Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia räjäytti potin

Vierailija
29.10.2025 |

https://kauppalehti.fi/uutiset/a/958197f1-deef-493e-89dd-9ea727f81a7c

Hyvä tili tuli tehtyä vielä tänäänkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan kaukana ostohinnasta, pitäisi yli triplata tämän päivän hinnasta, että pääsisi edes omilleen. Toivottavasti tuo strateginen partneri NVIDIA:n kanssa johtaa pitkäkestoiseen nousuun. Olen päättänyt myydä, jos joskus vielä nousee yli 15 euron. Muuten keräilen vain nirkoisia osinkoja ja jätän perinnöksi aiksnaan lapsille.

Vierailija
2/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ollaan kaukana ostohinnasta, pitäisi yli triplata tämän päivän hinnasta, että pääsisi edes omilleen. Toivottavasti tuo strateginen partneri NVIDIA:n kanssa johtaa pitkäkestoiseen nousuun. Olen päättänyt myydä, jos joskus vielä nousee yli 15 euron. Muuten keräilen vain nirkoisia osinkoja ja jätän perinnöksi aiksnaan lapsille.

Yksi hyvä syy olla hankkimatta lapsia. Minä käytän rahani itse. Niitä verenimijöitä joutuu ensin elättämään koko elämän ja vielä pitäisi perintöäkin jättää. Itse tienaamistani rahoista. Juu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin puolet ja sain vielä muutaman satasen voittoa. Jäljelle jäänyt osuus oli 8% voitolla vielä. Enpä olisi uskonut tätä päivää enää näkeväni. Kannattiko odottaa 10 vuotta :).

Vierailija
4/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möin puolet ja sain vielä muutaman satasen voittoa. Jäljelle jäänyt osuus oli 8% voitolla vielä. Enpä olisi uskonut tätä päivää enää näkeväni. Kannattiko odottaa 10 vuotta :).

Onhan siinä osinkoja ropissut odotellessa. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.