Mitä voisi tehdä että kiinnostaisi naisia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiinnostun naisista, mutta ne eivät musta.
No sitten kiinnostut vääränlaisista naisista.
No en tiedä mikä on se taso sitten?
Lue noita satoja entisiä ketjujasi. Niissä on vastauksia näihin samoihin kysymyksiin, joita aina esität.
No en halua kehitysvammaista. Koska en itse ole.
Vierailija kirjoitti:
Allun aamujankutus alkoi. Tässäpä historiaa niille jotka eivät vielä tiedä...
Tilanne vuonna 2021:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4421056/olen-vaha-miettiny-mita-vikaa-m…
"Eikö tämä asia ole jo selvinnyt niissä aikaisemmissa sadoissa keskusteluketjuissa? Montako kertaa tämä asia pitää käydä läpi ja miksi aina uudessa ketjussa?"
Tilanne vuonna 2025
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
13.08.2025
https://www.vauva.fi/keskustelu/6184216/naisiin-ei-vain-nykyaan-tutustu…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Muistutus.
En tiedä mikä mun taso on. Koska en ole pahimmasta päästä lyhyt ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue noita satoja entisiä ketjujasi. Niissä on vastauksia näihin samoihin kysymyksiin, joita aina esität.
Olet heikkolahjainen. Etsi heikkolahjainen nainen. Muuhun sinulla ei rahkeet riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet heikkolahjainen. Etsi heikkolahjainen nainen. Muuhun sinulla ei rahkeet riitä.
No ihan sama. Jos hän on kaunis tiukoissa housuissa.
Ainaski mulla on työpaikka. Toiset ei saa koskaan töitä.
Luultavasti sanot tai teet juovuksissa asioita, jotka saa saa naiset häipymään samantien. Lopeta juopottelu, muistat puheet ja sanomiset.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että olen komea ja pitkä enkä kelpaa.
Ei se ole ollenkaan jännä koska nuo ovat harvalle naiselle ne ainoat asian joiden perusteella he ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sanot tai teet juovuksissa asioita, jotka saa saa naiset häipymään samantien. Lopeta juopottelu, muistat puheet ja sanomiset.
En ole sellainen. Miksi ei saisi juoda. Naisetkin juo.?
No itse olin just viihteellä,olen nainen ja pituutta 160. Juttusille tuli mun pituinen mies. Meillä juttu lensi ja luisti. Samassa porukassa oli pitkiä pari metrisiä hiljaisia hissukka miehiä. Mä en edes jaksanut katsoa niin ylös,niin kivempi oli jutella miehen kanssa joka oli kirjaimellisesti samalla pituudella ja puhui mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ollenkaan jännä koska nuo ovat harvalle naiselle ne ainoat asian joiden perusteella he ihastuvat.
No nuorempana kelpasin.
Vierailija kirjoitti:
No itse olin just viihteellä,olen nainen ja pituutta 160. Juttusille tuli mun pituinen mies. Meillä juttu lensi ja luisti. Samassa porukassa oli pitkiä pari metrisiä hiljaisia hissukka miehiä. Mä en edes jaksanut katsoa niin ylös,niin kivempi oli jutella miehen kanssa joka oli kirjaimellisesti samalla pituudella ja puhui mukavia.
Outoa. Yleensä pitkät miehet kiinnostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuorempana kelpasin.
Ihmiset muuttuvat kun vanhenevat. Niin miehet kuin naisetkin. Haluavat ja arvostavat vähän eri asioita kuin nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nuorempana kelpasin.
Ihmiset muuttuvat kun vanhenevat. Niin miehet kuin naisetkin. Haluavat ja arvostavat vähän eri asioita kuin nuorempina.
Näköjään nyt en kiinnosta ketään.. tosi pahalta tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Yleensä pitkät miehet kiinnostaa naisia.
Naisia on maailmassa joku 4-5 miljardia. Voisiko olla, että mielipiteitäkin voi olla erilaisia? Kaikki eivät todellakaan välitä pitkistä miehistä, joten ei se mikään valttikortti ole. Olen itse 178 cm pitkä ja mieheni on suunnilleen saman pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tapahtuu monelle ja toisinpäin. Ei ole tavatonta.
Parturi, kivat vaatteet, siistit kengät, suihku joka päivä? Onhan sun koti siisti ja raikas? Sun olemus on rennon jämäkkä, huomioit muut ihmiset, olet kohtelias ja osaat jutella? Osaat tehdä ruokaa ja tykkäät käydä silloin tällöin leffassa, konserteissa? Olet tunnollinen, käyt töissä ja talous on kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sellainen. Miksi ei saisi juoda. Naisetkin juo.?
Jostain syystä ne naiset häipyy. Mitä sanot tai teet?
En osaa olla posiitivinen. Elämässä tapahtunut kaikenlaista ja velkaa yli 40 tonnia. Kyllä ryyppään. En polta.