Mitä voisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Kommentit (111)
Allu tiedän että et sisimmissäsi ole paha ihminen mutta hyvä mies lopeta tuo jankutus tälle palstalle. Sinulle annettu monet kerrat neuvoja mutta sinä et tee asialle mitään vaan kuvittelet että kaikki on naisten syytä kun ovat nirsoja. Haloo, ottaisitko sinä naisen joka näyttää todella masentuneelta ja joisi kaljaa päivittäin? Tietysti tässä tapauksessa saattaa olla että ottaisit kun olet jankuttanut tätä asiaa vuositolkulla ja rima olisi aila matalalla mutta ymmärrät varmaan pointin. Mikä surullista, et sinä ota tästäkään neuvosta vaaria vaan kirjoitin tämän ihan turhaan ja sinä huomenna tulet avautumaan samasta asiasta. Tämä on ikuinen looppi
Vierailija kirjoitti:
Parturi, kivat vaatteet, siistit kengät, suihku joka päivä? Onhan sun koti siisti ja raikas? Sun olemus on rennon jämäkkä, huomioit muut ihmiset, olet kohtelias ja osaat jutella? Osaat tehdä ruokaa ja tykkäät käydä silloin tällöin leffassa, konserteissa? Olet tunnollinen, käyt töissä ja talous on kunnossa?
Hei, tää ap on Allu, mikään noista ei taida toteutua :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suurimmista syistä, mikä estää itseäni osoittamasta vastakiinnostusta mieheen ovat sellaiset tietyt vibat jonkinlaisesta yliyrittämisestä.
Mä haluan ensin tutustua mieheen ihmisenä ja odotan, että mies haluaa tehdä samaa. Siinä tutustumisessa sitten selviää, että voisiko suhde kehittyä pidemmälle romanttisessa mielessä, tulla ystävyys- tai kaverisuhteeksi tai olla tulematta miksikään edellä mainituista.
Jos jo toisilla treffeillä tulee sellainen olo, että mies tulee tapaamaan tulevaa tyttöystävää tai lastensa äitiä ilman että tuntee edes minua kunnolla, niin eihän se suhde voi mihinkään kehittyä. Valitettavasti tosi moni sinällään mukava sinkkumies sortuu tähän samaan.
Ei ap halua tutustua naiseen ihmisenä. Se haluaa vain panna.
Ap on jankuttanut tätä samaa jo ennen vuotta 2021. Se tuskin viisastuu, ottaa neuvot vastaan tai muuttuu vaikka vastaisitte sille. Kaikki neuvot ja ohjeet on jo annettu. Nyt se hakee vain huomiota eli trollaa.
Ei edes ikinä vastaa mihinkään neuvoon tai kommenttiin jos joku laittaa 😆 alkaa tuntua että tämä tyyppi on elämäntapatrolli
Vierailija kirjoitti:
Ei edes ikinä vastaa mihinkään neuvoon tai kommenttiin jos joku laittaa 😆 alkaa tuntua että tämä tyyppi on elämäntapatrolli
Kyllä tämä on oikea henkilö. On postannut oikean nimensä, kuvansa ja jopa puhelinnumeronsa tänne, niin epätoivoinen hän on. Mutta vaan niin armottoman yksinkertainen, ettei hänestä kukaan norminainen voi kiinnostua. Ja se ei mene sinne yksinkertaiseen kaaliin millään.
Hanki Tunturi Sport mopeedi 80-luvulta tuunaa se ja ala kruisailla kylillä. Ämpäristä tekaise kypärä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on oikea henkilö. On postannut oikean nimensä, kuvansa ja jopa puhelinnumeronsa tänne, niin epätoivoinen hän on. Mutta vaan niin armottoman yksinkertainen, ettei hänestä kukaan norminainen voi kiinnostua. Ja se ei mene sinne yksinkertaiseen kaaliin millään.
Sitten olen yksin. En huoli kehitysvammaista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parturi, kivat vaatteet, siistit kengät, suihku joka päivä? Onhan sun koti siisti ja raikas? Sun olemus on rennon jämäkkä, huomioit muut ihmiset, olet kohtelias ja osaat jutella? Osaat tehdä ruokaa ja tykkäät käydä silloin tällöin leffassa, konserteissa? Olet tunnollinen, käyt töissä ja talous on kunnossa?
Hei, tää ap on Allu, mikään noista ei taida toteutua :DDD
No en ole tuommoinen. Eikä mun kaverit ole.
Vierailija kirjoitti:
Allu tiedän että et sisimmissäsi ole paha ihminen mutta hyvä mies lopeta tuo jankutus tälle palstalle. Sinulle annettu monet kerrat neuvoja mutta sinä et tee asialle mitään vaan kuvittelet että kaikki on naisten syytä kun ovat nirsoja. Haloo, ottaisitko sinä naisen joka näyttää todella masentuneelta ja joisi kaljaa päivittäin? Tietysti tässä tapauksessa saattaa olla että ottaisit kun olet jankuttanut tätä asiaa vuositolkulla ja rima olisi aila matalalla mutta ymmärrät varmaan pointin. Mikä surullista, et sinä ota tästäkään neuvosta vaaria vaan kirjoitin tämän ihan turhaan ja sinä huomenna tulet avautumaan samasta asiasta. Tämä on ikuinen looppi
Jaa jaa minä en ollut nuorena tälläinen. Olen masentunut. Velkaa niin paljon ja ongelmla. On varmaa minussa vika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sanot tai teet juovuksissa asioita, jotka saa saa naiset häipymään samantien. Lopeta juopottelu, muistat puheet ja sanomiset.
En ole sellainen. Miksi ei saisi juoda. Naisetkin juo.?
Jostain syystä ne naiset häipyy. Mitä sanot tai teet?
En tiedä monet kehuu komeaksi.
Olen kyllä varmaan joo muuttunut pahempaan, lihonut, maha kasvanut, en urheile käy salilla, en siivoa kotia, en jaksa tehdä ruokaa, olen väsynyt kun käyn töissä, ja nyt ei hirveästi ole kavereitakaan ja semmosta. En kai halua muuttua, nyt on lisätuloa tienaan ihan ok, mutta juon neki rahat. En tiedä olen kai sekaisin.
No kai minä nuorempana en ollut tälläinen jankuttaja ja epätoivonen, sain naisia ja olin komea, laihempi ja isoa kaljamahaa ei ollut.
Kai tässä olisi pakko alkaa syömää paremmin, käymää salilla ja tehtävä muutoksia, siis otettava niskasta kiinni!!
Mulla ei esimerkiksi ole rahaa ostaa vaatteita kun kaikki raha menee velkoihin.
Kai en tarpeeksi huolehdi itsestäni ja ulkonäöstä, en nykyää oo samanlainen kun ennen, olen kai masentunut.
No hiljenen ku ei kukaa kirjota mitään
Useimmille kyllä sellainen henkinen yhteys on tärkeintä. Mistä voisit löytää samanhenkisiä naisia? Arvostatko naisia yksilöinä vai näetkö heidät vaan sukupuolen kautta? En usko että sun ulkonäössä on mitään vikaa vaan enemmän kannattaisi panostaa omaan asenteeseen jne
Ei ap halua tutustua naiseen ihmisenä. Se haluaa vain panna.