Olen tehnyt pahaa
Miten voisin siirtyä ajassa taaksepäin ja toimia toisin?
Kommentit (32)
Et mitenkään. Voit vain oppia menneistä ja olla toimimatta samalla tavalla seuraavalla kerralla.
Tee se uudelleen niin ei ole enää paha olo.
Vihaan itseäni ja olen epätoivoinen
ap
Jos et saa syytettä, niin et ole tehnyt mitään pahaa.
Jos olet selvittänyt tapahtuneen, niin pitää myös pystyä katsomaan eteenpäin.
Pyhitä loppuelämäsi sille, ettät hyvität tekoasi tekemällä asioita pahanteon kohteen hyväksi. Jos kohde on siis ollut viaton. Voit työskennellä vapaaehtoisesti, rahoittaa, jakaa tietoa.
Lausu kymmenen kertaa "Ave Maria".
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa olet tehnyt AP?
En voi kertoa!
ap
Miksi toimin aina toisin kuin olisi oman ja muiden edun mukaista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Pyhitä loppuelämäsi sille, ettät hyvität tekoasi tekemällä asioita pahanteon kohteen hyväksi. Jos kohde on siis ollut viaton. Voit työskennellä vapaaehtoisesti, rahoittaa, jakaa tietoa.
Anteeksi, mutta mitä tarkoittaa "jos kohde on viaton"? Kuka määrittelee sen rajan, jolloin toinen ihminen on tarpeeksi viaton?
Onko sinusta pahantekeminen sitten oikeutettua jos kohde "ei ole viaton". Eli moraali ei ole sinusta ihmisen sisäinen ominaisuus vaan se on kohdekohtaista?
Turha keskustelu kun et voi edes sanoa mitä olet tehnyt.
Uteliaisuus kyllä herää, kun ei voi edes kertoa mitä pahaa on tehnyt. Kerro edes aihepiiri, mihin liittyy? Menemättä yksityiskohtiin? Sitten voi arvioida miten voisit hyvittää tai yrittää saada aikaansaadun pahan vähemmän pahaksi.
Vähän turhaa tällainen uikutus ja säälin kerjääminen kun et edes kerro mistä on kyse.
Kuinka kukaan voisi millään tavalla sinua auttaa?!
Milloin se tapahtui ja tietääkä siitä joku muu ja miksi asia painaa mieltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa olet tehnyt AP?
En voi kertoa!
ap
Vietkö salaisuuden hautaan AP?
Joopa joo...
Pieraisin, mutta kukaan ei tiedä että se olin minä. Nyt kun muut lojuvat pökertyneinä lattialla, on minulla niin paha olo siitä mitä olen tehnyt. Mutta en voi tunnustaa, koska eiväthän naiset piere!
Ainakin eläin tai lapsi on aina viaton.
Et kuinkaan, emme voi siirtyä menneisyyteen,
vaan katsoa tulevaisuuteen.
Paljon voimia!