Anni Vuohijoki pullistelee voimillaan
Kommentit (60)
Kauhea womansplainaaminen alkoi, kun asiantuntijamiehet muistuttivat oikeasta nostotekniikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi tämä tunkee koko ajan julkisuuteen kun kaikki on niin vaikeaa hänelle
Öö postasi omaan Instagramiinsa videon. Ja sitten postasi omaan Instagram-stooriinsa kommentteja saamistaan kommenteista.
Se vissiin on sitten nykyään julkisuuten tunkemista?
Iltapäivälehdethän itse noita juttuja somesta poimivat.
Ja sinä raukka poimit sieltä että vaan pääset tänne haukkumaan , häpeä omaa käytöstäsi 🤮🤮🤮🤮
Edelleen ihmettelen miksi ihmiset seuraavat tyyppejä joita eivät voi sietää. Ja että miksi ihmiset jakavat melkein koko elämänsä tuntemattomille ihmisille. Enkä sitä miksi lehdet tekevät juttuja noin vähäpätöisistä asioista ja vääntää siitä jotain isompaa. Aina löytyy neuvojia jotka luulee tietävänsä kaiken paremmin. Tarviiko kaikkiin tarttua. Parempi kun keskittyisi omiin juttuihin ja antaisi huutelijoiden huudella.
Vierailija kirjoitti:
Anni esittelee itseään 24/7. ja jos joku "väärin kommentoi" Eli EI kehu, niin hän sekoaa ja raivoaa.. Häntä pitää kehua, imarella ja palvoa, ylistää..
Haista moukka paskaa...
Vierailija kirjoitti:
Mksi tämä ihminen ärsyttää mua? Mun kokemukseni hänestä ovat tämmöiset satunnaiset jutut ja Erikoisjoukot dropout.
Kerro miksi kyyläät ihmisiä josta et pidä, vaatiiko sun hulluus että aina on jotakin haukuttava vaikka itse ei ole yhtään mitään. 👿👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
miksi tämä tunkee koko ajan julkisuuteen kun kaikki on niin vaikeaa hänelle
Sitä sun fiidiin tunkee mitä sinä itse sinne haet. Algoritmi suosittelee aiemmin katsomiesi kaltaisia sisältöjä.
Heikolla pojulla näköjään taas kova hinku mollata sitä sukupuolta, joka ei ikinä päästä häntä sukuelimeensä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin epävakaa vaikutelma syntyy tästä ihmisestä.
Sinusta syntyy kuva ihmisten haukkujana. Miksi seuraat jos et pidä hänestä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penkkipunnerruksessa pärjää näköjään 14-15 -vuotiaille pojille.
Et taida tietää että Anni on sentään voimanostossa
- nuorten Euroopan mestaruus vuodelta 2010
- aikuisten Euroopan mestaruus vuodelta 2011
- nuorten MM-pronssi vuodelta 2010
- aikuisten MM-pronssi vuodelta 2013.
On myös painonnostoon siirryttyään sijoittunut maailmassa 7-13 parhaimman joukkoon vuosina 2013-2022.
Siis maailman parhaimmistoa ollut lajissaan ja painoluokassaan urheilijaurallaan.
Mutta joo, anonyymit setämiehet tulevat silti hänen instaansa manspleinaamaan ilmeisesti kuten sinäkin eli tietämättä hänestä mitään.
Juuri näin..
MIksi laittaa silkonit voimanostajan kroppaan? Sehän on kuin... en edes keksi vertauskuvaaa. Kokonaisuus ei toimi.
Asiallinen nainen. Tekee ja saavuttaa - arvostan todella paljon.
Koirat ja sohvavätykset haukkuu perään.
Anni valmistui rakennustekniikan diploomi insinööriksi Tampereen yliopistossa, samoin valmistui lääkäriksi Oulun yliopistossa. On jo vuosia sitten lopettanut urheilun kilpailunielessä, Tekee työtään lääkärinä. Onnea Anni olet hyvin järjestänyt elämäsi urheilun loputtua, kunnioitan. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Anni valmistui rakennustekniikan diploomi insinööriksi Tampereen yliopistossa, samoin valmistui lääkäriksi Oulun yliopistossa. On jo vuosia sitten lopettanut urheilun kilpailunielessä, Tekee työtään lääkärinä. Onnea Anni olet hyvin järjestänyt elämäsi urheilun loputtua, kunnioitan. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Onko se urheilusali vielä hänen omistuksessa ????
Vierailija kirjoitti:
Lääkärinä töitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Eikö olekin kivaa että Annilla oli monia palkittuja suorituksia niin ulkomailla kun täällä., ja että on lääkärinä töitä ja lisäksi on rakennustekniikan insinööri. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kova suoritus urheilun ohella lukea diploomi insinööriksi ja lääkäriksi... monella urheilun lopettaneille ei ole mitään ammattia.
Sillä on millä pullistellakin. On voimaa ja näköjään melkoisen fiksu ja aikaansaava. Vai monellako (ex-urheilijalla) on lääkärin ja DI:n paperit?
Vierailija kirjoitti:
Hän on ammatiltaan lääkäri, joten tuskin käyttää.
Hurjan naivi vastaus. Lääkärithän ne vasta käyttääkin ja proviisorit kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mksi tämä ihminen ärsyttää mua? Mun kokemukseni hänestä ovat tämmöiset satunnaiset jutut ja Erikoisjoukot dropout.
Kerro miksi kyyläät ihmisiä josta et pidä, vaatiiko sun hulluus että aina on jotakin haukuttava vaikka itse ei ole yhtään mitään. 👿👿👿👿
Hulluuteni vaatii vastausta kysymykseen, että missä tuossa oli haukkumista? Tuskin ihan vielä kyyläykseksi menee, jos olen hänestä kaksi palsta avausta lukenut ja eriskoijoukot kauden katsonut.. ?
Vaatiiko oma hulluutesi väärinymmärrystä ja tulkintaa?
Sama
Mitäs perua sinä seuraat häntä haukkuaksesi. Häpeä.