Mistä haaveilet nukkumaan mennessä?
Olisipa avaruusalus jolla kyntäisi avaruuden merta mennen sinne minne kukaan muu ei ole mennyt.
Kommentit (49)
Että 2/3 ihmiskunnasta vain kuolisi pois.
Toisesta miehestä vierellä tai lottovoitosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet kuten minäkin miettii Sotajuttuja.
Häh? Niinku mitä? Laukaus laukaus, sarrja.. en tajuu. Miten sotaa ajatellaan.
Ennen haaveilin aina jostain miehistä, nyt kun oon onnellisesti naimisissa kymmenettä vuotta olen unohtanut miten haaveillaan..! Aika kauheata, täytyy keksiä uusia haaveita. Mua ei kiinnostaa mitkään talot tai tavarat, rikkaudet ehkä, jos sais miljoonan mitä tekis ja kelle antais.. se vois olla hyvä.
Ihanasta miehestä, jonka kanssa voisi elää metsämökissä hiljaista ja rauhallista elämää. Lottovoitosta, jolla eläisi loppuelämänsä eikä enää koskaan tarvitsisi vajaakuntoisena edes ajatella työelämää.
Siitä, että voisi jättää murheet ja pahan olon taakseen eikä se seuraisi seuraavaan päivään.
Että sodat ja työttömyys loppuisi.
Oispa vielä rinnat jotka ei valahda kainaloon.
Eläkepäivistä rannalla, kesän aurinkoisista päivistä, rakkaista edesmenneistä koiristani.
Kaikki paskat ihmiset olisivat kadonneet tellukselta ja hyvä elämä voisi alkaa.
Siitä että saisin nukkua niin pitkään kuin haluan. Ois rauhallinen aamu, höyryävää kahvia ja hyvää aamupalaa 😍
Jostain kauniista naisesta jonka näin päivällä. Kaupankassa, työpaikan siivooja, kuntosalin sporttibeibe. Kiva nukahtaa hymyssä suin 👍
M38