Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luudalla lentämisessä on todellakin rentous kaukana!

Vierailija
30.10.2025 |

Valun aina sinne harjaspäähän vaikka kuinka puristan perseellä, mikä avuksi?

t. Noita-akka.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutiseeko/kirveleekö pillussa ne risujen päät kuinka pahasti, kerran aina valut sinne harjapäähän?

Luulisi että se on pillu kovilla niiden risunpäiden ja G-voimien yhteisvaikutuksesta?

Vierailija
142/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luudan pesu ja tuunaus - kysymyksiä.

Tyttäreni kertoi että natural-luudat ovat tällä hetkellä tosi out, ja kaikki Instanoidat tuunaavat omia luutiaan eri tavoin. Näihin on kaikkia DIY-ohjeitakin, kuinka uitetaan luutaa glitteröljyssä yön yli yms, mutta itse mietin jos vain ostaisin Hormal:ista jotain glitternauhaa tms jolla saisi vähän ilmettä.

Onko kellään vinkkejä, vai onko tämä keskiikäisen noidan naurettava yritys näyttää nuorekkaalta?

Taitaa olla nopeasti ohimenevä hulluus tuo glitteri. Tradnoidat ovat somen puolella kovassa nosteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölyimurilla lentää lujempaa vauhtia eikä jää tikkuja takapuoleen. 

Dysonilla saa tehoja irti.

Vierailija
144/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa tippunut luudalta, en tosin korkealta kun en enää uskalla taivaalle lennellä. Nyt mietin vakavasti  luutailukypärää.  Kehtaako sitä pitää? Huivi hulmuten olen tähän asti lennellyt. Kissakin on jo vanha ja olen sen sitonut narulla luutaan.

Mulla on mips tekniikalla varustettu kypärä, laitan huivin sen päälle.

Nyt on ongelma niqab muidut on alkanut kanssa lennellä ja heillä vielä verkko silmäaukon päällä.Eivät nää juuri mitään ja  lentosäännötk7n hakusessa.Aihettavat vaara tilanteita.

Nähtvästi voimaantuneet Suomessa niin etteivät enää tyydy olevan  miehen ohjaaman  maton kyydisdä.

Vierailija
145/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se kylmää kyytiä näin syksyllä.  Pilkkihaalarit saa olla päällä ja ajohanskat.  Ei puhettakaan, että huivissa ja leningissä tarkenisi.

Vierailija
146/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pysyn siellä hyvin mutta voi jestas että puutuu takapuoli! Kunnes ostin sellaiset pehmustetut pyöräilyshortsit. Nyt kärsii taas lentää pidempiäkin matkoja ja shortsit jäävät hyvin hameen alle piiloon! 

Vierailija
147/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutiseeko/kirveleekö pillussa ne risujen päät kuinka pahasti, kerran aina valut sinne harjapäähän?

Luulisi että se on pillu kovilla niiden risunpäiden ja G-voimien yhteisvaikutuksesta?

Ei kai nyt kukaan täysjärkinen ilman alushousuja luudalla lennä. Soitettaisiin lentopoliisit vielä perään.

Vierailija
148/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luudan pesu ja tuunaus - kysymyksiä.

Tyttäreni kertoi että natural-luudat ovat tällä hetkellä tosi out, ja kaikki Instanoidat tuunaavat omia luutiaan eri tavoin. Näihin on kaikkia DIY-ohjeitakin, kuinka uitetaan luutaa glitteröljyssä yön yli yms, mutta itse mietin jos vain ostaisin Hormal:ista jotain glitternauhaa tms jolla saisi vähän ilmettä.

Onko kellään vinkkejä, vai onko tämä keskiikäisen noidan naurettava yritys näyttää nuorekkaalta?

Hei Hormal on just hyvä paikka!

Itse ostin sieltä teepannuuni sammakonkutubobateetä - tiedän, tosi kapinoivaa, koska varsinkin vanhempi polvi yleensä käyttävät vain kahvipannua ja kahvin pitää olla mustaa. 

Varoituksen sana sinulle, arvon keski-ikäinen noita. Glitternauhaa ei kannata ostaa, koska sitten sulla on lennon aikana glitteriä suussa, nenässä ja silmissä. Lennon jälkeen t

Kiitos vinkeistä, noitasisar! En ajatellutkaan tuota glitterin leviämistä yhtään! Olisipa kauhean noloa mennä muina noitina Kyöpelille viikkopaltsuun koukkunenä glitterin peitossa!

Vierailija
149/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi amatöörit! Mä oon jo aikoja sitten kiinnittänyt dildon sinne harjaspäähän niin ei haittaa vaikka vähän valuiskin. Eikä haittaa ilmakuopatkaan, päinvastoin. Kivasti pomputtaa. Tuo kyllä lisää matkustusmukavuutta ja pitkätkin matkat sujuu rattoisasti.

Vierailija
150/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap ESP päälle siitä luudan päässä olevasta napista. Loppuu se jatkuva kiemurtelu.

Ei tuollaisia varusteita kovin monella taida luudassa olla, eikä tarvikaan. Oikeilla Noidilla tuo esp viittaa enemmän sinne telekinesian ja muiden supermielikykyjen puolelle. 

Vierailija
151/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet hyviä luutatarjouksia? Black Friday on tulossa niin ajattelin ostaa uuden luudan, vanha vähän nikottelee ja tekee lentäessä sellaista aaltoilevaa liikettä.

Ei välttämättä kannata vaihtaa. Se vanha on varmaan puuta? Se elää kosteuden mukaan. Katso luudan päästä, onko se mennyt mutkalle. Pienet mutkat ei haittaa, jos kokonaisuus on suora.

Mutta jos se on kierossa, niin kokeile upottaa se ensin vuorokaudeksi veteen ja sitten pakota suoristumaan laittamalla se ruuvipuristimilla tai jollain mekaanisesti väännättymään tai vaihtoehtoisesti käytä magiaa siihen. Muista joka tapauksessa uusia suojaloitsut. Kyllä siitä varmasti vielä hyvä tulee. 

Vierailija
152/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet hyviä luutatarjouksia? Black Friday on tulossa niin ajattelin ostaa uuden luudan, vanha vähän nikottelee ja tekee lentäessä sellaista aaltoilevaa liikettä.

Ei välttämättä kannata vaihtaa. Se vanha on varmaan puuta? Se elää kosteuden mukaan. Katso luudan päästä, onko se mennyt mutkalle. Pienet mutkat ei haittaa, jos kokonaisuus on suora.

Mutta jos se on kierossa, niin kokeile upottaa se ensin vuorokaudeksi veteen ja sitten pakota suoristumaan laittamalla se ruuvipuristimilla tai jollain mekaanisesti väännättymään tai vaihtoehtoisesti käytä magiaa siihen. Muista joka tapauksessa uusia suojaloitsut. Kyllä siitä varmasti vielä hyvä tulee. 

Todella hyviä neuvoja!

Lisäisin vielä että muistakaa aina kuivattaa luuta harjakset alaspäin tai lappeeltaan! Jos kuivatatte harjakset ylöspäin niin vesi valuu kiinnitekohtaan joka irrottaa liiman (halvoissa luudissa liimatut harjakset) ja turvottaa puuta niin ettei harjasosa enää pysy ojossa! Tämä pitäisi olla ihan yleistiedossa, mutta ellei äiti ole opettanut niin katso ohje vaikka Marttaliiton sivuilta!

Vierailija
153/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hyviä neuvoja!

Lisäisin vielä että muistakaa aina kuivattaa luuta harjakset alaspäin tai lappeeltaan! Jos kuivatatte har

Liekö perunanokkainen martta oikea taho neuvomaan koukkunokkanoitia. Pthyi!

Vierailija
154/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako luudalle ottaa pienen koiran, jos ei ole omaa kissaa?

Vierailija
155/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta luontui heti kun sain luudan jalkojeni väliin.

T. Sanna M.

Vierailija
156/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako luudalle ottaa pienen koiran, jos ei ole omaa kissaa?

Ei saa! Täysin väärä eläin, mikä noita sinä oikein olet, taidat olla valenoita...?

Vierailija
157/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhtenä yönä tuli vastaan luuta, jonka pannussa oli huutokauppaukon nimikirjoitus.  Mitä mieltä olette tällaisesta kaupallisesta yhteistyöstä luutaskenessä?

Vierailija
158/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yhtenä yönä tuli vastaan luuta, jonka pannussa oli huutokauppaukon nimikirjoitus.  Mitä mieltä olette tällaisesta kaupallisesta yhteistyöstä luutaskenessä?

Ei kuulu kyllä kyöpelille tai muillekaan vuorille tuommoiset. Katukuvassa näkee kyllä eron OG:n ja feikin välillä.

Vierailija
159/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaa tavoitella Milla Magian hienostunutta tyyliä

https://www.deviantart.com/carlosmota/art/Magica-De-Spell-Color-3767938…

Naurettava tuo Milla, cittarin tekonahkaväskyä luulee hienoksi. Minulla sentään kaksi Vuittonia luudalla, käsimatkatavaralaukku takaosassa ja edessä käsilaukku. Jotain rajaa hei!

Vierailija
160/171 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa tippunut luudalta, en tosin korkealta kun en enää uskalla taivaalle lennellä. Nyt mietin vakavasti  luutailukypärää.  Kehtaako sitä pitää? Huivi hulmuten olen tähän asti lennellyt. Kissakin on jo vanha ja olen sen sitonut narulla luutaan.

Mulla on mips tekniikalla varustettu kypärä, laitan huivin sen päälle.

Nyt on ongelma niqab muidut on alkanut kanssa lennellä ja heillä vielä verkko silmäaukon päällä.Eivät nää juuri mitään ja  lentosäännötk7n hakusessa.Aihettavat vaara tilanteita.

Nähtvästi voimaantuneet Suomessa niin etteivät enää tyydy olevan  miehen ohjaaman  maton kyydisdä.

Onpa ilo kuulla, että ulkomaalaistaustaiset noidat ovat kotoutuneet niin hyvin, että tiedostavat, ettei maton ohjaamiseen todellakaan tarvita mitään tunkkaista velhoäijää. Toivottavasti rohkaistuvat myös luutakursseille!

Kyllä nainen lentää yhtä hyvin tai paremminkin kuin mies, oli alla sitten matto tai luuta. Naislentäjä osaa ottaa huomioon myös muut mattoilijat ja luutailijat - ei tarvi pelätä heidän suistuvan luuta/mattoraivoon vilkkaallakaan taivaalla.