Kulmien laminointi epäonnistui
Kävin elämäni ekaa kertaa kulmien laminoinnissa , ihan oli ammattilainen ja kauneushoitolassa. Kun tulin kotiin huomasin värjäyksessä häiritsevän eron. Toinen kulma oli oikein tasainen värinen ja muotoinen , mut toiseen ei näköjään ollut väri oikein tarttunut. Laitoin palautetta sinne hoitolaan. Onko teillä käynyt koskaan näin?
Kommentit (90)
Perehdyin aika tarkkaan eri hoitoloihin ja niiden instatileihin, ennen kuin valitsin, missä teetin kulmani. Kulmakarvat on niin näkyvä osa kasvoja, että hyvään hoitolaan ja tekijään kannattaa kyllä panostaa. Oli kallis, lopputulos luonnollinen. Vahvistus oli jonkin ajan päästä ensimmäisestä kerrasta. Aikaa tästä noin viisi vuotta, nyt alkaisi olla aika tehdä uudestaan. Kulmat tehtiin kestopigmentoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tekijä itse huomannut?
Hän sanoi että väri oli tasainen valmiina. Veikkaan että himmeä valaistus hämäsi.
Onko jollain palstalaisella kokemusta puuterikulmista? Maksavat hunajaa yli 400 egeä. Laittamiseen menee kolmisen tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa putiikki olla kiinni viikonloppuna, eriparilla Halloween juhliin.
Eiköhän kulmakynä löydy kuitenkin? Halloweenina voi piirtää ihan överikulmat vaikka mustalla luomivärillä.
En mä halunnut mitään överikulmia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Miten mä olisin voinut vaikuttaa lopputulokseen..
Eikös sen vahamönjän saa poistettua, värin myös. Karvat kantsii poistaa. Pian ne kasvaa. Pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Pyydät kulmakarvasurkeutta tekemään nämä. Rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Valitsemalla tarpeeksi hyvän tekijän ja maineikkaan hoitolan. Kulmakarvojen kohdalla ei kannata säästää.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut mennä tekemään kulmille mitään, vaikka olisin halunnut. Niin paljon voi mennä vikaan.
Ota kuvat ja ole yhteydessä aktiivisesti tekijään.
Minun kaverini kulmien tatuointi ei onnistunut: hänelle tuli kaksi toisistaan paljon poikkeavaa kulmaa silmien yläpuolelle. Symmetriasta ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Oliko varmasti ammatti-ihminen, noita kauneuteen liittyviä salonkeja on ihan pilvin pimein, moni osaamaton ottaa jopa täytteitä, botoxia kaikenkarvaisten idioottien vastaanotolla.
Niin kuin aiemmin sanoin hän voi värjätä toisen kulmani uudestaan. Toiseen kulmaani olen tyytyväinen . Ja tuosta että se paikka olis ollu huono siellä on pelkästään hyviä ajantasaisia palautteita heidän sivuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli oikein hienot ne angry birds kestokulmat silloin aiemmin.
Ei mulla ole sellaisia koskaan ollut
No ei mullakaan, oikeasti nehän oli ihan hurjat, mutta monella sellaiset oli. Kaitpa tykkäsivät, tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Valitsemalla tarpeeksi hyvän tekijän ja maineikkaan hoitolan. Kulmakarvojen kohdalla ei kannata säästää.
Joo, tuo on ihan totta. Kulmakarvat on kasvojen tärkein kehystäjä, joten ei säätöä tähän eikä mitään randomhuslaria tekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uskaltanut mennä tekemään kulmille mitään, vaikka olisin halunnut. Niin paljon voi mennä vikaan.
Ota kuvat ja ole yhteydessä aktiivisesti tekijään.
Osaako se sama muka korjata niitä. Ei onnistunut kerrallakaan.
Pyydä rahat pois ja mene jollekin toiselle.
Joka tapauksessa asiassa kannattaa toimia kuten ohjeistin. Ottaa kuvat ja kysyy tekijältä, että mitäs nyt tehdään.
Kuuntelee mitä tekijällä on sanottavaa. Jos kertoo asianmukaisen syyn, miksi näin on käynyt ja on valmis korjaamaan sen, niin asiakas voi päättää suostuuko vai ei.
Muussa tapauksessa asiakas voi tietenkin vaatia rahansa takaisin. Siinä auttaa dokumentointi ja se, että olet aktiivisesti ilmaissut tyytymättömyytesi.
Hoitolan nimi ja yrittäjän nimi ja kuka ne teki sulle paljonko maksoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Oliko varmasti ammatti-ihminen, noita kauneuteen liittyviä salonkeja on ihan pilvin pimein, moni osaamaton ottaa jopa täytteitä, botoxia kaikenkarvaisten idioottien vastaanotolla.
Ei muotoilu hänellä pieleen mennyt. Ja toiseen kulmaani oon tyytyväinen ehkä vain se valaistus hämäsi kun katsoin peilistä siellä olin molempiin tyytyväinen.
Ainoa mihin olen laminaattia vetänyt on makkarin lattia, muut on vinyylilankulla. Miten toimii laminaatti naamassa? Eikö töki laudan kulmat silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Joo, tuo on ihan totta. Kulmakarvat on kasvojen tärkein kehystäjä, joten ei säätöä tähän eikä mitään randomhuslaria tekijäksi.
Kun ei ole rahaa kauneudenhoitoon tai kalliisiin paikkoihin niin ehkä meen vaan nuhjuisena sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit ?
Ei muotoilu hänellä pieleen mennyt. Ja toiseen kulmaani oon tyytyväinen ehkä vain se valaistus hämäsi kun katsoin peilistä siellä olin molempiin tyytyväinen.
Myös esim. kampaamoissa on erisävyinen valo, itse näytän kasvoiltani ihan haamulta, mutta kun astun pois sen valon alta päivänvaloon, palaa normikasvoni eloon, sama voi olla myös kulmien värjäyksen kanssa, kaikkein kaunein meikki syntyy luonnonvalossa, lähellä ikuunaa, mutta nyt on pimeä vuodenaika, joten sen voi unohtaa nyt.
Tää on tää maailma.