Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää ku toisilla on rahaa ja hienot autot

Vierailija
31.10.2025 |

Masentaa. Itse velkahelvetissä 45 tuhatta ja ajan romu autolla enkä kiinnosta naisia.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan audin ja nahkahousuja käyttävän naisen.

Vierailija
2/52 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kiinnostamattomuus tule ihan muista asioista. Oma eksäni ajeli 400 euroa maksaneella ysäriautolla ja oli kausityötön kun tavattiin. Oli ihana ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha peniksenjatke

Vierailija
4/52 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ostaneet autot velaksi. Rikkaat ei osta kalliita autoja, koska niiden arvo putoaa vuosien saatossa.

Vierailija
5/52 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ostaneet autot velaksi. Rikkaat ei osta kalliita autoja, koska niiden arvo putoaa vuosien saatossa.

No ei niitä velaksi osteta jos massia löytyy. Järkevät "rikkaat" ottavat leasing auton tai ostavat pari vuotta vanhan luksusauton. Mitä kalliimpi niin leasing yleisempi.

Vierailija
6/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ikävää, jos aikuinen ei pysty elämään kuin aikuinen. Ilman autoa ei voi tehdä paljonkaan asioita.

Vierailija
7/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuli auto valivali mitä teen -jankkaaja taas herännyt kaljapäissään. 

Vierailija
8/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rikas? Meillä on miljoonaomaisuus ja ajetaan 15 vuotta vanhalla Corollalla.

Vierailija
9/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin ne on.

Vierailija
10/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä töissä.

Minulla on maksettu talo ja käteisellä uutena ostettu tilahalpisauto Dacia. Ja säästöjä.

Saa kadehtia, on sen eteen töitäkin tehty.

Vierailija
11/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuauto tuottaa vähemmän stressiä, ainakin minulle. Mieluummin ajan halvalla pyörälläkin, niin ei ahdista ajatus, että se varastetaan. Samasta syystä en halua kallista puhelintakaan, tai sen kyllä siis rikkoisin itse. 

Minulla on juuri sopivat tulot siihen nähden, ettei tarvitse stressata rahasta/omaisuudesta. Tämä sopii minulle. 

Vierailija
12/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä on aina raha mielessä. Menestynyt ajattelee rahaa vain kun on pakko. Menestyneen elämässä raha on vain maksuväline eikä hän ajattele sitä sen enempää kuin kenkiä joita käyttää ulkona kävelemiseen.

Tollo sen sijaan on aina rahan puutteessa eli köyhä. Jos hän jollakin ilveellä rikastuu, hän tuhlaa heti rahansa koska tollopiireissä raha on menestyksen mittari ja ne hienot autot ja merkkivaatteet ovat elämän tarkoitus. Sen vuoksi moni heistä ostaa niitä velaksi ja on sitten velkahelvetissä, mutta tyhmyyteen ei ole lääkettä.

Vierailija
13/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin järkyttää hienojen autojen määrä Tampereella. Aina joutunut bussilla tai jalan menemään.

Vierailija
14/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule niin että naisista on vaan harmia sekä hienosta autosta vaan vähenee arvo nopeammin kuin sillä kerkee ajamaan ja kuolema kuitaa sitten nuo velat, noin ajatellen sullahan menee ihan hyvin.

Vierailija
15/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä töissä.

Minulla on maksettu talo ja käteisellä uutena ostettu tilahalpisauto Dacia. Ja säästöjä.

Saa kadehtia, on sen eteen töitäkin tehty.

Kannattaa käydä töissä. Joidenkin on pakko kysyä, missä töissä?

Vierailija
16/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhällä on aina raha mielessä. Menestynyt ajattelee rahaa vain kun on pakko. Menestyneen elämässä raha on vain maksuväline eikä hän ajattele sitä sen enempää kuin kenkiä joita käyttää ulkona kävelemiseen.

Tollo sen sijaan on aina rahan puutteessa eli köyhä. Jos hän jollakin ilveellä rikastuu, hän tuhlaa heti rahansa koska tollopiireissä raha on menestyksen mittari ja ne hienot autot ja merkkivaatteet ovat elämän tarkoitus. Sen vuoksi moni heistä ostaa niitä velaksi ja on sitten velkahelvetissä, mutta tyhmyyteen ei ole lääkettä.

Tämä on niin totta! 

Vierailija
17/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, tuo suomalaisten voiman lähde. Jospa edes kerran vertaat itseäsi johonkin kenellä on vähemmän kuin sinulla. Vaikkapa terveyttä, tuuhea tukka, keksi ihan itse mistä joku voi olla sinulla kateellinen. Sitten mieti,tuntuiko hyvälle? Se kateus.

Vierailija
18/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun maailman rikkaimmalla ihmisellä on rahaa enemmän kuin minulla .

Minä vaan joudun elämään tätä minun omaa ja pientä ihanaa elämääni. Autoa ei mulla ole, mutta oma sauna mulla on rivitalon vuokrakaksiossa.

Rakastan saunomista. Kesällä teen vihtoja pakastimeen. Saunon joka päivä. Viikonloppuisin pitempään. Monta tuntia. Talvella pulahdan löylyjen välissä takapihan hankeen.

Tämä on minulle luksusta.

Tuskin se siitä paranisi, jos olisi kullasta kiuas tehty tai timanteilla löylykauha koristeltu. Päinvastoin.

Vierailija
19/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule niin että naisista on vaan harmia sekä hienosta autosta vaan vähenee arvo nopeammin kuin sillä kerkee ajamaan ja kuolema kuitaa sitten nuo velat, noin ajatellen sullahan menee ihan hyvin.

Verottaja sitten vie päältä, jos on mitä viedä. 

Vierailija
20/52 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvin sanottu.

Minulla olisi koska tahansa varaa vaihtaa 8 vuotta vanha autoni uuteen, mutta en vaihda. Ensinnäkin tunnen sen kaikki kommervenkit, ja sitten siihen sinun pointtiisi: ei se varallisuus tuhlaamalla kerry.