä. Seksikkäät naiset saa seksiä muutenkin ja he haluavat vain laadukkaita miehiä. Eivätkä anna itseään naitavaksi jokaiselle himohiirelle, joka ryömii johonkin klubiin pillun toivossa.

Vierailija
7/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas kerran voimaannutaan niin että! IP-lehdet yrittävät tehdä kaikenlaisesta pervoilusta normaalia.

Vierailija
8/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tiivistelmä HS:n jutusta ap:lle

Lue tiivistelmä

Perheenäiti Sara Väyrynen, 28, käy säännöllisesti seksiklubeilla ja järjestää niissä bileitä.

Väyrynen kokee seksiklubit turvallisina ja vapautuneina paikkoina, joissa voi olla oma itsensä.

Seksiklubien yhteisö on tuonut Väyrysen elämään uusia ystäviä ja parantanut hänen elämänlaatuaan.

Vierailija
9/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äiti-ihminen antaa omalla nimellä ja naamalla haastattelun tuollaisesta asiasta lehteen? Kyllähän lapsia vähemmästäkin koulussa ja päiväkodissa kiusataan..

Vierailija
10/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut saman, että enimmäkseen noita seksibileitä, parinvaihtoa, polyamoriaa ym. harrastaa ne pahnanpohjimmaiset. Eli kouluttamatomat, huonokuntoiset, ylipainoiset, mt-ongelmaiset ja aika karun näköiset... Ei siellä paljon hyvännäköisiä, menestyviä ja tasapainoisia ihmisiä näy. He saavat suosivat aika perinteisiä parisuhde- ja perhekuvioita ja saavat seksinsä ihan siltä omalta puolisolta.

Vierailija
11/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on weetee-meininkiä...

Vierailija
12/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vastaajalla on heti se kommentti, että noiden harrastajat ovat pahnanpohjimmaisia ihrasäkkejä. Oletteko oikeasti itse käyneet? Minä olen, ja suurin osa oli ihan tavallisia viehättävän näköisiä normaalipainoisia naisia. Toki niitä läskejäkin löytyy mutta sitten myös muutama mallimittainen kaunotar joukossa.

Vierailija
13/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut saman, että enimmäkseen noita seksibileitä, parinvaihtoa, polyamoriaa ym. harrastaa ne pahnanpohjimmaiset. Eli kouluttamatomat, huonokuntoiset, ylipainoiset, mt-ongelmaiset ja aika karun näköiset... Ei siellä paljon hyvännäköisiä, menestyviä ja tasapainoisia ihmisiä näy. He saavat suosivat aika perinteisiä parisuhde- ja perhekuvioita ja saavat seksinsä ihan siltä omalta puolisolta.

Tuttu polyamoriaa harrastava swingeripariskunta: mies 150cm "pitkä", kalju ja kaljamahainen juntti, nainen 200kg painava hampaaton shokkiväritukka joka pukeutuu lakanoihin, koska ei mahdu ihmisten vaatteisiin. Siinä on seksiä kerrakseen. Pariskunta järjesti juhlat tyttärelleen, kun hän tuli kaapista lesbona 

Vierailija
14/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vastaajalla on heti se kommentti, että noiden harrastajat ovat pahnanpohjimmaisia ihrasäkkejä. Oletteko oikeasti itse käyneet? Minä olen, ja suurin osa oli ihan tavallisia viehättävän näköisiä normaalipainoisia naisia. Toki niitä läskejäkin löytyy mutta sitten myös muutama mallimittainen kaunotar joukossa.

Pysyisit sinäkin vaan kotona etkä pilaisi yhteiskuntaa.

Vierailija
15/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa viettää tuollaista elämää, niin miksi pitää hankkia perhe eli mies ja lapset?

Vierailija
16/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on että ulkomaisista sanomalehdistä tuollaiset jutut puuttuu kokonaan? Täällä tuntuu välillä että otsikot on miesten lehdistä, eikä uutisjulkaisuista.

Vierailija
17/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Weetee-Sara! 

Vierailija
18/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon perheen isä pitää myös seksibileitä, vaikka tyttären kavereiden kanssa?

Vierailija
19/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis  paikallislehdessä juttu muutamia kuukausi sitten seksisaunasta, joka taisi kerran viikossa olla auki. Erotiikkaliike sitä ylläpitää. Jutussa 2 naista kertoi kokemuksistaan. Ja eihän ne mitään missejä olleet, eivät todellakaan seksikkäitä hyväkroppaisa, eikä  laihoja,   miksi ylipainoiset,  jopa todella lihavat naiset noissa käy.no vastaus lienee aikas selvä.   Ja juuri tämä olisi se puoli, jota joku tutkiva  toimittaja  voisi myös näissä jutuissa tuoda esiin..

Vierailija
20/58 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden sairaammat bileet tapahtuu salassa.

Hyväksikäytettävät niin mömmöissä etteivät muista mitään.

Enkä sanoisi, että rikas on aina viisas ja kaunis. Melkosta yleistystä siellä tätillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme