Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten mielipiteet "Instagram-ulkonäöstä" (tekoripset, kulmat, täytetyt huulet, fillerit)?

Vierailija
30.10.2025 |

Mitä mielipiteitä miehillä tuosta tyypillisestä ulkonäöstä, jossa ripsienpisennykset, laminoidut tms. kulmat, fillerit huulissa, poskipäissä, usein nenä operoitu ja tisseissä täytettä? Hyvä vai ei?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa näyttää maksulliselta katu naiselta niin naisen on ihan turha itkeä kun sitä kohdellaan kuin maksullista naista. Ja muutenkin kun naiset vaativat aitoa miestä kannattaisi itsekin olla aito eikä tekojuttuja

Miten maksullista naista sitten mielestäsi kohdellaan?? Minun tietääkseni ihmisiä kohdellaan hyvin. 

Vierailija
22/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa kauniita, luonnossa kamalia. Näitä onkin tarkoitus katsella, ei panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa näyttää maksulliselta katu naiselta niin naisen on ihan turha itkeä kun sitä kohdellaan kuin maksullista naista. Ja muutenkin kun naiset vaativat aitoa miestä kannattaisi itsekin olla aito eikä tekojuttuja

Miten maksullista naista sitten mielestäsi kohdellaan?? Minun tietääkseni ihmisiä kohdellaan hyvin. 

Sinä kohtelet normaalisti kokkelihoroa, joka kohtelee sinua kuin roskaa?

Vierailija
24/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niiden useimpien unelma olisi luonnonkaunis 20 v naapurintyttö. Mutta entä jos nainen ei ole luonnostaan kovin kaunis, tai ikää on jo sen verran että se näkyy? Käytännössä näissä tapauksissa naisen suosio usein kasvaa noilla operaatioilla ja meikillä, silti vaikka miehet väittäisivät että tykkäävät luonnollisesta.

Itse olen rumahko nainen, enkä menisi ikinä mihinkään invasiivisiin operaatioihin, mutta meikkiä toisinaan käytän, ja täytyy sanoa että suosio esim. baarissa on aivan eri luokkaa luomuna tai meikissä. Luomuna saan istua yksin koko illan, meikattuna ja laitettuna miehiä tulee juttelemaan vähän väliä.

Vierailija
25/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panopuulla jees. Ei seukka tai vaimomatskua.

Vähän niin kuin meillä naisilla, että on kiva panna niitä komeita kalsarimalleja mutta elämää jakamaan otetaan mieluummin se tylsä ukko, vaikkei se niin sytytäkään.

Vierailija
26/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näköstä.

Tulee mielikuva yksinkertaisesta ihmisestä eikä todellakaan kiihota!

Vierailija
27/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joki "kokkelihoro" kohtelisi minua kuin roskaa?

Vierailija
28/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tällainen kaiken muokannut tekonainen törmää samanlaiseen mieheen, rakastuu ja tekee lapsia.  RUMIA LAPSIA.  Mokomat kauneusviritykset eivät periytyneetkään.

Harmillista kertakaikkiaan.

Vierailija
29/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta minulle tulee vähän surku niistä naisista, selkeästi huono itsetunto.

Vierailija
30/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mielipide on, turhaa touhua, moni nainen pilaa ihan hyvän ulkonäkönsä höpölöpö konsteilla.

Vierailija
31/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ihan överiksi vedetty, niin suurin osa miehistä ei taida edes huomata, että ulkonäköä on muokkailtu. Luulevat näkevänsä luonnonkauniin naisen

Niinhän te naiset luulette. Totuus on kyllä se että kyllä ne huomaa selkeästi mutta jos ei ole vedetty överiksi niin ne vain sietää

Vierailija
32/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki naiset aina kohtelee miestä kuin hyväksikäytettävää roskaa niin miten "tavallinen" nainen eroaa kokkelihorosta?

-eri

Vierailija
33/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän sanoit, että jos nainen haluaa näyttää "maksulliselta naiselta" niin häntä saa kohdella jollain tietyllä tavalla. Eli ulkonäön perusteella päätät miten kohtelet ihmisiä. Et puhunut mitään siitä, että nainen kohtelisi sinua kuin roskaa.

Vierailija
34/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän sanoit, että jos nainen haluaa näyttää "maksulliselta naiselta" niin häntä saa kohdella jollain tietyllä tavalla. Eli ulkonäön perusteella päätät miten kohtelet ihmisiä. Et puhunut mitään siitä, että nainen kohtelisi sinua kuin roskaa.

Tottakai se vaikuttaa.  Nunnaksi pukeutuneen kanssa en edes harkitse neuvottelevani palveluhinnastosta mutta kurtisaanin uniformuun pukeutuneen kanssa neuvottelen.

Vierailija
35/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ihmisiä tulisi kohdella kunnioittavasti. Tämä on monella hukassa. Arvostellaan kovaan ääneen vieraiden ihmisten ulkonäköä jatkuvasti > huono itsetunto > pakko saada fillerit, silikonit ja paksu meikkikerros, että uskaltaa lähteä ovesta ulos

Vierailija
36/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valtava muovinen tekoripsiasetelma muuttaa ulkonäköä yksistään aivan valtavasti! Jos ei muuttaisi, niin eivät huonon itsetunnon omaavat naiset niitä asettelisi!

Ero on valtava. Ovat täysin meikkaamattomine silmineen aivan eri näköisiä, arkisia ja 40 v täyttäneillä monella ripsiasetuksen takaa paljastuu roikkoluomet. Sitä peitellään näillä härpäkkeillä.

kaunis, älykäs ja hyvägeeninen nainen on aina luomu. Aina. 

ikääntyy klassisesti, kauniisti ja luonnollisella tavalla. Heistä löytyy niitäkin, jotka vielä 50v täytettyään saavat katseita, vaikka näyttävät nukkuessaan samalta kuin töissä ja lenkillä.

Aamut eivät siis ala tunnin puunauksella. 

Heillä ei ole akryylikynsien myöskään, heillä on kauniit omat siistit lyhyehköt ovaalit luomukynnet.

Tiedän nämä sanat ärsyttävät puunaajia, joilla on kaikkea tehty kasvoille ja 3-kymppisenä, mutta totuus on tämä on. 

Sinäkin voit valita luonnollisuuden ja nähdä että se sopii sulleKIN. Ja jää aikaa paljon muuhun. Hävitä purnukat ja peilit. Ole aidosti ONNELLINEN. OLE SINÄ. AITO SINÄ.

Vierailija
37/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niiden useimpien unelma olisi luonnonkaunis 20 v naapurintyttö. Mutta entä jos nainen ei ole luonnostaan kovin kaunis, tai ikää on jo sen verran että se näkyy? Käytännössä näissä tapauksissa naisen suosio usein kasvaa noilla operaatioilla ja meikillä, silti vaikka miehet väittäisivät että tykkäävät luonnollisesta.

Itse olen rumahko nainen, enkä menisi ikinä mihinkään invasiivisiin operaatioihin, mutta meikkiä toisinaan käytän, ja täytyy sanoa että suosio esim. baarissa on aivan eri luokkaa luomuna tai meikissä. Luomuna saan istua yksin koko illan, meikattuna ja laitettuna miehiä tulee juttelemaan vähän väliä.

Sama. Olen hevosennaama. Jos meikkejä ei olisi keksitty, en olisi luultavasti koskaan saanut ketään. Taidokas meikki tekee ihmeitä.

Vierailija
38/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa kauniita, luonnossa kamalia. Näitä onkin tarkoitus katsella, ei panna.

Ei ne ole kauniita. Liian teennäistä, liian kova yritys olla joku muu ja jotain muuta.

Jos haluan nähdä kauniita naisia, katson vaikka 70-luvun lehtiä. Sitä aitoa kauneutta.

Vierailija
39/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain Afrikan mustilla naisilla saa olla suuret huulet, koska heillä se on luonnollista. Muille etnisyyksille ne eivät sovi.

Oma mielipide.

Kyllä pulleita huulia on ollut aina ja ikuisesti muissakin etnisissä ryhmissä, mutta täytteet on kamalat kenellä tahansa.  

Vierailija
40/107 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Rita Manninen, miltä näyttää jos poistaa tekoripset (ne valtavat mustat) ja huulipunan? 

silmät ruukaa pienentyä 90% naisilla kun poistaa meikit ja lisäkkeet. Lisäksi huulet maalataan vielä senttejä yli ja vielä osalla nekin täytetty. 

Miksi ei voi olla oma itsensä, iloita omasta ainutlaatuisesta ulkonäöstä? Se on kaikilla se kaikkein kaunein.