Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä haaveilet nukkumaan mennessä?

Vierailija
31.10.2025 |

Olisipa avaruusalus jolla kyntäisi avaruuden merta mennen sinne minne kukaan muu ei ole mennyt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä, jonka kanssa olisi hyvä olla. Toivoisin, ettei jäisi haaveeksi - mutta hei, unta toi on, ei tän maailman todellisuutta!

Vierailija
42/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä etten kuolisi sinä yönä

Haluan kysyä miksi? Maailma on täynnä kusipäitä jotka haluavat kaiken ja sinä haluat pois miksi? Aloitus kysyy järjettömistä haaveista ja minä haluan tietää sinun halusta elää. Puhu kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti turhan usein työjuttuja, että miten ne voisi mennä. Sitten ärsyynnyn itseeni että jumalauta voin kuvitella mitä vaan ja TYÖ on se mitä kuvittelen ennen nukkumaanmenoa.

Jos haluan nukahtaa nopeasti niin siihen minulla on vaki kuvitelma. Keksin sen joskus 10 vuotta sitten ja en tiedä mikä siinä on, mutta se toimii. Kuvittelen että olen lumimyrskyssä, auto on hajonnut ja asutusta ei ole lähelläkään. (Trust me, tämä toimii) Olemme perheenä löytäneet kylmän mökin ja saamme ovet auki. Sisätilat on ihan kylmät eikä mitään lämmitystä ja kaikki palelee. Lämmitämme ekana saunan koska se pienenä tilana lämpiää nopeiten, samaan aikaan mökin takkaan on jo laitettu tuli. Olemme saunassa ensin vaatteet päällä kunnes vihdoin on lämmin ja hyvä olla. Ja siinä kohtaa on rento olo ja uni tulee helposti.

Vierailija
44/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltafantasiat

Vierailija
45/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä joka tulee minulle ja kamulleni.

Vierailija
46/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin siitä, että heräisin yhden tietyn ihmisen vierestä.

Vierailija
47/49 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että nukkuisin heräilemättä aamuun asti. Siitä, että aamulla ei väsyttäisi enemmän kuin nyt nukkumaan mennessä. Siitä, että olisi parempi sänky. Siitä, että aamulla herätessä olisikin taas 90-luvun alku ja kaikki olisikin ollut vaan kauheaa enneuni-painajaista. Siitä, etten aamulla enää heräisi.

Onhan näitä.

Vierailija
48/49 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että nukkuisin heräilemättä aamuun asti. Siitä, että aamulla ei väsyttäisi enemmän kuin nyt nukkumaan mennessä. Siitä, että olisi parempi sänky. Siitä, että aamulla herätessä olisikin taas 90-luvun alku ja kaikki olisikin ollut vaan kauheaa enneuni-painajaista. Siitä, etten aamulla enää heräisi.

Onhan näitä.

Mikään näistä ei toteutunut tänäkään yönä. 

Vierailija
49/49 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile mutta toivon hyvää ja syvää unta niin, että aamulla olen virkeä ja tunnen oloni levänneeksi. Tämä toteutuu yleensä pääosin - onneksi. Ilta magnesiumia ja melatonin 5mg auttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan