Nainen, tykkäätkö tatuoidusta miehestä?
Kommentit (14)
Enempi väliä sillä minkälainen se mies on. Eli täysin päinvastainen mitä miehet ulisee täällä tatuoiduista naisista.
Yleensä tatuoinnit eivät ole ongelma. Ei myöskään tatuoimattomuus.
Kun googlaa 'pete davidson shirtless', näkee jokaisen naisen unelmamiehen.
Juu, mutta en ilman lihaksia. Semmonen laiha tatuoitu vanha ukkeli oksettaa, tai joku narkkari. Lihaksikas sporttinen aktiivinen & itsevarma tatuoitu nuorimies taas on seksikkäintä ja kauneinta mitä on
Riippuu tatskasta. Näyttääkö tatska siltä, että on tehty vankilassa vai huipputatuoijalla.
Jos tatuoinnit ovat hienosti tehtyjä ja esteettisiä niin ilman muuta kiinnostava lisä. Tietenkin se persoona on tärkein silti. Ihan sama miten hienot tatuoinnit on, jos se tyyppi on muuten täysi tärviö.
Joko vankilassa tai Teneriffalla tehty. Molemmat mmm out!
En ole nainen mutta vastaan silti.
Silloin kun fanitin blind channelia niin rakastin ylikaiken Joel Hokan mustaa kättä. Se ei ollut tatska mutta kuitenkin.
Diggailin.
Tärkeintä se millainen mies on. Ei väliä tatuoinneilla.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta en ilman lihaksia. Semmonen laiha tatuoitu vanha ukkeli oksettaa, tai joku narkkari. Lihaksikas sporttinen aktiivinen & itsevarma tatuoitu nuorimies taas on seksikkäintä ja kauneinta mitä on
Niistä nuorista ja jännistä tatskamiehistäkin tulee eräänä päivänä se laiha, tatuoitu vanha ukkeli.
Varaudu siihen.
En tykkää tatuoinneista kenelläkään vaikka olen lävistetty hevari ja minun kai pitäisi niistä pitää.
Aivan se ja sama. Itse olen tatuoitu, elämäni mies on tatuoimaton :)
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tatuoinneista kenelläkään vaikka olen lävistetty hevari ja minun kai pitäisi niistä pitää.
Old school joulukuusi.
Ei riipu tatuoinnista vaan miehestä.