Vaadin elvytystä kaikissa tilanteissa, minulla on oikeus elämään
Lääkäreiden ON PAKKO taistella kaikin keinoin, että pysyisin hengissä. En suostu elvytyskieltoon. Minulla on ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUS. MINÄ PÄÄTÄN.
Kommentit (79)
Rytkäytys tehdään useimmiten paineluelvytyksenä, ei defibrillaattorilla.
Lääkärit tosiaan ovat hengenpelastamisen alalla eivätkä ammattitappajia. Hoitakoot hommansa parhaan kykynsä mukaan hengen pelastamiseksi.
94 vuotias äitini ei suostunut laatimaan hoitotahtoa. Hän sairastui viime vuosinaan vakavasti, mutta hänet pidetiin hengissä läpi koronan ja monenlaisten vaikeiden tulehdusten läpi. Hän oli pelkkä hengittävä nahkapussi, johon ei saatu enää kontaktia.
Lääkäreitä velvoittaa Hippokrateen vala, joka pitää myös nahkapussitkin hengissä. Hoitotahdolla meistä jokainen voi vaikuttaa siihen, ettei pidettäisi enää turhan vuoksi hengissä.
Toivotan siis hyvää elämää myös nahkapussina, jos sellaisen lopun itsellesi tahdot. Helppohan se on sängyn pohjalla maata ja heilua henkilönosturilla kakkaisen pyllysi pesuun. Et valitettavasti voi siinä vaiheessa vaikuttaa kuka pyllysi pesee, joten siinä asiassa jäät kakkoseksi
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta
Haistapa huilu! Sinä et ole maksanut senttiäkään mistään palvelusta joten sinut tullaan viskaamaan katuojaan kuolemaan. Siellä sitten huutelet ja uhittelet kunnes vedät viimeisen henkäyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä soitan METin paikalle oli kuinka paha tilanne tahansa. Minuthan rykäytetään eloon kun olen maksanut palvelusta
Haistapa huilu! Sinä et ole maksanut senttiäkään mistään palvelusta joten sinut tullaan viskaamaan katuojaan kuolemaan. Siellä sitten huutelet ja uhittelet kunnes vedät viimeisen henkäyksesi.
Kyllä on sivistys ja ihmisarvo heitetty romukoppaan sinunkaltaisten mammonaa palvovien saatanoiden toimesta. Toivon ydinohjusten osuvan sinun kaltaisiin ihan ensimmäisenä.
pakkohoitoon määräys moisesta tekstistä- ei oo kaikki okke.
Itsemääräämisoikeuden on toteuduttava terveydenhuollossa.
Vierailija kirjoitti:
On herttaisen yhdentekevää, mitä sinä haluat ja vaadit. Hoitopäätökset tekee lääkäri ja jos katsoo, ettei sinua ole mitään järkeä väkisin hoitaa, kun tilanteesi ei parane, niin sinua ei tulla hoitamaan eikä elvyttämään. Sinun sönkötyksesi toissijaisia.
Lääkärinvalassa lääkäri vannoo suojelevansa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa kun vuosirenkaita on riittävästi, niin kehosi ei enää kestä elvytystä. Elvytys on oikeasti raakaa puuhaa ja siinä voi murtua kylkiluita. Se vaatii elimistöltä paljon. Hauras keho ei sitä kestä.
Laite rytkäyttää. Keksi lisää.
AP
Paitsi että ei rytkäytä, jos käytössä manuaamitila. Silloin käyttäjä päättää. Eikä automaattikaan rytkäytyä jos sydämessä ei ole sähköistä toimintaa.
Harva elvytetyistä oikeasti palaa kelvolliseen elämään. Se ei mene kuten tv:ssa ja elokuvissaettä yhtäkkiä vaan avataan silmät ja kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Harva elvytetyistä oikeasti palaa kelvolliseen elämään. Se ei mene kuten tv:ssa ja elokuvissaettä yhtäkkiä vaan avataan silmät ja kaikki on hyvin.
Miten se menee?
Sinulla on oikeus elämään. Pidä kiinni oikeuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
pakkohoitoon määräys moisesta tekstistä- ei oo kaikki okke.
Täh?
Lääkärin pitää tehdä kaikkensa potilaan hengen pelastamiseksi.
Aina voi vaatia mitä vaan, mutta viime kädessä päätöksen tekee lääkäri sekä hoitohenkilökunta ja mitä todennäköisemmin on psykiatrisi jo kirjoittanut tietoihisi että "älkää herrajumala elvyttäkö sitä missään tilanteessa, kun ei siitä normielämään ole ollut tähänkään asti".
Vierailija kirjoitti:
Aina voi vaatia mitä vaan, mutta viime kädessä päätöksen tekee lääkäri sekä hoitohenkilökunta ja mitä todennäköisemmin on psykiatrisi jo kirjoittanut tietoihisi että "älkää herrajumala elvyttäkö sitä missään tilanteessa, kun ei siitä normielämään ole ollut tähänkään asti".
Miten voit kirjoittaa noin?
Rahan säästösyistä palliatiivisessa saatetaan lopettaa ruokintakin. Nämä lääkärit on osittain aika hirviöitä ja väsyneet hoitajat siinä perässä,