Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ku toisilla on rahaa ja hienot autot

Vierailija
31.10.2025 |

Masentaa. Itse velkahelvetissä 45 tuhatta ja ajan romu autolla enkä kiinnosta naisia.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romuauto tuottaa vähemmän stressiä, ainakin minulle. Mieluummin ajan halvalla pyörälläkin, niin ei ahdista ajatus, että se varastetaan. Samasta syystä en halua kallista puhelintakaan, tai sen kyllä siis rikkoisin itse. 

Minulla on juuri sopivat tulot siihen nähden, ettei tarvitse stressata rahasta/omaisuudesta. Tämä sopii minulle. 

Sama. Auto 13 vuotta vanha mutta ajettu vasta 77 000km. Säästöjä ja sijoituksia löytyy. Elän ihan mukavasti. 

Vierailija
42/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla? Mulla on vanha Opel, joka on korjaamolla.

Ei ole koskaan tullut mieleenkään kadehtia  hienoja autoja, joita "kaikilla muilla on".En edes tiedä, minkä merkkisiä autoja lähipiiri omistaa.

Onko tämä joku vanhemman ikäpolven juttu? Kadehdittiin uusia Volvoja, joita Ruotsiin muuttanut serkku toi näytille sukujuhliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toiset eivät ole pelanneet ja juoneet rahojaan. Sekö sinua ärsyttää? Miksi?

Vierailija
44/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kuitenkin varmaan jotain? Koti, jota voit laittaa mieleiseksi ja pitää puhtaana?

Ulkona sulla on kaikki oikeudet nauttia maapallosta. Puista, pensaista, kukista, tuulesta, sateesta tai auringonpaisteesta.

Sinisestä taivaasta, joka öisin muuttuu ja antaa mahdollisuuden tarkkailla tähtiä.

Vierailija
45/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on pankin auto. Fakta.

Vierailija
46/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ja toimiva bensa-auto, jossa ei ole velkaa. Ajan sillä niin kauan kuin se toimii ja sitä voidaan itsekkin korjata. Ei anna sitä mielihyvää valtiolle että ostaisin uudemman auton. 

Vierailija
47/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla oikean Allun ketju, kun ei ole ollenkaan jankkausta aloituksen jälkeen.

Vierailija
48/52 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ostaneet autot velaksi. Rikkaat ei osta kalliita autoja, koska niiden arvo putoaa vuosien saatossa.

Mistä sä noin päättelit? Mä oon rikas (omaisuutta noin 7 miljoonaa) ja mulla on myös uutena 100 000 maksanut auto, jonka ostin käteisellä. Se on käyttöä varten eikä mikään sijoitus. 

Vierailija
49/52 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan audin ja nahkahousuja käyttävän naisen.

Sähkö-Audi voi polttaa ainakin 50 autoa ympäriltään, siis Tampereella.

Vierailija
50/52 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan audin ja nahkahousuja käyttävän naisen.

No voi, minulla  on bemu ja nahkahousut !

t. Kissanainen

Vierailija
51/52 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN

Älä viitsi, Allu _on_ töissä. Tosin epäilen hiukan esiintyykö joku muu Alluna kun tähän mennessä hän ei ole vastaillut. 

Ei onni tule hienosta autosta. Elämään pitäisi löytää jotain muuta sisältöä kuin työ, punttisali/lenkki, pelaaminen, naiset ja baarit/kahvilat. Joku asia mikä kiinnostaa. Jos ei jaksa lukea niin äänikirjoja kannattaa kuunnella, lisäksi joku harrastus missä voi kehittyä ja oppia uutta, vaikka nikkarointi tai luontoretkeily. Tai vapaaehtoistyö jonkun itselle tärkeän asian parissa. Niin elämään tulee muutakin merkitystä ja tavoitetta kuin rikastuminen, ulkonäkö ja hetken huuma. 

Vierailija
52/52 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ikävää, jos aikuinen ei pysty elämään kuin aikuinen. Ilman autoa ei voi tehdä paljonkaan asioita.

Miten niin? Ostatko lehmän, jos haluat maitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan