Joko olet aloittanut soselaatikoiden tekemisen pakkaseen jotta on jouluna mistä ottaa?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaupasta valmiit laatikot.
Clas Ohlsonilla on aika kalliit, itse suosin ihan Prisman banaanilaatikoita, muutto viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Clas Ohlsonilla on aika kalliit, itse suosin ihan Prisman banaanilaatikoita, muutto viikonloppuna
Suosittelen sinulle, että banaani perseeseen ja baanalle!🐒🍌
Joo, kaikki raakana pakastettuna valmiina. Aattona kypsennys. Helppoa ja halpaa.
ei len tein lanttulaatikkoa ekat 7 pientä rasiaa, joku päivä lisää, sillä nuo loppuu jo ennen joulua
Meillä ovat kaupat auki myös jouluna Ei tarvitse ostaa etukäteen mitään erikoisempaa. Kaksi suurta ruokakauppaa aivan lähelllä. Aatonaaton iltana niissä hiljaista ja ruokaa on vielä yllin kyllin jäljellä Osa jo alennuksella.
En tee enkä edes osta laatikoita. Mun taloudessa syödään jouluateria yleensä vain kerran (jouluaattona), joten on ihan turhaa tehdä tai hommata kolmelle / neljälle ihmiselle laatikoita, kun suurin osa niistä jäisi syömättä. Teen yleensä jotain uunijuureksia laatikoiden sijaan.
Onhan siinä vaihtelua rahkaan ja jogurttiin.
Tein makaronilaatikko häävieraille, niin että riittää useampiinkiin häihin, koska ainahan sitä voi tulla ero, niin on on sitten hääruoka valmiina seuraaviin.
Olen jo aikaa sitten jättänyt soselaatikot tekemättä ja niiden sijasta paahdan uunissa juureksia joulupöytään mikä on soselaatikoita terveellisempi vaihtoehto ja sopii niillekin joille tulee helposti vatsan väänteitä soselaatikoista.
Soseista tehdyt laatikot ovat pelkkää mössöä. Sori siitä, ap.
Ostan ne aina valmiina kaupasta.
50+