Vaadin elvytystä kaikissa tilanteissa, minulla on oikeus elämään
Lääkäreiden ON PAKKO taistella kaikin keinoin, että pysyisin hengissä. En suostu elvytyskieltoon. Minulla on ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS. MINÄ PÄÄTÄN.
Kommentit (79)
Idiootti aloitus ! Jos ei ole elvytyskieltoa, niin lääkärit taistelevat pitääkseen potilaan hengissä.
Idiootin kannattaa tehdä sellainen hoitotahto, että ptävät vihanneksenakin letkuissa ja hengityskoneessa maailman tappiin asti!
Vierailija kirjoitti:
Idiootti aloitus ! Jos ei ole elvytyskieltoa, niin lääkärit taistelevat pitääkseen potilaan hengissä.
Idiootin kannattaa tehdä sellainen hoitotahto, että ptävät vihanneksenakin letkuissa ja hengityskoneessa maailman tappiin asti!
Minä haluan elää oli tilani mikä tahansa!! En suostu tapettavaksi!!! Sitähän sinä haluaisit!!!
AP
On herttaisen yhdentekevää, mitä sinä haluat ja vaadit. Hoitopäätökset tekee lääkäri ja jos katsoo, ettei sinua ole mitään järkeä väkisin hoitaa, kun tilanteesi ei parane, niin sinua ei tulla hoitamaan eikä elvyttämään. Sinun sönkötyksesi toissijaisia.
Jossain kohtaa kun vuosirenkaita on riittävästi, niin kehosi ei enää kestä elvytystä. Elvytys on oikeasti raakaa puuhaa ja siinä voi murtua kylkiluita. Se vaatii elimistöltä paljon. Hauras keho ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa kun vuosirenkaita on riittävästi, niin kehosi ei enää kestä elvytystä. Elvytys on oikeasti raakaa puuhaa ja siinä voi murtua kylkiluita. Se vaatii elimistöltä paljon. Hauras keho ei sitä kestä.
Laite rytkäyttää. Keksi lisää.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laite rytkäyttää. Keksi lisää.
AP
Laite ei rytkäytä jos heiveröiset luusi murskaantuu. Kohti vääjäämätöntä menet.
Elvytyskielto on hienompi muoto kaasukammiosta. Joutoväki työnnetään kuolemaan. Ettekö tajua!
Ihan sama mitä haluat, lääkäri päättää elvytetäänkö sinua vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Elvytyskielto on hienompi muoto kaasukammiosta. Joutoväki työnnetään kuolemaan. Ettekö tajua!
Sanoillahan tätä maailmaa hallitaan. Kuolemantuomio on pesty sanasaippualla.
Oikeus elvytykseen pitäisi olla sidottu viimeisen 5 vuoden aikana maksettujen verojen määrään. Jos nauttinut pelkästään Kelan etuuksia vaikka parhaassa työiässä, elvyttäminen pitäisi kriminalisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan elää oli tilani mikä tahansa!! En suostu tapettavaksi!!! Sitähän sinä haluaisit!!!
AP
Muista lääkkeet
Mikäs se sellainen oikeus on? Itsellesikö olet sellaisen itsellesi antanut? Mistä niitä oikeuksia saa? Kuka niitä antaa?
Ap voitaisiin heittää sinne kaasukammioon jo nyt happea ja muonavahvuutta kuluttamasta🙄... Täysin menetetty tapaus, ei perusteita elvyttää...
Vaadin on naaraspuolinen ja lisääntymiskykyinen hirvieläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Nyt ainakin tarkistuta lääkityksesi, se ei ole kohdillaan.
Mitään oikeuksia ei ole olemassakaan. Asioita sovitaan ihmisten kesken tai ihan vain itse sopii itsensä kanssa. Niitä sopimuksia joku noudattaa ja joku ei noudata.
Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta
Omilla rahoillasi voit maksaa yksityisen sairaalan ja henkilökunnan, jotka pitävät kasvia rahan voimalla ns. hengissä vaikka sata vuotta.
Jos tietäisit mitä pyydät, et pyytäisi sitä!
Näin se on.