Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riidat miehen kanssa

Vierailija
29.10.2025 |

Meillä on mennyt yhä huonommin suhteessa ja paljon riitoja. Tai oikeammin, mies hermostuu kaikesta.  Meillä oli eräästä asiasta riitaa, josta en ollut kertonut miehelle totuudenmukaisesti, kun en halunnut menneisyyden asioiden sotkevan nykyistä suhdetta. Tästä lähtien mies on sanonut ettei voi luottaa minuun. 

Meillä on välillä hyviä päiviä ja sitten mies vain hermostuu jostain pikkuasiastakin. Yritän miehelle osoittaa lämpöä ja rakkautta muttei se kuulemma riitä. 

Mies on jo riitojen yhteydessä käynyt fyysiseksikin. Uhkailee erolla, muutolla ja sanoo ettei rakasta minua enää. Tämä on pikkuhiljaa pahentunut. 

Välillä on hyviä päiviä ja rauhallista. Mutta sitten tulee joku asia ja mies hermostuu.

Monesti tilanteet ovat sitä että haluaisin keskustella asioista ja mies hermostuu niistäkin, kun en kuulemma ymmärrä puhetta, tai asioista on puhuttu ja sanottu kaikki.

Olen ehdottanut pariterapiaa mutta mies hermostui siitäkin. 

Meidän suhde oli rakastava ja lämmin, mutta asiat ovat muuttuneet. En ole kuulemma se henkilö enää, johon hän on tutustunut ja rakastunut. 

Olen varpaillani kokoajan ja ahdistunut. En edelleenkään haluaisi luovuttaa meidän suhteen. Rakastan häntä ja haluaisin vain että saisimme suhteen korjattua jotenkin. En vain enää tiedä mitä tehdä. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille anaalia, jos se siitä leppyy.

Vierailija
22/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on miehen toimesta kusetettu oikein olan takaa.

Siksi en ite kattelis valehtelua mistään miehen mielestä "pikkujutuista". Ne kun voi olla oikeastaan mitä vaan. Ei kiitos "valkoisille" valheille.

EN OLE ALOITTAJA.

Juu, en minäkään hyväksy valkoisia valheita, mutta itse olen joutunut piinapenkkiin menneisyyteni takia, joten osittain ymmärrän valehtelun. On todella raivostuttavaa ja ahdistavaa, kun joku yrittää tunkeutua menneisyyteesi ja tavallaan ottaa sen sinulta niin, ettei lopulta ole enää mitään omia muistoja, joihin toinen ei olisi tunkeutunut. Minä haluan joskus mennä muistoissa takaisin aikaan x ja y, ja muistella muistoja, jotka ovat yksin minun. En ala jakamaan kaikkea muiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se juttu on?

Ei kukaan mies katso valehtelijaa tai salailijaa poislukien naistenhakkaajat jännämiehet. Niitä tai narkkamista kuvioissa kenties?

Vierailija
24/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi en ite kattelis valehtelua mistään miehen mielestä "pikkujutuista". Ne kun voi olla oikeastaan mitä vaan. Ei kiitos "valkoisille" valheille.

EN OLE ALOITTAJA.

Juu, en minäkään hyväksy valkoisia valheita, mutta itse olen joutunut piinapenkkiin menneisyyteni takia, joten osittain ymmärrän valehtelun. On todella raivostuttavaa ja ahdistavaa, kun joku yrittää tunkeutua menneisyyteesi ja tavallaan ottaa sen sinulta niin, ettei lopulta ole enää mitään omia muistoja, joihin toinen ei olisi tunkeutunut. Minä haluan joskus mennä muistoissa takaisin aikaan x ja y, ja muistella muistoja, jotka ovat yksin minun. En ala jakamaan kaikkea muiden kanssa. 

Suhteessa olen myöntyväinen aika moniin nykyisyyden asioihin, mutta en todellakaan ryhdy kenenkään tentattavaksi ajalta, kun en ole tiennyt hevonhelvettiä toisen olemassaolosta. Se on aivan sairasta ja todella ahdistavaa tunkeilua.

Vierailija
25/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN OLE ALOITTAJA.

Jos miehellä on kynnyskysymys että ei halua suhteeseen koko kylän polkupyörän kanssa ja haluaa taustat selvittää, niin kyllä siihen on sitten rehellisesti vastattava tai lopetettava suhde siihen jollei pysty vastaamaan.

Minä en ainakaan miehenä aloita suhdetta moraalittoman naisen kanssa ja valehtelu tässä asiassa on erittäin paha asia. Ei tietenkään tarvitse kertoa mutta se oli valinta se. Minä haluan tietää naiseni taustat ja mielestäni terve suhde perustuu avoimmuudelle. 

Vierailija
26/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo miehen käytös ole normaalia tai hyväksyttävää, vaikka olisitkin jättänyt kertomatta jotain menneisyydestäsi. 

Hän on sanonut, että haluaa erota eikä rakasta sinua. 

Sun kannattaa poistua paikalta lopullisesti ennen kuin saat turpiin. 

Vierailija
27/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mahdollisimman pian.

Vierailija
28/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa luonnehäiriöiseltä ja väkivaltaiselta ääliöltä tuo miehesi Ap. En jäisi katselemaan tuollaista käytöstä. Taas laiska paska äijä, joka ei saa edes eroa aikaiseksi itse vaan odottaa naisen tekevän senkin. Inisee ja valittaa vain. Säälittävää. 

Vierailija
29/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'EN OLE ALOITTAJA.

Juu, en minäkään hyväksy valkoisia valheita, mutta itse olen joutunut piinapenkkiin menneisyyteni takia, joten osittain ymmärrän valehtelun. On todella raivostuttavaa ja ahdistavaa, kun joku yrittää tunkeutua menneisyyteesi ja tavallaan ottaa sen sinulta niin, ettei lopulta ole enää mitään omia muistoja, joihin toinen ei olisi tunkeutunut. Minä haluan joskus mennä muistoissa takaisin aikaan x ja y, ja muistella muistoja, jotka ovat yksin minun. En ala jakamaan kaikkea muiden kanssa.'

Ei minun.

Hyvää yötä. 👋

Vierailija
30/30 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi sinua rikkaampi, pidempi tai koulutetumpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän