Onko palstalla muita naisalkoholisteja?
Paljonkon menee viikossa alkoa? Itse juon noin parina päivänä viikossa ja juon 18 päkin olutta. Enempään ei ole varaa. Lääkäri kauhisteli juomisiani ja määräsi Antabusin, jota en ole ottanut. Kuinka paljon sinä juot ja minkä ikäinen olet? Minä olen 37.
Kommentit (35)
Ootko nyt humalassa? Mun tuttavanainen kuoli 49-vuotiaana, kun sisäelimet petti yksi toisensa jälkeen. Oletko tarkoituksella itsetuhoinen vai harmittaako sinua että luultavasti kuolet ennen aikojaan?
Sori, ei tarvi vastata, tiedän että tää ei ollut kyselyketju.
Paljonko 18 päkiä mahtaa olla litroissa? Me juodaan mehuja ja maitoa kerralla ja vettä aika paljon . Tuoremehua. Ja jos juhlitaan niin viinipullo . Tai joku likööri pullo. Et ole alkoholisti jos juot yhtenä päivänä viikossa . Sitten kun juot joka päivä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nyt humalassa? Mun tuttavanainen kuoli 49-vuotiaana, kun sisäelimet petti yksi toisensa jälkeen. Oletko tarkoituksella itsetuhoinen vai harmittaako sinua että luultavasti kuolet ennen aikojaan?
Minulla ei ole tavoitteena elää mahdollisimman vanhaksi, on sen verran kurja elämä ahdistuksen ja masennuksen kanssa. Lähin tavoite on aina seuraava kaljoittelupäivä. En ole nyt humalassa, lauantaina seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tavoitteena elää mahdollisimman vanhaksi, on sen verran kurja elämä ahdistuksen ja masennuksen kanssa. Lähin tavoite on aina seuraava kaljoittelupäivä. En ole nyt humalassa, lauantaina seuraavan kerran.
Kiitos vastauksesta. Ota iisisti.
Tarkoittaako tuo niitä pieniä olut tölkkejä . Siis 6 kpl yhdessä on 3 sellaista yhteensä 18 pikku olut tölkkiä. Älä nyt murehdi et ole holisti. ( Kaupan pikku olut on miedointa alkoholia mitä on ). Siksi juot monta koska se ei mene päähän eli ei tule humalaan ennenkuin on tosiaan juonut tosi monta. Ei määrä vaan laatu. Jos haluat humalan osta likööriä tai kirkasta .
Kysytkin vielä. Tämä palsta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Juon siis yhdellä kerralla tuon 18 päkin, jäi vähän epäselväksi.
ap
Miksi juot?
Taas on joku syyllistynyt ja syyttänyt se on saatanan työtehtävä syyttäminen Raamatussa. Ole aikuinen ja päätä itse . Kalja on siitä hyvää että siinä on viljaa ja saa vitamiineja kuten b vitamiinia. Jos juhlit yhden päivän et edes tule krapulaan. Kahden päivän juominen tuottaa krapulan ja silloin ihminen on kipeä yhden vuorokauden. Elikkä pysy siinä yksi päivä riittää niin pysyt terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että alkoholi lisää masennusta?
Olen suurkuluttaja. 48 v nainen, juon 50-70 annosta per viikko. Tissuttelemalla iltaisin. Työssä käyn ja olen päivät aina selvin päin. Olen juonut näin parikymmentä vuotta. En ole huomannut siitä muuta haittaa, kuin että onhan tuota elopainoa kertynyt yli 100 kg.
Niissä olut tölkissä ja siideri on kierrätys alumiinia joten se ei ehkä ole ihmiselle terveellistä se alumiini. Hanaolut ja pullo . Kun taas siideri lonkero sisältää sokeria mikä nostaa verensokeria . Joten olut on sokeriton juoma. ( Alkoholistiparantoloissa on ihmisiä jotka juo ihan joka päivä pullon kirkasta 45 % , ettei tossa nyt vielä mitään hätää ole) !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että alkoholi lisää masennusta?
Ei kaikilla lisää, varsinkaan jos juominen ei ole jokapäiväistä. Se aivokemiavaikutus on tosiaan valtavan yksilöllinen, toisilla kertajuominenkin voi pilata mielialat lähes viikoksi, toisella ei vaikuta mielialoihin mitään kielteistä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tuo niitä pieniä olut tölkkejä . Siis 6 kpl yhdessä on 3 sellaista yhteensä 18 pikku olut tölkkiä. Älä nyt murehdi et ole holisti. ( Kaupan pikku olut on miedointa alkoholia mitä on ). Siksi juot monta koska se ei mene päähän eli ei tule humalaan ennenkuin on tosiaan juonut tosi monta. Ei määrä vaan laatu. Jos haluat humalan osta likööriä tai kirkasta .
väkevä kirsikkaviini tehoaa, eikä juoksuta veskissä. ja edes 12 prossaset viinit,valkoviini ei värjää hampaita. miks ei viiniä, pahviviinitölkkikin halvempaa kuin lonkut ja siiderit. ja juo 1x viikko, max kaksi kertaa ja aamusta, saat yöt pidettyä kuosissa. no jokainen kuolee,niin jos haluat nopeuttaa,sulla on itsemääräämisoikeus kehoosi.
mutta onko ongelmia, kaadutko,satutatko, virtsaatko lattialle ,vuoteeseen, ylisyötyä koska juoma kirvoittaa syömään. juoktko vaan kotona joka olisi turvallisempaa tai kotiisi luottokamu kylään.
Ei masennus johdu mistään syömisestä tai juomisesta. Rikosten uhrit on masentuneita.
Vierailija kirjoitti:
Niissä olut tölkissä ja siideri on kierrätys alumiinia joten se ei ehkä ole ihmiselle terveellistä se alumiini. Hanaolut ja pullo . Kun taas siideri lonkero sisältää sokeria mikä nostaa verensokeria . Joten olut on sokeriton juoma. ( Alkoholistiparantoloissa on ihmisiä jotka juo ihan joka päivä pullon kirkasta 45 % , ettei tossa nyt vielä mitään hätää ole) !
Oluen sisältämät hiilihydraatit ovat sokereita, joita keskiolut sisältää noin 4 grammaa desilitraa kohden.
Ent alkoholistit... Ann... Vuo.....
Muistuu mieleen tuttava eronnut joka istui tuttavansa kanssa olutta juoden . Toinen oli kotirouva ja lapset koulussa. Litkivät olutta päivällä kun mies töissä. Ihan hekin töissä myöhemmin käyviä ja paljon matkustaneet. Olut ei vaikuttanut paljonkaan. Mutta makeat siiderit kyllä lihottaa. Silti hyvin hoitivat lapset kuin kotinsa . Ei pidä alkaa heti syyttämään . Nykyään heidän lapset on aikuisia ja edelleen käyvät töissä. Kumpikin. Seurustelu juomia. Myös lomilla voi aina juoda valkoviinin ruuan kanssa päivällä ja illalla drinkin. Vesipullo retkillä. Rannalla. Muistakaa huijaukset vesipullo myyjä rannalla ottaa veden kraanasta ja on avaavinaan pullon . Parasta ostaa kaupasta ja kokeilla että korkki on kiinni . Kun me on menty teatteriin on siellä otettu viinilasillinen. Kun on kylmä ja flunssaa käy hyvin ottaa kuumarommi. Se 4 Cl.
Olen juonut päivittäin jo yli 20 vuotta. Töitä tehnyt koko ajan. Ns välipäivänä 0.5 litraa viinaa ehkä siideri päälle. Juomapäivänä litra viinaa ja parit siiderit. Kävin juuri verikokeissa, kaikki normaalitulokset, hemoglobiini 148. Ylipainoa on jonkin verran, mutta ei se mua haittaa. Molemmat vanhemmat alkoholisteja ja yli 80 vuotiaita super hyvässä kunnossa. Ehkä meillä on hyvät geenit sitten.
N 52
Juon siis yhdellä kerralla tuon 18 päkin, jäi vähän epäselväksi.
ap