Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaisella liikkuu päässä joka vie tavaroita toisen ostoskärrystä?

Vierailija
30.10.2025 |

Meillä kärry oli pienen hetken vahtimatta kun hain hyllyn toisesta päästä yhden tavara. Tiedän täysin varmasti että nostin tuotteen kärryyn, mies puolestaan tietää täysin varmasti että on tyhjentänyt kaiken kärrystä hihnalle ja minä tiedän täysin varmasti että jokainen tavara on pakattu. Nyt kotona huomattiin että se yksi tuote puuttuu kokonaan, eikä mitään muuta mahdollisuutta ole kuin että joku on ottanut sen meidän kärrystä itselleen. Miksi joku tekee tällaista eikä hae ihan omaa tavaraa hyllystä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lastasin parit tavarat kärryyn, huomatakseni että sehän oli jonkun vieraan miehen eikä omani. Saat sä ne siihenkin laittaa, oli vastaus... ihan piristävä tilanne.

Vierailija
22/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luuli, että ne oli myynnissä? Joskushan myyjät jättää ostoskärryihin tavaroit, jotka ovat menossa hyllyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas kersoina lisäiltiin ihmisten kärryihin tavaroita, sellaista pientä mikä menee huomaamatta läpi maksettaessa. Oli hauskaa.

Kondomipaketteja mummojen kärryihin 😂

Vierailija
24/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas kersoina lisäiltiin ihmisten kärryihin tavaroita, sellaista pientä mikä menee huomaamatta läpi maksettaessa. Oli hauskaa.

Ylipainoiselle voi laittaan yhden omenan hintalapulla varustettuna 👍

Omppupomppu

Vierailija
25/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuote on laputettu tai tarjouksessa ja loppu niin joku voi viedä. "Ei ne ole vielä Sun koska et ole maksanut niitä vielä". Kaiken maailman pipipäitä nykysin liikkeellä.

Vierailija
26/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on jonkun tavara pompannut kapulan yli taaksepäin. Tai toisinpäin.  Edellinen asiakas ehkä ajatuksissaan. Maksanut ja pakannut laukkuunsa ja kotona huomannuut, eihän meillä tämmöstä ees syödä, mistä tää tuli.

Tai perässä maksava. En ainakaan lähes sina seuraa,  kun oon saanut nauhalle ja kapulan, siirryn maksupäätteen kohdalle.

Vierailija
27/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, onhan näitä kaikenlaisia. Paras oli mulla se kun ostin uuden valkoisen aluslakanan. Maksoin sen mutta kotona se ei löytynyt kassista. Sitten muistelin että joku mummeli oli siinä samalla tiskillä pakkaamassa kun mun tavarat meni skannerin läpi ja että kun pakkasin niin en ollutkaan laittanut lakanaa ostoskassiin. Mystisesti se lakanakääre vaan katosi sillä välin kun se skannattiin ja minä maksoin ostokset ja rupesin pakkaamaan ostoksiani. Tarkastin siis laskusta että olin lakanan maksanut. Tämän jälkeen olen vahtinut ostoksiani kuin haukka aina kun joku edellinen asiakas on siinä pakkaamassa omia ostoksiaan samaan aikaan. Joskus valitsen jonon sillä tavoin ettei edessä ole epäilyttävän näköinen henkilö joka pakkaisi minun maksamia tuotteita omaan kassiinsa. 

Vierailija
28/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan kuitenkin kävi hyvin, tuotetta ei ollut kassanauhassa.

Kyllä mä oon käynyt infossa kysymässä jos joskus on jotain puuttunut kassista.  On ollut vihossa jossa kassalle unohtuneet. Kerran jäi tv lehti maksupäätteen viereen, yhen kerran jäi siihen päädyn hyllylle narsissikassi.

Vierailija
29/29 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkana pitää olla, koska nykyään saattavat jotkut tosiaan pokkana pakata omiin kasseihinsa tai taskuihinsa maksamaasi tavaraa siinä vaiheessa, kun maksat. Jos on paljon ostoksia tai ne vähätkin menevät sinne myyjän puoleiselle "pakkaamisosastolle", et kykene latomaan omia ostoksiasi ostoskassiisi tai reppuusi saman tien.

Omasta kärrystäni on ennen kassalle menoa kadonnut muun muassa sinne takuuvarmasti laittamani juusto. Joku ei vain ole ilmeisesti viitsinyt kävellä juustohyllylle asti muistaessaan, että tuotakin piti ostaa.

Ylipäätään pyrimme ajoittamaan isojen ostosten teon vähiten ruuhkaiseen aikaan. Ihmiset käyttäytyvät ruuhkissa aika päättömästi kiilaillen ja etuillen. Myös kokoontumisajoja harrastetaan. Koko suku kärryineen tukkii käytävän esimerkiksi tarjoussuklaita valitessaan ja lapset juoksevat ympyrää.