Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmien laminointi epäonnistui

Vierailija
31.10.2025 |

Kävin elämäni ekaa kertaa kulmien laminoinnissa , ihan oli ammattilainen ja kauneushoitolassa. Kun tulin kotiin huomasin värjäyksessä häiritsevän eron. Toinen kulma oli oikein tasainen värinen ja muotoinen , mut toiseen ei näköjään ollut väri oikein tarttunut. Laitoin palautetta sinne hoitolaan. Onko teillä käynyt koskaan näin?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä viitsii idiootit naamaansa sotkea ja siitä vielä maksaa. 😂 

Vierailija
42/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin päivystykseen heti,sitte  rikosilmoitus .

Terpaiaan kans. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitolan nimi ja yrittäjän nimi ja kuka ne teki sulle paljonko maksoi

En mä nyt sitä ala täällä kertomaan. Miksi ette ymmärrä ettei nää kokonaan epäonnistuneet. 

Vierailija
44/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit ?

Miten mä olisin voinut vaikuttaa lopputulokseen.. 

Oliko varmasti ammatti-ihminen, noita kauneuteen liittyviä salonkeja on ihan pilvin pimein, moni osaamaton ottaa jopa täytteitä, botoxia kaikenkarvaisten idioottien vastaanotolla.

Ei muotoilu hänellä pieleen mennyt. Ja toiseen kulmaani oon tyytyväinen ehkä vain se valaistus hämäsi kun katsoin peilistä siellä olin molempiin tyytyväinen.

Myös esim. kampaamoissa on erisävyinen valo, itse näytän kasvoiltani ihan haamulta, mutta kun astun pois sen valon alta päivänvaloon, palaa normikasvoni eloon, sama voi olla myös kulmien värjäyksen kanssa, kaikkein kaunein meikki syntyy luon

Kyllä tästä sanoinkin valaistus oli siellä himmeä. Ulkona otin kuvan ja huomasin että eroa on kotona ottaessani kuva näkyi vielä selvemmin.

Vierailija
45/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskaltanut mennä tekemään kulmille mitään, vaikka olisin halunnut. Niin paljon voi mennä vikaan.

Ota kuvat ja ole yhteydessä aktiivisesti tekijään.

Minun kaverini kulmien tatuointi ei onnistunut: hänelle tuli kaksi toisistaan paljon poikkeavaa kulmaa silmien yläpuolelle. Symmetriasta ei tietoakaan.

Niinpä. Millimetrikin on paljon, mitä kulmiin tulee.

Vierailija
46/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menisin päivystykseen heti,sitte  rikosilmoitus .

Terpaiaan kans. 

Ei mulla mtn kipuja ole . Ei henkisiä eikä fyysisiä

Vierailija
47/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tekijä itse huomannut?

Hän sanoi että väri oli tasainen valmiina. Veikkaan että himmeä  valaistus hämäsi. 

Kuka ammattilainen työskentelee himmeässä valaistuksessa?

Vierailija
48/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahah mahdat olla näky! 😂😂 Onneks on sentään Halloween, luulevat et tää sun naamapuoli lookki on suunniteltu. 🎃 Tyhmästä päästä kärsii lärvi. Kannattiko turhamaisuus? 😂😂

Vierailija
49/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se palvelu maksoi 45e jos nyt joku haluaa tietää

Vierailija
50/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Käyn vain ammattilaisilla, en missään hämyisissä kotihoitola luolissa missä tulos on juuri tuollaista, mitä tahansa rotan perseen ja merirosvon väliltä. Kehtaatko liikkua vielä halloweenin jälkeen julkisilla paikoilla vai hankitko paperipussin? 

Vierailija
51/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahahahah mahdat olla näky! 😂😂 Onneks on sentään Halloween, luulevat et tää sun naamapuoli lookki on suunniteltu. 🎃 Tyhmästä päästä kärsii lärvi. Kannattiko turhamaisuus? 😂😂

Mikä helvetin turhamaisuus????.. lopeta mun ilkkuminen. Toivottavasti sulle tehdään pahaa

Vierailija
52/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hoitolaan lähetetty palaute riitä. Sinun pitää itse mennä sinne.

Niin laitoin kyllä kuvan heidän instaboxiin. Vastasivat jo . Tekijä kertoi että lähtiessä lopputulos oli väriltään tasainen. Toki lupautui värjäämään  toisen kulman uusiksi ens viikolla. Mä luulen että siinä on käynyt niin että siinä paikassa valaistus oli aika himmeä siks lopputulos näytti paremmalta mitä se onkaan.

Eli mikä tässä on ongelma? Paitsi se, että tekijä työskentelee jostain käsittämättömästä syystä himmeässä valaistuksessa.

Vierailija
53/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Käyn vain ammattilaisilla, en missään hämyisissä kotihoitola luolissa missä tulos on juuri tuollaista, mitä tahansa rotan perseen ja merirosvon väliltä. Kehtaatko liikkua vielä halloweenin jälkeen julkisilla paikoilla vai hankitko paperipussin? 

Ei se ollut kenenkään koti vaan ihan kolmen tekijän Hoitolayritys. 

Vierailija
54/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän salkkuni:

Mikä ilme tolla äijällä : )))))))

Vierailija
55/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vika. Maksoin omistani useamman satasen. Tuli luonnolliset, kauniit, kestivät vuosia. Valitse ensi kerralla laadukkaampi hoitola, tulee parempaa jälkeä.

Vierailija
56/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hoitolaan lähetetty palaute riitä. Sinun pitää itse mennä sinne.

Niin laitoin kyllä kuvan heidän instaboxiin. Vastasivat jo . Tekijä kertoi että lähtiessä lopputulos oli väriltään tasainen. Toki lupautui värjäämään  toisen kulman uusiksi ens viikolla. Mä luulen että siinä on käynyt niin että siinä paikassa valaistus oli aika himmeä siks lopputulos näytti paremmalta mitä se onkaan.

Eli mikä tässä on ongelma? Paitsi se, että tekijä työskentelee jostain käsittämättömästä syystä himmeässä valaistuksessa.

No ei yhtään mikään. Nyt kun toinen kulma värjätään uudelleen. Niin sitten on ok. 

Vierailija
57/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin turhamaisuus????.. lopeta mun ilkkuminen. Toivottavasti sulle tehdään pahaa

En ole edellinen, mutta jos et kerran turhamaisuuttasi käynyt naamaasi sotkemassa, niin oliko tää sit mielestäsi kovinkin tarpeellinen operaatio noin niinku sun terveyden kannalta? 

Vierailija
58/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tekijä itse huomannut?

Hän sanoi että väri oli tasainen valmiina. Veikkaan että himmeä  valaistus hämäsi. 

Kuka ammattilainen työskentelee himmeässä valaistuksessa?

Niinpä. Äärimmäistä tarkkuutta vaativa työ kannattaa ehdottomasti tehdä himmeässä valossa. Kirurgitkin varmaan laittaa koko leikkaussalin pimeäksi.

Vierailija
59/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vika. Maksoin omistani useamman satasen. Tuli luonnolliset, kauniit, kestivät vuosia. Valitse ensi kerralla laadukkaampi hoitola, tulee parempaa jälkeä.

Kulmien laminointi ei ole mikään pysyvä. Sen on tarkoituskin kestää vain pari kk.. ei tasan tuo palvelu missään monta sataa maksa. Googleta. 

Vierailija
60/90 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin joku peräkammarin poika tulee aukomaan päätään, naisten hiusten monivärjäys ja leikkaus maksaa tätä nykyä helposti 250-300€. Kestää sen muutaman kuukauden tai puoli vuotta.

Joten sama summa kulmiin, jotka kestää vuosia, ei ole huono sijoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme