Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen noudattanut naisten ohjetta "olla normaalisti" ja "yrittämättä mitään" nyt 40 vuotta jotta he kiinnostuisivat minusta

Vierailija
30.10.2025 |

Kauanko pitää vielä odottaa?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on isketty tutustumalla pikku hiljaa. Tämä on tapahtunut opiskelujen aikana ja töissä. Miehet ovat auttaneet jossain asiassa ja samalla on ollut luontevaa tutustua muutenkin. Baareissa minulta saa poikkeuksetta pakit. Treffipalstoilta minua ei löydä. Minusta ap.n saamat ohjeet ovat hyviä.

Vierailija
62/63 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen "loistava" neuvo on 'lakkaa yrittämästä, kyllä se parisuhde löytyy jossain vaiheessa'.

Tällasia ohjeita jakelee usein ihmiset, joiden ei oo ikinä tarvinnut olla sinkkuna kovin pitkää aikaa.

Vähän samanlainen paska lausahdus kuin "ensin pitää rakastaa itseään". Sinkkuudesta tehdään sellaista ihmeellistä itsensä löytämisen retriittiä, jonka suoritettuasi olet joku hiton sensei. 

Sinkkuus on hienoa ja siitä voi todellakin nauttia täysillä.

Ei sinunkaan ongelmasi ole sinkkuus vaan kyvyttömyytesi kohdata muut ihmiset kunnioittavasti ja antaen itsestäsi parasta.

Koska olet tympeä ja vastenmielinen ja/tai täysin passiivinen, ei sinulle koskaan synny niitä tilanteita, joissa joku voisi sinusta kiinnostua. Tuhoat itse mahdollisuutesi.

N60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolaat Ferraria ja saat nippa nappa Kian.

Suurin osa miehistä joutuu tyytymään siihen naiseen minkä sattuu saamaan.

Ei ole mikään tarve tyytyä. Masturbointi on paljon terveempää kuin toisen ihmisen hommaaminen seksuaalisesti ja taloudellisesti hyväksikäytettäväksi niin että samalla itsekin katkeroituu siitä.

Vinkki sinulle: mene lääkäriin. Sinulla on hyvin vakavia tunne-elämän ongelmia, joihin saattaa olla apua olemassa. Pahimmillaan sinulla on psykoosisairaus, joka pahenee hoitamattomana.