Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uusi koulutus siivoojalle?

Vierailija
30.10.2025 |

Matalapalkka alalle jäädään.. hoitoala ehdoton ei. Keittiöhommista ehkä joku tiskaaminen luonnistuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisit nytenemmän onasta osaamisesta. Ei siivooja ole synonyymi matalapalkka-alalle.. voi perustaa oman yrityksen, opiskella tai tekemättä mitään siirtyä muihin töihin. 

Minulla on laitoshuoltajan ammattitutkinto ja olen vain sen alan hommia tehnyt. Töitä ei enää ole, eikä oikein tunnu löytyvän kiinnostavaa alaa, mitä olisi edes mahdollista opiskella.

Itse jatkoin tuosta välinehuoltajaksi. Aiemmasta koulutuksesta oli hyötyä. Ala on todella mielenkiintoinen. 

Tämä olisi kyllä mielenkiintoinen, mutta todella tarkkaa työtä. Ei mitkään leikkaussalivälineet voi olla yhtään likaisia, joten virheille ei ole sijaa. Siivouksessa ei yleensä kukaan kuole, jos tekee joskus vähän sinnepäin. Paitsi sairaalassa.

Siksi vaihdetaankin kaikki julkisen puolen työvoima ulkomailta tuotuun halpatyövoimaan?

Vierailija
22/23 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullin imeminen ja/tai vatkaaminen ei vaadi opintoja ja hommaa riittää

Olen kokeillut, lopetin kun en jaksanut sitä vinkumista ja tinkaamista, suomalainen maksullisen seksin ostajamies on pahempi kuin nämä "kamalimmat tori.fi ostajat"

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siivoan siellä hoitoalalla. Tuntipalkka yli 16e. Tiskaamista se suurin osa työvuorosta on. Aamu alkaa kahvin keitolla ja sit kilistellään astioita,kunnes taas kilistellään lounas astioita.