Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ari nuoli pillua ja sai syövän

Vierailija
29.10.2025 |

Mutta todennäköisesti Ari tekisi kaiken samoin ja uudelleen.

https://seura.fi/terveys/terveystarinat/ari-pekka-sai-suuseksista-hpv-v…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suominaiset ovat sellaisia tautipesiä

Vierailija
22/31 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Ari tuli aika pian ensimmäisen lehtijutun jälkeen vastaan Tinderissä tms., en enää muista missä. Meni kyllä nopeasti hylkyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen seksinukke on hyvä vaihtoehto kun ei lainaa sitä Ismolle.

Vierailija
24/31 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo-vainaakin sai syövän, vaikka ei todenkäköisesti ollut koskaan nuollut pillua. Anoppi samoin. Mä oon nuorempana polttanut tupakkaa ja syön myös punaista lihaa ja juon punaviinia. Niistäkin voi saada syövän. Mutta pillun nuolemista en ajatellut lopettaa. Tänäkin iltana naisystäväni tuli luokseni ja häntä nuollessani laukesi kasvoilleni. Voiko ihanammin ilta enää päättyä? Onko ihanampaa iltaa niin kuin tää?

Vierailija
25/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia mä nykyään nuolen vain naisten pyllyreikiä. 

Vierailija
26/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia mä nykyään nuolen vain naisten pyllyreikiä. 

Bakteerit+ sukupuolitaudit tarttuvat myös pyllynreikää nuolemalla. Käytä edes suojainta; on tyhjää parempi.

Vierailija
27/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on geeneissä ja menee suvuissa, urheilijoitakin delaa keuhkosyöpään vaikka ei ole ikinä tupakoitu jne. Toki huonot elintavat edesauttavat sairastumista syöpään. Yksi tutkimus näyttää sitä, toinen tätä ja kumoavat toisensa. Tämänpäivän ruoka on yksi syy on E250 E sitä ja tätä. Säilöntä, kasvinsuojelu myrkyt kerääntyvät ihmiseen. Nuolkaa pillua ja nauttikaa elämästä ja naikaa.

Vierailija
28/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetään ja nuollaan satunnaisen ohikulkijan kullia posket lommolla. Sormeillaan, työnnetään kokonaista kättä emättimeen + nuollaan naisten pilluja, välilihaa ja peräsuoltakin. Peräsuolestakin bakteerit kulkeutuvat naisilla erittäin helposti pilluun. Käytetään likaisia seksileluja...Kun nuollaan ja naidaan kuin viimeistä päivää ja partnerien vaihtuessa, eipä ihme, että saattaa tulla ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
29/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yhdynnässä taas nainen voi saada syövän kondylooman takia. Kondomi ei täysin suojaa kondylomaalta. Mutta toki naisen pitää ottaa syöpäriski miehen nautinnon takia, kukaan ei siitä hälise.

Vierailija
30/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun nuolenta on sen verran kivaa, että en lopeta. Jos käy huono tuuri, niin sitten käy. Kukaan ei täältä selviä hengissä.

Vierailija
31/31 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillun nuolenta on sen verran kivaa, että en lopeta. Jos käy huono tuuri, niin sitten käy. Kukaan ei täältä selviä hengissä.

Siksi kannattaakin nauttia elämästä koko rahalla pillusta nauttien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi