En ole elämäni aikana tehnyt yhtään ainoaa aloitetta naisten suuntaan, enkä myöskään tee koska...
Kommentit (28)
Minä viis veisaan naisena sukupuoliodotuksista ja ihan sujuvasti olen miehille tehnyt aloitteita. Käytännössä ovat parisuhteeni kuitenkin aina alkaneet miehen aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Akkakupla puhkeaa!
"hyvinvointialueilla voi olla edessään jopa 20 000 henkilön irtisanomiset"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1d157a9b-b6e1-491f-9e3c-eb1ab2f26…
Lapset vähenee 500 koululuokkaa vuodessa
jne...
Loppuu se miesten rahoilla loisiminen!
Miesten rahoilla? Miehiä on työttömissä naisia enemmän.
Vain pitkät ja komeat miehet saavat tehdä nykypäivänä naisille aloitteita netin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkakupla puhkeaa!
"hyvinvointialueilla voi olla edessään jopa 20 000 henkilön irtisanomiset"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1d157a9b-b6e1-491f-9e3c-eb1ab2f26…
Lapset vähenee 500 koululuokkaa vuodessa
jne...
Loppuu se miesten rahoilla loisiminen!
Miesten rahoilla? Miehiä on työttömissä naisia enemmän.
Mitä sitte?
Suurin osa julkisen sektorin 620000 työntekijästä on naisia ja palkat eivät ole joustaneet milliäkään.
Lähinnä sitä olen miettinyt noissa parisuhteissa, että ensimmäisellä kierroksella on paljon sitä, että pieleen menee, kun mies "ottanut" naisen tai nainen valinnut miehen ihan pintapuolisten kultalusikka seikkojen vuoksi.
Toisella kierroksella nainen sitten valitsee sitten vaikka sen vähän syrjäytyneen, mutta aidon jätkän, joka sitten ryhdistäytyy kaikin puolin ja siinä on se resepti molemminpuoliseen onneen.
Minä olen tehnyt. Lyhyen tutustumisen perusteella olen myös käynyt tyttöjen tai naisten työpaikalla esittäytymässä, ja muutama erittäin nautinnollinen ja ihana suhde niistäkin on syntynyt.
Myöskin kirjastosta olen "iskenyt" naisen, tosin kumpi iski kumman pitäisi oikeasti selvittää, ja näin jälkikäteen se olisi mahdotonta, tai ainakin hemmetin vaikeaa. Ne katseet ja hymyt, enhän minä niitä tilannut.
No nainenhan sen valinnan aina lopulta tekee.