Älkää erotko kirkosta
Kommentit (112)
Minä liityn takaisin kirkkoon heti kun kirkko lopettaa homojen vihkimisen.
Erosin alkuvuodesta enkä ole vieläkään huomannut mitä kauhea siitä olisi pitänyt seurata
Erosin kirkosta vuosia sitten ja olen niillä säästöillä tehnyt jo pari ulkomaanreissua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin eilen.
Annat äänesi muslimeille ( islamille. Ei hyvä,
Höpö höpö.
Jos kirkko on sellainen kuin Päivi Räsänen sanoo, miksi kukaan haluaisi tuohon kuulua?
Hihhuliveikot eivät minua saa hurmokseen, enkä maksa valehtelusta.
Ihmisten huijaaminen pitäisi lailla kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tiedä, kuinka paljon kirkko auttaa köyhiä, lapsia, syrjäytyneitä jne. Näin on ollut aina, ei vain tämän hallituksen aikana, vaikkakin juuri nyt avun tarve on suurempi tietysti kuin ennen.
Kirkon budjetti on ihan julkista tietoa ja siitä käy ilmi, että tähän auttamiseen menee pikkuinen rippu kokonaisbudjetista.
Tältä kiistattomalta ja helposti dokumentoitavalta tosiasialta uskovaiset sulkevat silmänsä, en tiedä miksi. Voisiko joku uskis kertoa miksi näin on?
Valtaosa kirkon saamasta suunnattomasta kirkollisverokertymästä, noin miljardi euroa vuosittain , uppoaa henkilöstökuluhin, lähinnä pappien ja muiden myssypäiden ökypalkkoihin sekä kaikkeen tarpettomaan puuhasteluun.
Hyvin on kirkon propagandaosasto onnistunut höyn
Loisteliasta eliittielämää joku tavan seurakuntapappi? Epäilen.
Erosin kirkosta vanhempieni mukana vuonna 1974, olin kolme vuotias. Mitään pahempaa ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Erosin heti kun kirkko ilmoitti tukevansa vasemmistoa eli Tavja Halosta.
Anne Pohtamo ja Päivi Räsänen kilvan parkuivat kirkon rappusilla ja rukoilivat polvillaan, että ei Halosesta presidenttiä, silloin ensimmäisellä kaudella. Eipä jumala heidän rukouksiaan kuunnellut, hähää! 😆😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos kirkko on sellainen kuin Päivi Räsänen sanoo, miksi kukaan haluaisi tuohon kuulua?
päivi on päivi eikä jeesus helevetin hölömö. niinkun jeesus sano et tarvi kirkkoo tai pappeja uskomiseen.
Ei voi enää erota, kun tein sen jo vuonna 2012.