Apua tietämättömälle pikavipin kanssa?
Nyt on niin huono tilanne oman rahatilanteen kanssa että olisi pakko saada 200e pikavippi heti tilille. Mulla on muuten ihan säännölliset tulot ja luottotiedotkin löytyy. Mistä tuollainen vippi kannattaa ottaa ja kauanko niissä yleensä kestää?
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt kannattaako ottaa. Vaan mistä ottaa ja kaunko kestää? ap
Eikö sulla ole ketään omaista, sukulaista, ystävää, jolta voisit lainata jos tilanne oikeasti kriittinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Svea on ehkä firmana luotettavimmasta päästä, mutta korko kova heilläkin. Parasta jos saat vaikka sukulaiselta lainaan korotta tai pienemmällä korolla.
T. Kokenut
Sukulaiselta korotta?
Veljenpoika olis halunnut multa 3000€ lainaan, korotta tietenkin. Poika eikä hänen isänsä (veljeni) eivät ymmärtäneet ettei ole mitään järkeä että minä lainaan rahaani ilmaiseksi, samaan aikaan kun asunto- ja autovelallisena maksan korkoa pankille. Eli käytännössä minä maksan siitä, että saan lainata rahaa toiselle ilmaiseksi.
Kuulema se nyt vaan on tyhmää lainata pankeista jos muualta saa. No shit Sherlock..
Tuo kolme tonnia on jo niin paljon että on tahditonta jopa röyhkeää pyytää korotta lainaksi taholta jonka tietäisi velkaiseksi senkin.
hyvä keskustelu ennen kuin puhutte ihan höpöjä
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Elämässä tärkeintä on nauttia matkasta.
Pikavipistä riittää kun tiedät yhden asian: älä ota. Jos sinulla on luottotiedot kunnossa ja säännölliset tulot niin kysy omasta pankista lainaa tai sukulaiselta.
bump up