Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tienata rahaa helposti? 150-200 euroa kuukaudessa?

Vierailija
30.10.2025 |

Onko muuta keinoa, kuin kirpparimyynti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään käsityöihminen, mutta mietin, oppisinko virkkaamaan/askartelemaan jotain koristeita, kortteja tms ja myymään niitä.. tai ostaa tavaraa halvalla ja myydä sitten hieman kalliimmalla.

Meillä kävi työpaikalla yhteen aikaan aina joulun, pääsiäisen, ystävänpäivän jne. alla yksi naisihminen tuomassa kahvihuoneen pöydälle korin, missä oli hänen itse tekemiään kortteja.  Ja toinen kori mihin sai laittaa rahan.

Tosi hienoja ja taitavasti tehtyjä.  Mutta ei niitä kukaan juurikaan ostanut.  En usko, että löi yhtään leiville, maksoi ne koristeet ja korttipohjat ja kuoretkin sentään jotain.  

Muutaman vuoden tuota teki, sitten lopetti ainakin meille tarjoamisen.  Nythän niitä.on aina kaikenlaisissa myyjäisissä ja markkinoilla, toisaalta tietysti olisi hyvä jos ihmiset ostaisi, eihän ne edes kalliita ole, niin auttaisi tekijää, mutta ei minua itseänikään oikein houkuttele ostamaan.  

Villasukista näkyy myös olevan ylitarjontaa.  Ei niidenkään myynnillä juurikaan talouttaan paikkaa.

Vierailija
22/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaistuki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin tossa viikolla 5min puhseksistä 50€ eli 600€/h. m55

Vierailija
24/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino on luultavasti osa-aikainen palkkatyö.

Vierailija
25/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaistuki

Alimman luokan tuki on reilu satku, tuohon pariin sataan pitää olla jo niin vammainen ettei tänne kykene kirjoittamaan.

Vierailija
26/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat extra vuorot töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme