Mitä voisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Minä nyt tykkään vaan juoda ja käydä baareissa, en voi sille mitään.
Tykkäät hakata päätä seinään vaikka tulos on aina sama: ei naista. Kannattaako?
Jos sun pitää joka päivä avata tämä ihmettely täällä, niin pään sisällä ei ole mitään. Siinä syy, miksi naiset eivät ole kiinnostuneita. Kaikki tuntevat sinut baareissakin ensimmäisestä lauseesta, joka pääsee suustasi.
Tää tyyppi on kyllä palkattu vauvapalstalle aloittamaan joka päivä keskustelun samasta aiheesta. Muuten en tätä ymmärrä.
Miksi haukut lihavia ja vammaisia naisia, Allu? Itse vedät heti herneet nenään jos joku kritisoi sinua. Et taida todellakaan käydä täysillä. Itseäni ei kiinnostaisi moinen ruikuttava, pullea, itsekäs ukkeli. N29
Raha ja statusammatti, eipä naisia muu kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sais olla 185 cm pitkä. Mahakas. Rintava. Nahkahousut jalassa.
Damn, kun olen vain 182 cm. Painoa on 110 kg eli mahaa ja rintaa löytyy :D Nahkahousutkin omistan. Ja puhun saksaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen sais olla 185 cm pitkä. Mahakas. Rintava. Nahkahousut jalassa.
Damn, kun olen vain 182 cm. Painoa on 110 kg eli mahaa ja rintaa löytyy :D Nahkahousutkin omistan. Ja puhun saksaa :D
Uuh ootpa seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haukut lihavia ja vammaisia naisia, Allu? Itse vedät heti herneet nenään jos joku kritisoi sinua. Et taida todellakaan käydä täysillä. Itseäni ei kiinnostaisi moinen ruikuttava, pullea, itsekäs ukkeli. N29
No asia selvä, ei kaikkia kiinnosta :D. Koska mä en ole vammainen ja en halua vammaista, yksinkertainen mahakas kelpaa jolla on kaljamaha ja tiukat farkut
Sais olla 185 cm isot rinnat, vaalee tukka.. pehmonen pylly, nahkahousut ja korkokengät jalassa. painoa 100 kg.. aah mahakas nainen
Tavallaan nämä Allun avaukset on viihdyttäviä. Onhan se jo saavutus jankata päivittäin samaa asiaa aina uusissa ketjuissa. Jotka kaikki mene yleensä samalla kaavalla. Mutta toisaalta onhan se säälittävää. Yli 40v mies joka jankkaa päivästä toiseen samaa asiaa. Normaali ihminen tekisi asialle jotain esim etsisi harrastuksia joissa tapaisi naisia ym. Mutta ei päivästä toiseen samaa jankkausta ja selitystä en ole vammainen muuten vaan jankkaan enkä ymmärrä muuttaa käytöstäni vaikka en ole tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.
Täältä sitä varmaan kannattaa kysellä 😅😅😅