Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi kamala päivä koulussa tänään

Vierailija
31.10.2025 |

Tänään koulussa oli ihan hirvee olo. Mä en jaksanu ees nousta aamulla, mut oli pakko. Heitin vaan sen mustan takin päälle ja lähin. Reppu roikku, tuntui painavalta vaikka siellä ei ollu mitään.

Käytävällä kaikki huus ja nauro, ja mä vaan kävelin seinän vierustaa. En sanonu kellekään mitään. Yritin hymyillä jos joku katto, mut se oli semmonen feikki hymy.

Tunnilla opettaja kysy multa jotain, en vastannu heti. En ees muista mitä se kysy. Käsi vaan piirteli vihkoon jotain sotkua. Päässä humisi.

Ruokiksella en ottanu ruokaa. Sanoin et ei oo nälkä. Join vettä vaan. Kukaan ei kysyny mitään, hyvä niin.

Välkällä seisoin ulkona yksin. Tuuli puhalsi, hiukset meni silmille. En jaksanu siirtää niitä pois. Kaikki muut nauro jostain, ja mä olin siinä mut en ollu.

Viimesellä tunnilla laskin minuutteja. Kello ei liikkunu mihinkään. Jalat oli ihan puuta. Mietin et jos kaadun, niin ehkä ne luulee vaan et oon väsyny.

Kun pääsin ulos, aurinko paisto liian kirkkaasti. Vedän huivin tiukemmalle ja lähin kotiin. Jokainen askel oli raskas. Naapuri tuli vastaan, hymyilin sille väkisin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon!!!, emme tarvitse tämänkaltaista roskaa täyttämään foorumia. Mene muualle avautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi