Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso häpykumpu, onko muita joilla..

Vierailija
28.08.2011 |

On iso häpykumpu eli tuo koko paketti missä näkyy kun on tiukat houst jalassa että siellä on maastoa en tarkoita että vakoon mitään menisi vaan on pullea tuo alue, leggarit jalassa näyttäisi kuin olis vaippa tai jotain.???

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pidän karvat ajeltuna aina jotta ei niin näkyisi pulleana. Etenkin jumppatrikoitten kanssa erottuu tuo häpykumpu.

Vierailija
2/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutako rasvaimuun vaan.

pöh onhan niitä löysiäkin jumppatrikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä, koskaan tullut ajatelleeksi moista. Sorry nyt ap, en aio ottaa selvää nytkään, mutta jos sulla jotenkin asia kiusaa (siis miksi hitossa...????)niin löysemmät trikoot tai pitempi paita. Tai sitten vaan unohdat asian, olet taatusti ainoa, joka sinun kumpuihisi kiinnittää ainakaan negatiivistä huomiota!

Vierailija
4/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen heti se, kun aikoinaan vetäsin sellaiset tiukat joustofarkut jalkaan ja vastakkaista sukupuolta oleva ystäväni kysyi, että onko sulla vaippa housussa kun noin pullottaa. Silloin hävetti aivan sairaasti ja stretch-farkkuja en päälleni ole sen koommin kokeillut. :D Ja painoa oli tuolloin 51 kg, pituutta 167 cm eli läski häpykumpu. Minkäs teen. :D

Vierailija
5/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kuin mulla olisi munat pikkareissa. Ihan selkeesti näkyy farkkujenkin läpi. Siis häpyluu on iso ja korkea.

Itseä risoo joskus, mutta mies ei ole moksiskaan.

Vierailija
6/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykumpu voi olla korkea siksi että on korkea häpyluu. Ei siinä välttämättä päällä ole kauheasti läskiä.

Tai sitten siinä voi olla myös läskiä, tai pelkästään läskiä.

Minulla ei ole häpykumpua juuri ollenkaan, siis sitä luuta. Sen sijaan häpyalue on hyvin rasvoittunut, siis todella pehmeä. Ollut aina, eli kyse on rakenteellisesta ominaisuudesta ensisijaisesti.

Vierailija
7/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=DDDDDDDDDD

Vierailija
8/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kuin mulla olisi munat pikkareissa. Ihan selkeesti näkyy farkkujenkin läpi. Siis häpyluu on iso ja korkea.

Itseä risoo joskus, mutta mies ei ole moksiskaan.

Vierailija
9/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykumpu voi olla korkea siksi että on korkea häpyluu.

Selkälihaksia ei voi treenata niin, että vatsallaan ollessaan nostaa yläkroppaa, koska se koskee niin paljon.

Eniten tuo erottuu selällään maatessa tai trikoissa. Itseä häiritsee, mutta toivottavasti muut ei kiinnitä huomiota. En itsekään muitea katsele. Liikkuessa mukavuus on kuitenkin ulkonäköä tärkeämpää.

Vierailija
10/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu älyttömästi tehdä kylkimakuulla mitään jalannostoliikkeita, kun se vasten lattiaa rusentuva lantioluu sattuu niin paljon. On tosi ulkoneva - leveä perse ihan geneettisesti siis.

Selkälihaksia ei voi treenata niin, että vatsallaan ollessaan nostaa yläkroppaa, koska se koskee niin paljon. Eniten tuo erottuu selällään maatessa tai trikoissa. Itseä häiritsee, mutta toivottavasti muut ei kiinnitä huomiota. En itsekään muitea katsele. Liikkuessa mukavuus on kuitenkin ulkonäköä tärkeämpää.

Vierailija
11/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu älyttömästi tehdä kylkimakuulla mitään jalannostoliikkeita, kun se vasten lattiaa rusentuva lantioluu sattuu niin paljon. On tosi ulkoneva - leveä perse ihan geneettisesti siis.

Selkälihaksia ei voi treenata niin, että vatsallaan ollessaan nostaa yläkroppaa, koska se koskee niin paljon. Eniten tuo erottuu selällään maatessa tai trikoissa. Itseä häiritsee, mutta toivottavasti muut ei kiinnitä huomiota. En itsekään muitea katsele. Liikkuessa mukavuus on kuitenkin ulkonäköä tärkeämpää.

En ymmärrä miten sattuu jos tekee jalkanostoja, eihän lantion pitäisi niin arka paikka olla.

Vierailija
12/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todellakin sattuu. Mulla on vyötärön ja lantion välinen suhde tosi iso, eli kapea vyötärö ja leveä lantio, joten se asento on todella epämukava. Ei kai se lantioluu sen herkempi tai vähemmän herkkä ole kuin vaikka ulkoneva häpyluu..

En ymmärrä miten sattuu jos tekee jalkanostoja, eihän lantion pitäisi niin arka paikka olla.

Vierailija
13/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu kuin rasvaimu sieltä. On synnynnäinen ominaisuus, eikä häivy vaikka kuinka laihduttaisi. Minulla on sama vaiva. Leggareiden ja trikoiden kanssa on AINA oltava pitkä paita päällä.

Vierailija
14/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aivan sama juttu - kylkimakuulla lantio pahassa vinkurassa koska lantio niin leveä kun taas vyötärö kapea. Sattuu jalannosto.

Vierailija
15/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskauden aikana kerääntyny siihen häpykummun päälle kunnon läskikerros, vaikka muuten oonkin hoikka :C

Vierailija
16/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toosa, jossa kunnon märkä ja tuuhea tumma karvoitus ja joka lisäksi litisee ja lätisee ja maiskuu kun oikein kyytiä antaa.

Tero

Vierailija
17/54 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tunikat tuli muotiin, niitä on kaapissa ainakin 20! Ihan kuin olis pieni perse edessä. Mullakaan ei johdu ylipainosta. Uikkareissa ei niin haittaa, mut kaikissa housuissa (haaremihousuja en sentään osta)! Ihanaa, kun on kanssahäpeilijöitä;)

Vierailija
18/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy. ikävä vaiva. niinkun olis työnnetty iso pesäpallo housihin. Olen hävennyt ja pitänyt sitä ongelmana aina.

Vierailija
19/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen pullotuksen lempinimi on pömppöpimppi. Taitaa olla ihan oma keksimäni..

Vierailija
20/54 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla kanssa pullottaa mutta on mulla rasvaa muuallakin. Muutenkin isot ulommat häppärit, pitää oikein kaivaa, että klitoris löytyy.