Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi se ei toimi jos mies suostuu koko ajan kaikkeen mitä nainen pyytää/haluaa?

Vierailija
29.10.2025 |

Tuntuu että nainen menettää seksuaalisen kiinnostuksen hyvin nopeasti. Miksi näin? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ei toimi noin.

Vierailija
2/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki mielen heikkoudesta, että ei ole omaa tahtoa eikä mielipiteitä. Kertoo, että miehellä on ongelmia itsensä ilmaisun ja itsetuntonsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin olisi robotti kaverina.

Jos ei saa vastareaktiota, se on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
4/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pitemmän päälle raskasta, jos joutuu tekemään kaikki päätökset molempien puolesta. Toinen on ihan perässä vedettävä.

Vierailija
5/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapasena tuut saamaan rukkaset. 

Vierailija
6/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksikään nainen ei ole niin puutteessa eikä niin epätoivoinen että jaksaisi riesanaan jotain perässä raahattavaa matoa ja joo joo -luuseria. 

Vierailija
7/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pitemmän päälle raskasta, jos joutuu tekemään kaikki päätökset molempien puolesta. Toinen on ihan perässä vedettävä.

Vaikka harvempi feministisesti ajatteleva nainen tätä tunnustaa, olen elämäni aikana huomannut saman :-)

Olen jo vanha pieru, useissa liemissä keitetty, eli parisuhteita lukuisia ja muutama avioliitto ja kun nuoruuden läheisriippuvuus on mennyttä elämää, eikä naista tarvitse enää yrittää miellyttää liikaa (tajuan oman arvoni ja samalla vaimoni arvon :-), olen viimeinkin löytänyt tasapainon parisuhteessa.

Uskonnolliselta kannalta asiaa ajatellen, rakastan vaimoani ja yritän tehdä päätökseni sellaisella tavalla joka on hänen kannaltaan paras mahdollinen ja minä teen sen päätöksen kuinka homma saadaan skulaamaan parhalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
8/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä jankkaamssa tätä samaa lapatossumiestä.

Vierailija
9/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka harvempi feministisesti ajatteleva nainen tätä tunnustaa, olen elämäni aikana huomannut saman :-)

Olen jo vanha pieru, useissa liemissä keitetty, eli parisuhteita lukuisia ja muutama avioliitto ja kun nuoruuden läheisriippuvuus on mennyttä elämää, eikä naista tarvitse enää yrittää miellyttää liikaa (tajuan oman arvoni ja samalla vaimoni arvon :-), olen viimeinkin löytänyt tasapainon parisuhteessa.

Uskonnolliselta kannalta asiaa ajatellen, rakastan vaimoani ja yritän tehdä päätökseni sellaisella tavalla joka on hänen kannaltaan paras mahdollinen ja minä teen sen päätöksen kuinka homma saadaan skulaamaan parhalla mahdollisella tavalla.

Haista vttu.

Vierailija
10/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sinä jankkaamssa tätä samaa lapatossumiestä.

Seuraavaksi se jankuttaa joko nurkassa kyyryssä tai valittaa voileipien hinnoista. Tosi jännä elämä hänellä. Ja ainoa huomio naisilta on vauva.fi.

Vierailija
11/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russakka ilmiannettu

Vierailija
12/12 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa omalaatuinen kommentti. Miksi moinen vihamielisyys?

Meneekö parisuhteessa huonosti?

Onko miehenäsi jees mies joka suostuu kaikkeen mitä ehdotat :-)

Vai oletko mies jolla ei ole omaa tahtoa ja kykyä huolehtia naisestasi/vaimostasi/perheestäsi parhalla mahdollisella tavalla?