Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ku toisilla on rahaa ja hienot autot

Vierailija
31.10.2025 |

Masentaa. Itse velkahelvetissä 45 tuhatta ja ajan romu autolla enkä kiinnosta naisia.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rikas? Meillä on miljoonaomaisuus ja ajetaan 15 vuotta vanhalla Corollalla.

Suomessa noin tuhat miljonääriä, ja kaikki kerääntyneet vauvapalstalle😅😅

Vierailija
22/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös hienot talot, mökit ja matkat? Aina monikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ostaneet autot velaksi. Rikkaat ei osta kalliita autoja, koska niiden arvo putoaa vuosien saatossa.

Mieti kuinka paljon alveja he tuovat valtion kassaan, toisin kuin jotkut muut joiden ensisijainen ostosmaa ei todellakaan ole suomi

Vierailija
24/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatyöstä eläköitynyt M68, liisasin pienen Toytoa Yaris bensa-hybridin joka nyt jo toinen. Ei ole matka-auto huonoselkäiselle mutta saa luvan kelvata kun toiminimiyrittäjän satunnaistyöt yleensä omassa kotipuolessa. Vuoden lopussa otan ulos kaikki kilometrikorvaukset ja pysäköintikulut ja niillä maksan seuraavan vuoden liisausauton vakuutusmaksut, vuosihuollon ja renkaanvaihdot. Olen tyytyväinen!

Vierailija
25/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ostaneet autot velaksi. Rikkaat ei osta kalliita autoja, koska niiden arvo putoaa vuosien saatossa.

Mikähän logiikka tässä on? Juurikin rikkailla on varaa tuohon arvon putoamiseen. En tiedä mikä on rikkaan määritelmä tai mikä on jonkun mielestä kallis auto mutta en ostanut 80k€:n autoani velaksi ja sen arvo on pudonnut puoleen kolmessa vuodessa. Ei tunnu missään, se on käyttötarvike eikä sijoitus. Kuten vaikka hammasharja.

Vierailija
26/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran sijoituksia että voisin ostaa käytetyn Ferrarin. Sellaisen vakuutuksiin ja huoltoon uppoaisi vuodessa tuhansia euroja. Parempi vaan hillota sitä massia ja antaa pääoman kertyä. Ostan kyllä kaiken mitä tarvitsen ja aika paljon sellaistakin mitä ainoastaan haluan. Pyrin valitsemaan kestävää ja laadukasta, mielellään käytettyä.

Vierailija
27/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös hienot talot, mökit ja matkat? Aina monikossa.

Minulla on yksi talo eli yksikkö. Kaksi mökkiä, toinen Suomessa ja toinen Italiassa. Tai ehkä tuon Italian mökin voi laskea taloksikin jos haluaa. Autoja on kuusi. Matkoja on vuodessa niin monta etten tiedä montako. Helpottiko yhtään?

Vierailija
28/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN

Vierailija
29/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rikas? Meillä on miljoonaomaisuus ja ajetaan 15 vuotta vanhalla Corollalla.

Itse ajan melko uudella hybridi corollalla mutta jos minulla olisi miljoonaomaisuus niin en todellakaan ajaisi sillä koska paljon parempiakin autoja on olemassa.

Vierailija
30/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt samoja asioita rahatilanteesta huolimatta.

Lenkkeilen, käyn metsissä, kerään marjoja ja sieniä. Kuuntelen musiikkia, katson elokuvia ja dokumentteja. Teen käsitöitä, piirrän ja maalaan vesiväreillä. Hoidan kotia, jossa asun fiksun ja äärimmäisen ihmisläheisen 16-vuotiaan kissani kanssa.

Aamuisin syön puuroa voi silmällä. Se on niin lempeän tapa aloittaa aamu. Muutenkin ruokavalio koostuu sangen edullisista raaka-aineista.

Siirsinkin lapsilleni rahaa. Heille on sillä enemmän käyttöä kuin minulla.

Vierailija
31/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on velaton yksiö helsingissä, ei autoa. Perintöjä tulossa.

Vierailija
32/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sen verran sijoituksia että voisin ostaa käytetyn Ferrarin. Sellaisen vakuutuksiin ja huoltoon uppoaisi vuodessa tuhansia euroja. Parempi vaan hillota sitä massia ja antaa pääoman kertyä. Ostan kyllä kaiken mitä tarvitsen ja aika paljon sellaistakin mitä ainoastaan haluan. Pyrin valitsemaan kestävää ja laadukasta, mielellään käytettyä.

Ei siitä massin hilloamisesta ja kerryttämisestä mitään iloa ole. Minullakin on melkein puoli miljoonaa likvidejä varoja ja kyrsii kun en keksi sille mitään käyttöä. En saa mitään kiksejä pankkitilin numeroista ja muuten minulla on jo kaikkea mitä haluan. Millään turhalla ei kiinnosta kuormittaa ympäristöä yhtään lisää. Joku sugarbeibe järjestely kiinnostaisi jos olisi tarpeeksi fiksu nainen, esim. joku opiskelija, mutta en tiedä mistä sellaisen sponsorointi suhteen voisi löytää.

Vierailija
33/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta hevon vtun vertaa millainen auto miehellä on vai onko autoa ollenkaan. Ei minullakaan ole enää autoa. Sitä ei täällä Helsingissä tarvita. Eikä minua ärsytä se että toisilla on enemmän omaisuutta kuin minulla. En ole tehnyt sellaisia virheitä kuin ap enkä ole sössinyt talouttani. Velkaakaan minulla ei ole ollut sen jälkeen kun maksoin opintolainani pois. Miehessä minua ei kiihota hänen tulotasonsa tai pituutensa vaan jotkin ihan muut asiat. Mitähän ne voisivat olla, ap?

Vierailija
34/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajilla on leasing-autot. Kohta saavat kateelliset taas kadehtia, kun verokoneet näyttävät tulot. Olen iloinen, että mieheni on hyvätuloinen, mutta hän oli pienituloinen vastavalmistunut, kun tapasimme ja rakastuin häneen. Ei omistanut autoa lainkaan. Ei se autosta ole kiinni.

Vierailija
35/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on ehtymätön luonnonvara.

Vierailija
36/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta, maksavat tai tulevat maksamaan heittämällä 100 k€/kpl. Näistä kukaan ei kuitenkaan ole kateellinen. Tällä rahalla saisi jonkun Ferrari 458:n ja sehän naapuria kyrsisi. Hinnassa ei ole eroa noihin kersoihin verrattuna.

Vierailija
37/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että itsekin haaveilen naisesta joka joskus käyttäisi nahkahousuja tai sellaisia tekonahkalegginsejä. 

Auto jo löytyy.

Vierailija
38/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Suomessa on puoluekin mikä elää tästä.

Vierailija
39/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin itselläni on vähän rahaa ja auto on yli 20v pikku roppana.

Vierailija
40/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Suomessa on puoluekin mikä elää tästä.

Virheät De Fela, SocializmusDemokratischePartie ja Vasemmistoneuvostoliittohan tekee kolme puoluetta. Kaikki kielletään, paitsi tietenkin sosiaatukiloisten hankkiminen maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä