Älkää erotko kirkosta
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Mikä se "paljon pahempi" vaihtoehto on? 🤔
Raamatun mukaan ymmärtämätön ei sitä ymmärrä edes silloin kun se isku osuu häneen, ihmettelee vain "mikä minua löi".
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tiedä, kuinka paljon kirkko auttaa köyhiä, lapsia, syrjäytyneitä jne. Näin on ollut aina, ei vain tämän hallituksen aikana, vaikkakin juuri nyt avun tarve on suurempi tietysti kuin ennen.
Sinä päivänä ku nuirimmainen täytti 18, erosi hän kirkosta. Näin on tehnyt koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä. Jos ei olisikaan, niin mitä syitä AP keksisi juuri valtionkirkossa pysymiselle?
Ei ole trolli . Itse nuorena kasvanut kristityssä kodissa ja hyvin on elämä sujunut.
Jos et usko mihinkään , et voi elää vapaasti ja jauhaa suunsoittoa täällä. Sen huomaa että sinulta puuttuu usko .
Minun uskonto ei salli tällaista ilkeilyä. Enkä lauko jatkuvasti kirkossa mutta voin hyvin tietoisena siitä että joku minua suojelee.
Uskovana sitten varmasti myös tiedät että minkään kirkon jäsenyys ei pelasta ainoankaan ihmisen sielua, lapsikasteesta nyt puhumattakaan.
Lapsikaste on ollut kristittyjen tapa ihan alkukirkosta lähtien, joten lopeta jo siitä jankkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan ymmärtämätön ei sitä ymmärrä edes silloin kun se isku osuu häneen, ihmettelee vain "mikä minua löi".
Miksi palvoisin jumalaa joka haluaa rangaista minua kun en tee niin kuin hän haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaita nuo kristillisten arvot. Maksa veroja, tai muuten joudut helvettiin. Ja pitäisi uskoa satu-ukkeliin, joka narssistisesti käskee palvomaan itseään, tai muuten hän rankaisee lähettämällä sinut hänen kehittelemään helvettiin.
Sairasta.
Tekstistäsi päätellen et ole tutustunut kristillisiin arvoihin. Jos olisit ja sitten kritisoisit, sillä kritiikillä olisi enemmän painoarvoa.
Useimmat ateisit tuntevat oppinne sisällön paremmin kuin te.
Suurin osa eroaa koska heitä ei kiinnosta kirkot tai uskonnot pätkän vertaa.
Erosin heti kun täytin 18 vuotta. En ole uskovainen enkä tykkää uskovaisten typeristä näkemyksistä ja arvoista. Sitäpaitsi en halua maksaa kirkollisveroa. Kirkko ei ole minua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palvoisin jumalaa joka haluaa rangaista minua kun en tee niin kuin hän haluaa
Ei tarvikaan jos et halua. Tuo on ihan oma valinta. Tiedät sitten lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairaita nuo kristillisten arvot. Maksa veroja, tai muuten joudut helvettiin. Ja pitäisi uskoa satu-ukkeliin, joka narssistisesti käskee palvomaan itseään, tai muuten hän rankaisee lähettämällä sinut hänen kehittelemään helvettiin.
Sairasta.
Tekstistäsi päätellen et ole tutustunut kristillisiin arvoihin. Jos olisit ja sitten kritisoisit, sillä kritiikillä olisi enemmän painoarvoa.
Varmastikin näin. Kuolemanjälkeen sitten jokainen tietää oliko ratkaisu oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä. Jos ei olisikaan, niin mitä syitä AP keksisi juuri valtionkirkossa pysymiselle?
Ei ole trolli . Itse nuorena kasvanut kristityssä kodissa ja hyvin on elämä sujunut.
Jos et usko mihinkään , et voi elää vapaasti ja jauhaa suunsoittoa täällä. Sen huomaa että sinulta puuttuu usko .
Minun uskonto ei salli tällaista ilkeilyä. Enkä lauko jatkuvasti kirkossa mutta voin hyvin tietoisena siitä että joku minua suojelee.
Uskovana sitten varmasti myös tiedät että minkään kirkon jäsenyys ei pelasta ainoankaan ihmisen sielua, lapsikasteesta nyt puhumattakaan.
Lapsikaste on ollut kristittyjen tapa ihan alkukirkosta lähtien, joten lopeta jo siitä jankkaaminen.
Lapsikaste ei kuitenkaan ketään pelasta, eikä kukaan synny uudesti lapsikasteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
No ei kyllä tiedä, saati sitten ymmärrä. Paitsi ehkä jonkun kiihkoateistin ja tapakristityn kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko reilu 2.000 euron vuosittaisen jäsenmaksun puolestani, jos liityn takaisin kirkon jäseneksi?
------------Ei todellakaan ole näistä summista kysymys koska kirkollisvero on suurpiirtein 9 % .Mitkä tulot sinulla on , entä teillä työttömilä ateisteilla jotka makaatte sohvalla ja soitatte suuta täällä.
Olen eri. Mikäli tuo 9% pitää paikkansa, menee minun palkasta 315€/kk kirkolle. Kun tuo kerrotaan 12 tekee se 3780€ ja en laskenu lomarahaa ja korvausta tuohon. Eli tuo väite 9% ei pidä paikkaansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksatko reilu 2.000 euron vuosittaisen jäsenmaksun puolestani, jos liityn takaisin kirkon jäseneksi?
------------Ei todellakaan ole näistä summista kysymys koska kirkollisvero on suurpiirtein 9 % .Mitkä tulot sinulla on , entä teillä työttömilä ateisteilla jotka makaatte sohvalla ja soitatte suuta täällä.
Olen eri. Mikäli tuo 9% pitää paikkansa, menee minun palkasta 315€/kk kirkolle. Kun tuo kerrotaan 12 tekee se 3780€ ja en laskenu lomarahaa ja korvausta tuohon. Eli tuo väite 9% ei pidä paikkaansa 😂
Hurja tosiaan olis. Taitaa 1-2% olla todellisempi.
Ei vaan viisas ja oikeassaoleva isä.