Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadin elvytystä kaikissa tilanteissa, minulla on oikeus elämään

Vierailija
29.10.2025 |

Lääkäreiden ON PAKKO taistella kaikin keinoin, että pysyisin hengissä. En suostu elvytyskieltoon. Minulla on ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS. MINÄ PÄÄTÄN.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on.

Vierailija
2/79 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti aloitus ! Jos ei ole elvytyskieltoa, niin lääkärit taistelevat pitääkseen potilaan hengissä.

Idiootin kannattaa tehdä sellainen hoitotahto, että ptävät vihanneksenakin letkuissa ja hengityskoneessa maailman tappiin asti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti aloitus ! Jos ei ole elvytyskieltoa, niin lääkärit taistelevat pitääkseen potilaan hengissä.

Idiootin kannattaa tehdä sellainen hoitotahto, että ptävät vihanneksenakin letkuissa ja hengityskoneessa maailman tappiin asti!

Minä haluan elää oli tilani mikä tahansa!! En suostu tapettavaksi!!! Sitähän sinä haluaisit!!!

AP

Vierailija
4/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On herttaisen yhdentekevää, mitä sinä haluat ja vaadit. Hoitopäätökset tekee lääkäri ja jos katsoo, ettei sinua ole mitään järkeä väkisin hoitaa, kun tilanteesi ei parane, niin sinua ei tulla hoitamaan eikä elvyttämään. Sinun sönkötyksesi toissijaisia. 

Vierailija
5/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohtaa kun vuosirenkaita on riittävästi, niin kehosi ei enää kestä elvytystä. Elvytys on oikeasti raakaa puuhaa ja siinä voi murtua kylkiluita. Se vaatii elimistöltä paljon. Hauras keho ei sitä kestä.

Vierailija
6/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa kun vuosirenkaita on riittävästi, niin kehosi ei enää kestä elvytystä. Elvytys on oikeasti raakaa puuhaa ja siinä voi murtua kylkiluita. Se vaatii elimistöltä paljon. Hauras keho ei sitä kestä.

Laite rytkäyttää. Keksi lisää.

AP

Vierailija
7/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laite rytkäyttää. Keksi lisää.

AP

Laite ei rytkäytä jos heiveröiset luusi murskaantuu. Kohti vääjäämätöntä menet. 

Vierailija
8/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvytyskielto on hienompi muoto kaasukammiosta. Joutoväki työnnetään kuolemaan. Ettekö tajua!

Vierailija
9/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä haluat, lääkäri päättää elvytetäänkö sinua vai ei.

Vierailija
10/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elvytyskielto on hienompi muoto kaasukammiosta. Joutoväki työnnetään kuolemaan. Ettekö tajua!

Sanoillahan tätä maailmaa hallitaan. Kuolemantuomio on pesty sanasaippualla.

Vierailija
11/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus elvytykseen pitäisi olla sidottu viimeisen 5 vuoden aikana maksettujen verojen määrään. Jos nauttinut pelkästään Kelan etuuksia vaikka parhaassa työiässä, elvyttäminen pitäisi kriminalisoida.

Vierailija
12/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan elää oli tilani mikä tahansa!! En suostu tapettavaksi!!! Sitähän sinä haluaisit!!!

AP

Muista lääkkeet

Vierailija
13/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se sellainen oikeus on? Itsellesikö olet sellaisen itsellesi antanut? Mistä niitä oikeuksia saa? Kuka niitä antaa?

Vierailija
14/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voitaisiin heittää sinne kaasukammioon jo nyt happea ja muonavahvuutta kuluttamasta🙄... Täysin menetetty tapaus, ei perusteita elvyttää... 

Vierailija
15/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin on naaraspuolinen ja lisääntymiskykyinen hirvieläin. 

Vierailija
16/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nyt ainakin tarkistuta lääkityksesi, se ei ole kohdillaan.

Vierailija
17/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikeuksia ei ole olemassakaan. Asioita sovitaan ihmisten kesken tai ihan vain itse sopii itsensä kanssa. Niitä sopimuksia joku noudattaa ja joku ei noudata.

Vierailija
18/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta

Vierailija
19/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla rahoillasi voit maksaa yksityisen sairaalan ja henkilökunnan, jotka pitävät kasvia rahan voimalla ns. hengissä vaikka sata vuotta. 

Vierailija
20/79 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisit mitä pyydät, et pyytäisi sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme