Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadin elvytystä kaikissa tilanteissa, minulla on oikeus elämään

Vierailija
29.10.2025 |

Lääkäreiden ON PAKKO taistella kaikin keinoin, että pysyisin hengissä. En suostu elvytyskieltoon. Minulla on ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS. MINÄ PÄÄTÄN.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta

Haistapa huilu! Sinä et ole maksanut senttiäkään mistään palvelusta joten sinut tullaan viskaamaan katuojaan kuolemaan. Siellä sitten huutelet ja uhittelet kunnes vedät viimeisen henkäyksesi. 

Kyllä on sivistys ja ihmisarvo heitetty romukoppaan sinunkaltaisten mammonaa palvovien saatanoiden toimesta. Toivon ydinohjusten osuvan sinun kaltaisiin ihan ensimmäisenä.

Sinuun se ensimmäisenä osuu. Ja kaltaisiisi vajakkeihin. 

Vierailija
42/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On herttaisen yhdentekevää, mitä sinä haluat ja vaadit. Hoitopäätökset tekee lääkäri ja jos katsoo, ettei sinua ole mitään järkeä väkisin hoitaa, kun tilanteesi ei parane, niin sinua ei tulla hoitamaan eikä elvyttämään. Sinun sönkötyksesi toissijaisia. 

Harvoin se elvytettävä enää tajuissaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytkäyttäjähullu taas päässyt pakkohoidosta, siellä ei kuitenkaan päätä rytkäytetty näköjään?

Vierailija
44/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän ap että nykyään oletus on että kaikki ovat potentiaalisia elintenluovuttajia elleivät ole sitä erikseen nimenomaan kieltäneet. Sinun väkisinkin tapahtuneen elvytyksesi aiheuttama, vihannesta vastaava vegetatiivinen tilasi siis mahdollistaa elämän jollekin toiselle.

Vierailija
45/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt pari rytkäytystä etukäteen. Varmuuden vuoksi. Sinulla on oikeus tulla rytkäytetyksi.

Vierailija
46/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaatia, mutta Suomessa lääkärit päättävät. Aina. Ja heidän mielestään elvytyskielto on oikea ratkaisu. Aina. Kun potilas pitkäaikaissairas/vakavasti sairas/vammainen/vanha. Potilaan tahdolla ei ole väliä.

Vierailija
47/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän ap että nykyään oletus on että kaikki ovat potentiaalisia elintenluovuttajia elleivät ole sitä erikseen nimenomaan kieltäneet. Sinun väkisinkin tapahtuneen elvytyksesi aiheuttama, vihannesta vastaava vegetatiivinen tilasi siis mahdollistaa elämän jollekin toiselle.

Elinluovutus edellyttää omaisten suostumusta.

Vierailija
48/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänpä asiaa esillä.

Vierailija
49/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin pitää suostua rytkäyttämään. Tässä on oltava kovana.

Vierailija
50/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaas nyt tämä(kin) roskiin!! Ihan sairasta "hupia" jollain🤯🤯🤯🤯🤯

Vierailija
51/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta

Haistapa huilu! Sinä et ole maksanut senttiäkään mistään palvelusta joten sinut tullaan viskaamaan katuojaan kuolemaan. Siellä sitten huutelet ja uhittelet kunnes vedät viimeisen henkäyksesi. 

Kyllä on sivistys ja ihmisarvo heitetty romukoppaan sinunkaltaisten mammonaa palvovien saatanoiden toimesta. Toivon ydinohjusten osuvan sinun kaltaisiin ihan ensimmäisenä.

"jos taistelet petoja vastaan, varo ettet itse muutu pedoksi"

Vierailija
52/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaas nyt tämä(kin) roskiin!! Ihan sairasta "hupia" jollain🤯🤯🤯🤯🤯

Asiallinen aloitus.

Vierailija
53/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä haluat, lääkäri päättää elvytetäänkö sinua vai ei.

Lääkäri päättää elämästä ja kuolemasta?

Vierailija
54/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa aina elvytystä. Tähän on saatava muutos.

Ei voi olla niin että lääkäri valikoi mielensä mukaan mitä keinoja ja hoitoja kenenkin hengen pelastamiseen käytetään ja mitä ei.

Vierailija
55/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Määrätyissä palvelutaloissa tehdään kaikille tuleville asukkaille heti elvytyskielto, vaikka he eivät sitä haluaisikaan. Elvytyskielto tulee automaattisesti. Tähän sitten vedotaan kun joitain hoitoja ei haluta antaa. Esim. suonensisäisenantibiootin aloittaminen pissatulehdukseen. Sitä ei uskoisi, ennen kuin sen oman omaisen kohdalla joutuu kokemaan. 

Vierailija
56/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Määrätyissä palvelutaloissa tehdään kaikille tuleville asukkaille heti elvytyskielto, vaikka he eivät sitä haluaisikaan. Elvytyskielto tulee automaattisesti. Tähän sitten vedotaan kun joitain hoitoja ei haluta antaa. Esim. suonensisäisenantibiootin aloittaminen pissatulehdukseen. Sitä ei uskoisi, ennen kuin sen oman omaisen kohdalla joutuu kokemaan. 

Missä palvelutalossa on noin tehty? Jos pitää paikkansa, ollaan mahtavan skuupin äärellä. 

Vierailija
57/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä palvelutalossa on noin tehty? Jos pitää paikkansa, ollaan mahtavan skuupin äärellä. 

Uskon että tätä tapahtuu. 

Tähän suuntaan ollaan menossa. 

Ei voi olla niin, että lääkäreille annetaan valta tehdä peruuttamattomia päätöksiä valtavan suurissa eettisissä kysymyksissä ilman laajaa ja perusteellista yhteiskunnallista keskustelua. Ei varsinkaan niin, että valta on häivytetty taustalle ja vedotaan yksinomaan "lääketieteelliseen" perusteeseen.

Vierailija
58/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus elämään on ihmisoikeuksista perustavin. Ellei sitä ole turvattu, muilla ihmisoikeuksilla ei ole vaikutusta.

https://ihmisoikeudet.net/ihmisoikeudet/kansalais-ja-poliittiset-oikeud…

Vierailija
59/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 onnetonta yritystä.

Vierailija
60/79 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän