Olen noudattanut naisten ohjetta "olla normaalisti" ja "yrittämättä mitään" nyt 40 vuotta jotta he kiinnostuisivat minusta
Kommentit (63)
Toinen "loistava" neuvo on 'lakkaa yrittämästä, kyllä se parisuhde löytyy jossain vaiheessa'.
Vierailija kirjoitti:
Toinen "loistava" neuvo on 'lakkaa yrittämästä, kyllä se parisuhde löytyy jossain vaiheessa'.
Se on ihan hyvä neuvo. Ei kukaan halua olla puoliso ihmiselle, joka etsii epätoivoisesti, eli jolle kelpaisi mikä vaan.
Kuunteleeko leijona ohjeita saaliiltaan?
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei alistuneena kuuntele tuollaisia "naisten ohjeita", vaan menee ja valloittaa oman naisensa.
Tutustu miehiseen puoleesi (jos sellaista on).
Mitä tarkoitat? Pitääkö minun ostaa Camel-bootsit??
Näyttelet siis normaalia, vaikka olet jotain muuta. Ehkä se näkyy ettet ole aito
Itsekin olen muutaman vuoden päästä 40-vuotias nainen, jos Luoja suo elinpäiviä.
Olen minäkin kuunnellut miesten neuvoja, joiden mukaan naisen ei tarvitse tehdään yhtään mitään, vaan automaattisesti oven takana on jono miehiä jonottamassa. Tulos: Olen 37-vuotias neitsyt.
Naiset eivät yleensä kaipaa mitään tosimiestä vaan kumppania ja parasta ystävää. Siksi paras tapa saada puoliso on elää elämää, jossa tutustut naisiin aidosti ja tavallisesti. Ja kun tapaat kiinnostuksen kohteittesi parista naisen, josta ihan oikeasti pidät, tutustu häneen paremmin. Joskus näillä palstoilla tuntuu, että jotkut miehet eivät tajua, että naiset ovat ihan tavallisia ihmisiä, joihin pitää tutustua tavalliseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan hyvä neuvo. Ei kukaan halua olla puoliso ihmiselle, joka etsii epätoivoisesti, eli jolle kelpaisi mikä vaan.
Jos on epätoivoinen niin on epätoivoinen. Teeskennelläkään ei kuulemma saa...
Olla yrittämättä mitään on luultavasti ap:n itse keksimä.
Kun pelottaa tehdä aloite ja tulla torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteleeko leijona ohjeita saaliiltaan?
Ehkä ei kannata kuvitella olevansa joku leijona, jos ei 40 vuoteen ole sitä naista saanut. Ja ei kyllä tule ikinä saamaankaan, jos kuvittelee, että nainen on joku saalis, eikä oikea tavallinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei alistuneena kuuntele tuollaisia "naisten ohjeita", vaan menee ja valloittaa oman naisensa.
Mitä tarkoitat? Pitääkö minun ostaa Camel-bootsit??
No siitä lähdetään. Tosimies kulkee omia polkujaan (kaljalle, köh köh).
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen muutaman vuoden päästä 40-vuotias nainen, jos Luoja suo elinpäiviä.
Olen minäkin kuunnellut miesten neuvoja, joiden mukaan naisen ei tarvitse tehdään yhtään mitään, vaan automaattisesti oven takana on jono miehiä jonottamassa. Tulos: Olen 37-vuotias neitsyt.
Tai että naiset saa aina seksiä koska vaan haluaa. No itse en ole saanut taas moneen vuoteen. Huom. En ole tatuoitu tonnikeiju shokkiväritukalla eikä minulla ole koiria, lapsia tai mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten olet. Mutta silloin kumppanin saaminen on vaikeaa. Parempi olisi, että ihan aidosti etsisit muutakin sisältöä elämään, niin että et enää olisi epätoivoinen. Jolloin kumppanin saaminen voisi olla mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten olet. Mutta silloin kumppanin saaminen on vaikeaa. Parempi olisi, että ihan aidosti etsisit muutakin sisältöä elämään, niin että et enää olisi epätoivoinen. Jolloin kumppanin saaminen voisi olla mahdollista.
Voisin tosiaan alkaa keräillä Pokemln-kortteja...
Itse olen nyt 7 vuotta "ollut yrittämättä", ja hyvin olen rauhassa saanut olla.
Naisiakin edelleen sinkkuna. Ei nainen uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli paras🤣 kiitos nauruista, weetu mitä pskaa, toiset saa sormia napsauttamalla parisuhteen toiset ei saa. Toinen hyvä: jokaiselle on olemassa se oikea!! Jos näin on mun "oikea" on hlvetin hyvin piilossa!!
Vierailija kirjoitti:
Naisiakin edelleen sinkkuna. Ei nainen uskalla lähestyä.
Naisilla biologinen tarve löytää kumppani on pienempi. Eli nainen ei välttämättä koe tarvetta lähestyä. Katso mitä tahansa nisäkäslajia, uros yrittää naarasta. Turha siitä on olla vihainen tai haukkua naisia. Mutta jos haluaa naispuolisen kumppanin, kannattaa ehkä lopettaa katkerien miesten juttujen uskominen, ja tutustua siihen, mitä naiset oikeasti haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Epätoivoiselle ei kelpaa kaikki koska silloin olisi varmasti koko ajan suhteessa. Epätoivoinen ei löydä millään mieleistä ja on siksi jo epätoivonen.